Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

Έαρ, του Έρωτα φως...

 

Μαγική και απαστράπτουσα
χελιδόνι και αητός
γελαστή μα και κλαίουσα
της καρδιάς λυτρωμός...

Ατελής και ανατέλλουσα
λαμπερή, σαν χρυσός
'Εαρ συ, ο μονάκριβος
της ζωής θησαυρός...

Παθιασμένη και γόησσα
Εαρινός οργασμός
αφελής και αρχόντισσα
Έαρ, του Έρωτα φως...


Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο 7ο Συμπόσιο Ποίησης, που διοργάνωσε για άλλη μια φορά με επιτυχία η Αριστέα (http://princess-airis.blogspot.gr/). Την ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για την παρακίνηση (χωρίς η ίδια να το ξέρει) και για την δυνατότητα που μου δίνει να έκφραστώ, σε ένα άγνωστο ακόμη για εμένα μονοπάτι. Γιατί η Ποίηση είναι κάτι πολύ ιδιαίτερο. Ευχαριστώ επίσης όσους και όσες με ψηφισαν και με διάβασαν, όσους με κατάλαβαν και όσους δεν έπιασαν καθόλου το νόημα μου. Γιατί όπως είχε πει και στη ταινία "Το Δόλωμα", ο μεγάλος Ντίνος Ηλιόπουλος: "Παιδί μου, η ποίηση είναι ποίηση, άμα δεν την καταλαβαίνει κανείς. Άμα την καταλαβαίνουν όλοι δεν είναι ποίηση, είναι τσιφτετέλι. Κατάλαβες;"

12 σχόλια:

  1. Ερωτικέ μου Μάκη, τα λόγια σου με τιμούν!
    Σε ευχαριστώ πολύ που είσαι πια κομμάτι του Συμποσίου!
    Εύχομαι να έχεις πάντα έμπνευση γιατί από Συμπόσιο σε Συμπόσιο εγώ βλέπω στη γραφή σου μεγάλη εξέλιξη!
    (α λάτρεψα και τη φωτό, δεν στο είπα όταν μου την έστειλες νομίζω!)

    Φιλιά πολλά και καλό ΣΚ@!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αριστέα μου, ευχαριστώ και γω για τα λόγια σου! Το Συμπόσιο είναι μια εξαιρετική προσπάθεια και είναι χαρά μου να συμμετέχω όταν μπορώ και έχω κάτι να πω, να γράψω! Ναι ομολογουμένως την φωτό την λάτρεψα και γω... Νομίζω πως κόλλησε με το κείμενο! Σε φιλω, καλό Σ/Κ και σε σένα!

      Διαγραφή
  2. Εξαιρετικό...!!!
    Όπως αντιλαμβάνεσαι...ξαναπέφτεις θύμα κλοπής για την Τρίτη...( όχι θα γλύτωνες νόμισες...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιβούλα ευχαριστώ πολύ! Κάνε ελεύθερα το... ριφιφι σου! Ξέρω πως απο σένα δεν γλιτώνω! Δεν το θέλω άλλωστε!Το αντίθετο! Χαχα! Φιλιάααα!

      Διαγραφή
    2. Πολύ άρεσε το ποίημά σου σε όλα τα SpIrta...♥

      Διαγραφή
    3. Χαίρομαι πολύ [πολύ! Μόνο που δεν προλαβα να ακούσω την εκπομπή γιατι δουλευα...

      Διαγραφή
    4. Αλλά μόλις την άκουσα... κονσέρβαααα! Τέλεια!

      Διαγραφή
  3. "Παθιασμένη και γόησσα"..πες μου τι άλλο να ζητήσει κανείς από τη ζωή του ε; Καλό βραδάκι Μάκη μου ευαίσθητε και καλό σ/κ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως τι άλλο να ζητήσει... Καλό βράδυ και σε σένα Πέτρα μου! Ευχαριστώ για το σχόλιο!

      Διαγραφή

Αναγνώστες

Page translation