Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

Κυρίες, δεσποινίδες και κύριοι....The #unpaixtable blogger award


Τώρα κανονικά όλα τα βραβεία του κόσμου δεν αποτυπώνουν την αξία μου (ώπα Μάκαρε πάρτο αλλιώς θα βρεις...). Επιπροσθέτως έχω τόσα πολλά βραβεία πάρει που δεν ξέρω που να χωρέσω το συγκεκριμένο (συνεχίζεις βλέπω στο ίδιο μοτίβο...) Αλλά ώπα...Για κάτσε. Το έστειλε η Εύη (http://beloved-ideas.blogspot.gr/)...Και αφού το έστειλε η Εύη κάπου θα χωρέσει...Θα κάνω στην άκρη λοιπόν τα πολυάριθμα βραβεία μου και θα το βάλω φάτσα κάρτα να το βλέπω. 
Πέρα από την πλάκα ευχαριστώ την αγαπημένη μου Εύη για το βραβείο και βέβαια να προσθέσω πως η ιδέα του all 4 blogs http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award εξαιρετική! Για πάμε να δούμε τι...θα δούμε. Τι λέει λοιπόν το παιχνίδι???


Οι κανόνες του #unpaixtable Award:

Στην αρχή της ανάρτησης σου πες μας από ποιον έλαβες το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς το blog του!
  • Επ! μην βαριέσαι ! Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις ...
  • Οι έξι ερωτήσεις είναι πάντοτε ίδιες, ενώ η έβδομη συντάσσεται από τον unpaixtable και απευθύνεται στους επόμενους
  • Πρότεινε πέντε άτομα για να λάβουν το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς τα ιστολόγια τους.
  • Στο τέλος του post απηύθυνε την πιο unpaixtable ερώτηση σου...στους bloggers που προτείνεις!
  • Και μην ξεχνάς  κάτω από την εικόνα με το σήμα του βραβείου βάλε link που οδηγεί στην ανάρτηση (http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award) Όταν το κάνεις... give a shout to all4blogs διότι θα σε προσθέσει στην λίστα με τους συμμετέχοντες (link back)

 Οι ερωτήσεις (6+1)


1) Intro (Όνομα, Τοποθεσία, Ζώδιο, Blog Platform)

2) Ποιο είναι το moto του Blog σου; Αν δεν έχεις σκέψου ένα τώρα!

3) Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι, ποιο θα ήταν και γιατί;

4) Όταν γίνω διάσημος blogger θα... (συμπλήρωσε την φράση)

5) Κάνε φίρμα την λιγότερο δημοφιλή ανάρτηση σου.

6) Ποια κατηγορία ιστολογίων, θα ήθελες να αφανίσεις από την blog- όσφαιρα και γιατί;

7) Η έβδομη ερώτηση ανήκει πάντοτε σε αυτόν που παραλαμβάνει το βραβείο και συνεχίζει την αλυσίδα.
Και ξεκινάω:
1) Γεράσιμος (Μάκης), Αθήνα, Σκορπιός, Blogger
2) Καθένας με τον τρόπο του...
3) Σίγουρα θα ήταν τα...μήλα! Ναι, ναι όπως το διαβάζετε. Η ανταλλαγή απόψεων, πληροφοριών μέσω του blogging μου θυμίζει το πέταμα της μπάλα στο αγαπημένο μας παιδικό παιχνίδι! Αυτός που...πιάνει την μπάλα και κερδίζει την ζωή είναι αυτός που πιάνει τα νοήματα των bloggers, προσπαθεί να μπει στην λογική τους, σχολιάζει πάντα καλοπροαίρετα και όχι μόνο απλά για να σχολιάσει, νιώθει, αφουγκράζεται, γίνεται ένα με μια "κοινωνία" ριγμένη και παρεξηγημένη ελέω...κάποιων φτηνιάρικων ιστολογίων. Αυτός τώρα που τον χτυπάει η μπάλα χωρίς να την πιάσει και... καίγεται είναι αυτός που θέλει να δημιουργεί αντιθέσεις απλά για να της δημιουργεί και εννοείται πως όσο "καλος" ή πονηρός και να είναι δεν υπάρχει χώρος για να κρυφτεί. Οι άνθρωποι που έχουν την μπάλα στα χέρια τους (στη συγκεκριμένη περίπτωση οι ...υγιείς bloggers) διακρίνουν πάντα τον παρείσακτο... Ως βάση, όπω και τα μήλα, το blogging είναι η ανταλλαγή  απόψεων και ιδεών με τον απέναντι αλλά και με τον ενδιάμεσο, δηλαδή με παλιούς και νέους φίλους...
4)... σας πάρω να πάμε ένα ταξίδι αναψυχής στα Μπαρμπεϊντος, να πίνουμε γάλα από τις καρύδες και να ξεκουράζουμε τις κορμάρες μας ξαπλωμένοι σε μαγικές αιώρες!
5) Γράμμα από την χαρμολύπη- http://makdel82.blogspot.gr/2011/01/blog-post_21.html
6) Είπαμε ελευθερία απόψεων. Δε μπορώ καθόλου όμως αυτά  τα ιστολόγια που αναπαράγουν τις ειδήσεις με τρόπο φτηνό και αυτά που κοπιάρουν κείμενα χωρίς να αναφέρουν την πηγή τους...
7) Η #unpaixtable ερώτηση της Ευης. " Αν έπρεπε να διαλέξεις ανάμεσα στη λογική και το συναίσθημα, τι θα επέλεγες και γιατί?"
Απάντηση: 7) Εδώ είναι τα δύσκολα τώρα. Είμαι άνθρωπος που, επειδή την έχω πατήσει όταν άφησα το συναίσθημα να με κυριεύσει, προτιμά την λογική. Από την άλλη το συναίσθημα είναι ένας τρόπος για να δείξουμε το...ποσοστό της ανθρώπινης υπόστασης μας. Το πόσο άνθρωποι είμαστε και πως λειτουργούμε. Νομίζω μια ισορροπία ανάμεσα στο συνσίσθημα και την λογική θα ήταν το ιδανικό. Τώρα επειδή είμαι Σκορπιός και μαρέσει να ζώ έντονα όσο μπορώ, αφήνω το συναίσθημα πολλές φορές να με οδηγεί, αλλά σε κρίσιμα σημεία αναλαμβάνει η λογική. Είπαμε.Τα λάθη είναι για τους ανθρώπους... Και όπως έχω γράψει σε ένα παλαιότερο κείμενο μου... Η λογική λέει ορθόν, το συναίσθημα χαθήκαμε...
7) Η unpaixtable ερώτηση μου: Αν είχατε την δυνατότητα να ταξιδέψετε στο χρόνο σε πιο σημαντικό γεγονός θα θέλατε να είστε παρών?

Υ.Γ. Ελπίζω να ανταποκρίθηκα στο παιχνίδι και να έδειξα πως αξίζω το βραβείο (τον χαβά μου εγώ...)
Και τώρα, ώρα να φέρω σε δύσκολη θέση τα παρακάτω ιστολόγια:
Οι ερωτήσεις (6+1)
1)Intro ( Όνομα, Τοποθεσία, Ζώδιο, Blog Platform)
2)Ποιο είναι το moto του Blog σου; Αν δεν έχεις σκέψου ένα τώρα!
3)Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι, ποιο θα ήταν και γιατί;
4)Όταν γίνω διάσημος blogger θα... (συμπλήρωσε την φράση)
5)Κάνε φίρμα την λιγότερο δημοφιλή ανάρτηση σου.
6)Ποια κατηγορία ιστολογίων, θα ήθελες να αφανίσεις από την blog- όσφαιρα και γιατί;
7)Η έβδομη ερώτηση ανήκει πάντοτε σε αυτόν που παραλαμβάνει το βραβείο και συνεχίζει την αλυσίδα!
- See more at: http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award#sthash.pA7LsXDw.dpuf

Οι ερωτήσεις (6+1)
1)Intro ( Όνομα, Τοποθεσία, Ζώδιο, Blog Platform)
2)Ποιο είναι το moto του Blog σου; Αν δεν έχεις σκέψου ένα τώρα!
3)Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι, ποιο θα ήταν και γιατί;
4)Όταν γίνω διάσημος blogger θα... (συμπλήρωσε την φράση)
5)Κάνε φίρμα την λιγότερο δημοφιλή ανάρτηση σου.
6)Ποια κατηγορία ιστολογίων, θα ήθελες να αφανίσεις από την blog- όσφαιρα και γιατί;
7)Η έβδομη ερώτηση ανήκει πάντοτε σε αυτόν που παραλαμβάνει το βραβείο και συνεχίζει την αλυσίδα!
- See more at: http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award#sthash.pA7LsXDw.dpuf

Οι ερωτήσεις (6+1)
1)Intro ( Όνομα, Τοποθεσία, Ζώδιο, Blog Platform)
2)Ποιο είναι το moto του Blog σου; Αν δεν έχεις σκέψου ένα τώρα!
3)Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι, ποιο θα ήταν και γιατί;
4)Όταν γίνω διάσημος blogger θα... (συμπλήρωσε την φράση)
5)Κάνε φίρμα την λιγότερο δημοφιλή ανάρτηση σου.
6)Ποια κατηγορία ιστολογίων, θα ήθελες να αφανίσεις από την blog- όσφαιρα και γιατί;
7)Η έβδομη ερώτηση ανήκει πάντοτε σε αυτόν που παραλαμβάνει το βραβείο και συνεχίζει την αλυσίδα!
- See more at: http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award#sthash.pA7LsXDw.dpuf

20 σχόλια:

  1. Μάκαρε μιλάμε με εντυπωσίασες με την ετοιμότητά σου!! Είσαι γεννημένος για βραβεία χαχαχα
    Λοιπόν με έστειλες με τα μήλα, φοβερά έξυπνο! Πάντως είμαι περήφανη, γιατί όλοι δώσαμε διαφορετικές απαντήσεις που ταιριάζουν όμως ή εμείς τα αιτιολογούμε σωστά;; Με πολύχρωμες μπίλιες το παρομοίωσα λόγω διαφορετικότητας και αληλεπίδρασης!

    Την δεύτερη κυρία την έφερα σε δύσκολη θέση πρώτη.. Πήγαινε να την διαβάσεις γιατί είναι απολαυστικότατη!!

    Θέλω κι εγώ Μπαρμπέιντος, χωράω δε χωράω;;; Να τοοοόσο δα χώρο θα πιάσω!

    Super και η ερώτησή σου.. Καλό ξημέρωμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε βέβαια είμαι γεννημένος για βραβεία Κατερίνα μου! Και η δική σου ιδέα με τις πολύχρωμες μπίλιες είναι καταπληκτική. Το είχα διαβασει! Διάβασα επίσης και την δεύτερη κυρία!

      Αν χωράς?Τι λες παιδί μου...Πρώτη θέση για Μπαρμπέϊντος έκλεισε! Ένα τσάρτερ ολόκληρο δικό σου! χαχα! Φιλιά Καλή μου!

      Διαγραφή
  2. καλημερα Μακη μου....αν καταλαβα καλα δημοσιευω στο blog τις ερωτησεις με τις δικες μου απαντησεις;; και μετα θα μου το δωσετε το βραβειο ή θα με σκασετε;;;;χαχαχαχα Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχχαχα Νανααααα δεν πειράζει παιδί μου το ζήτημα είναι πως έχεις όρεξη για παιχνίδι! Αυτό μετράει! Άσχετα αν πήγες να...τσεπώσεις και δεύτερο βραβείο!χαχαχα Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. αααααααααααααααααααααα....τοχω παρει το βραβειο!!!!!!!Χριστε μου η επιπολαιοτητα μου σπαει καρυδια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ σ'ευχαριστώ που το χώρεσες κάπου κι αυτό το βραβείο Σκορπάκι! χαχαχαχα... τι καλόοοοος! :) όσο για τα μήλα πολύ καλή ανάλυση, Like! Σκορπιός και λογική δεν πάει, έχεις τα δίκια σου!!! Ωραίες απαντήσεις, εύχομαι να το ευχαριστήθηκες. Εκεί στα Μπαρμπέιντος όταν πας μη μας ξεχάσεις, πάρε μας κι εμάς! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μωρέ καλούλης είμαι! Βρε παιδί μου είπαμε στα Μπαρμπέϊντος και εσύ όπως και η Κατερίνα θα είστε...πρώτη μούρη στο Καβούρι! Και μένα μ'αρεσε η σκέψη σου για το κρυφτό ήταν πολύ έξυπνη και ταιριαστή! Όπως επίσης και η #unpaixtable ερώτησή σου! Ετοιμασου γισ Μπαρμπέϊντος γιατί κοντεύει η ώρα που θα με διαβάζει 1.000.000.000 κόσμος ημερησίως! χαχαχαχαχα! Φιλια!

      Διαγραφή
    2. χαχαχα, να ετοιμάζω βαλίτσες δηλαδή???? Κατερίνα ακούς???? Σαλπάρουμε σύντομα!!! Σ'ευχαριστώ πολύ !

      Διαγραφή
    3. Σηκωθείτε από ντιβάνια, καναπέδες, καρέκλες και ετοιμαστείτε! Ρούχα, τακούνια κλπκλπ τα θέλω σε πλήρη ετοιμότητα (αν και τα τακούνια δεν θα τα χρειαστείτε στις αμμουδίες που θα σας πάω)! Μας περιμένει το τροπικό κλίμα των Μπαρμπέϊντος!!! Φιλιααααά!

      Διαγραφή
    4. Εεεε ήρθααα ήμουν για ψώνια, πως θα εμφανιστώ έτσι σε κοτζάμ Μπαρμπέϊντος;; Κι αφού εξασφαλίσαμε την θέση μας, πάω για ύπνο πιο ανάλαφρη!! ;) (δεν ήταν καθόλου ειρωνικό, αντιθέτως εγώ ταξίδεψα ήδη!!!)

      Διαγραφή
    5. Α ρε Μπαρμπέϊντος τι κορίτσια σας φέρνω! Την εξασφαλίσατε και με το..σπαθί σας!

      Διαγραφή
  5. Καλέ μου, απάντησες με ετοιμότητα - γενναιότητα - και ευστοχία! Τα μήλα σου ήταν περισσότερο από πετυχημένα- θα πω - και ώρα είναι να μπω στη δύσκολη τη θέση μου...! Πάω να συμμορφωθώ διότι η εντολή είναι...εντολή! Μ έβαλες μ ανασκουμπωμένα τα μανίκια να προβώ σε μια...μπουγάδα! Θα τα δεις απλωμένα στο σχοινί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τατιάνα μου! Ευχαριστώ και για την συμμετοχή και για το σχόλιο! Επίσης ευχαριστώ για την άμεση και πλήρη συμμόρφωση σου!χαχα! ΄΄Ερχομαι να δώ τα δικά σου!

      Διαγραφή
  6. χεχε! Το έχω πάρει ήδη Μάκη μου, μα σε ευχαριστώ πολυ για τη σκέψη! :)))
    Μου άρεσε πολύ που όλοι δώσαμε από ένα διαφορετικό παιδικό παιχνίδι κι όμως ταίριαζαν όλα!
    Υπέροχες κι οι δικές σου απαντήσεις!
    Φιλιά

    Μη με ξεχάσεις όταν θα είναι για τα Μπαρμπεϊντος . ναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πήρες ε?Έπρεπε να το είχα φανταστεί! Είναι όντως σημαντικό που δώσαμε διαφορετική απάντηση! Ταιριάζει και με αυτό που είπε η Κατερίνα πέρι διαφορετικότητας απόψεων και σκέψεων!

      Υ.Γ. Περίμενε ενημέρωση για μέρα και ώρα αναχώρησης! χεχε! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  7. Ορίστε:http://anemondixtia2.blogspot.gr/2013/10/blog-post_23.html
    συμμορφώθηκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. κι εγώ χιχι
    http://alexiannatsotsou.blogspot.gr/2013/10/unpaixtable-blogger-award.html
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξιάννα! Σε ευχαριστώ για την συμμετοχή και την αποδοχή! Έρχομαι να σε τσεκάρω!

      Διαγραφή
  9. Άργησα αλλά ...όμως πέρασα! Συγνώμη, κάποιες αναρτήσεις που δεν γινόταν να αναβληθούν (Χατζιδάκις, προσκλήσεις για θέατρο) συν ένα τριήμερο roadtrip που μπόρεσα να κάνω, με οδήγησαν σε αποχή λίγο από το blog. Σήμερα ποστ της επετείου του :)) {έχουμε και τέτοια}. :))
    Η αλήθεια είναι πως έχω πάρααααααα πολύυυυυυυυ καιρό να παίξω... σε παιχνίδι τέτοιου είδους... ευχαριστώ πάρα πολύ για την πρόσκληση... / πρόκληση, θα επανέλθω άμεσα. !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα διάβασα όλα τα δικά σου Road! Εγώ σε ευχαριστώ που πέρασες! Μόνο και μόνο γιαυτο! Σε φιλώ!

      Υ.Γ. Αν και θα ήθελα να δώ τις απαντήσεις σου!χαχα!

      Διαγραφή

Αναγνώστες

Page translation