Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017

Επιτέλους καλοκαίρι (ε καλά, δεν παίρνω και όρκο...)

 Πείτε μου ότι σας έλειψα... Εμένα πάντως μου λείψατε και επειδή είστε το αγχολυτικό μου, είμαι και πάλι εδώ! 21 Ιουνιίου έλεγε χτες το ημερολόγιο. Θερινό ηλιοστάσιο, μεγαλύτερη μέρα, έκανε και όσο να΄ναι αρκετή ζέστη, ε μπορούμε πλέον μετα βεβαιότητας (το χέρι μου στην φωτιά δεν το βάζω βέβαια), πως ήρθε επιτέλους η αγαπημένη εποχή των περισσότερων Ελλήνων. 
 Γκομενάκια στην παραλία, κοντά σορτς, φορεματάκια ασύμμετρα και μη, αίμα, δάκρυα και πολύ ιδρώτας στα ΜΜΜ, καρπούζια, διακοπές (ντάξει λέω και καμιά μαλακία να περάσει η ώρα), φόροι (παντός καιρού είναι αυτοί) και πάει λέγοντας. Και τώρα που το σκέφτομαι λέω να μην γράψω πολλά. Οι εικόνες για άλλη μιά φορά θα... μιλήσουν. Βοήθεια μας και καλές βουτιές...


















8 σχόλια:

  1. "είμαι ο τύπος με τα μπλε στο βάθος" χαχαχα
    Μου λείψατε ρεεε! να δω πότε θα αξιωθώ να επιστρέψω
    σε "κανονικούς" ρυθμούς!

    Μη με κάνεις να σχολιάσω για τα σορτσάκια έχω και τα νεύρα μου!
    Γιατί πότε έφυγαν από το προσκήνιο, το καλοκαίρι περίμεναν;
    Πανταχού παρόντα και παντός καιρού είναι!

    Ας το παραδεχτούμε πως τίποτα από όσα ζούμε δεν είναι νορμάλ, για να είναι και ο καιρός.. Και όχι δεν φταίει ο συρ. και για τις κλιματικές αλλαγές.. ας αναρωτηθούμε λίγο γιατί καταστρέψαμε τον πλανήτη!

    Δεν σου εύχομαι καλό καλοκαίρι γιατί όλο και κάποιο φρέντο θα ξαναπιούμε, στο κέντρο, σε προάστιο ή αλλού (ψήσου)!

    Να ξεκουράζεσαι και να περνάς όσο πιο όμορφα μπορείς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτον, όλα θέλουν τον χρόνο τους. Θα χαλαρώσεις καισυ που θα πάει! Δεύτερον, έχεις δίκιο για τα σορτσάκια. Απλά το καλοκαίρι δείχνουν αλλιως! χαχα!

      Τρίτον, αυτοό με τον πλανήτη με βρίσκει σύμφωνο. Τέταρτον, καλά κάνεις και δε μου εύχεσαι καλο καλοκαίρι, γιατί είμαι ήδη ψημένος για καφέ! Μένει να το κανονίσουμεε! Και πέμπτον, αντεύχομαι και μην ξεχνάς... να την μπαίνεις στον φαντασμένο (ξέρεις εσύ)! Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Δυστυχώς Μάκη ο ιδρώτας δεν περιορίζεται στα ΜΜΜ! Πήγα supermarket και (σκέψου έχουν και air condition ανοιχτό) ένιωθα ότι παίζω στο Survivor, χωρίς να διεκδικώ τα 100.000 ευρώ!
    Εγώ ομολογουμένως που ήρθε το καλοκαίρι δεν ξετρελάθηκα γιατί έφερε μαζί κουνούπια, κατσαρίδες, ζέστη τρελή κτλ, αλλά δεν μπορώ παρά να το απολαύσω και να περιμένω υπομονετικά το φθινόπωρο.
    Μια όμορφη συνέχεια στη μέρα σου εύχομαι και καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι μου έχει τύχει και μένα σε καταστήματα μεγάλα αυτό και είναι οτι χειρότερο! Και δεν διεκδικείς και χρήματα όπως είπες! χαχα!

      Κοίτα και για μένα το καλοκαίρι είναι κάπως, μιάς και η αγαπημένη μου εποχή είναι ο χειμώνας! Αλλά έχει και αυτό τα ωραία του. Αν εξαιρέσεις κουνούπια ζέστη μυρωδιές! χχαχα! Επίσης Μαρίνα, καλό καλοκαίρι και σε σένα!

      Διαγραφή
  3. αχαχαχαχαχαχα κλαίω κι εδώ!!!! ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλαμπόκι και Μπιμπίκι!!! Χαχαχχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες

Page translation