Τρίτη 12 Μαρτίου 2019

Σαρακοσταίοι και Χλαπακογιώργηδες...

 Να τη και η Σαρακοστή, που έσκασε... μύτη σαν έτοιμη από καιρό, να ξεπλύνει αμαρτίες, χλαπακιάσματα, πονηράδες και γενικώς παντώς τύπου παρεκτροπές, εκτροπές και... ανατροπές!

 Πάνω στην εποχή που κανονικά πρέπει να φορτσάρουμε εμείς οι πολύ τολμηροί (ίσα μωρή μπετούγια), αναγκαστικά βάζουμε φρένο όσο και αν "άντρες είμαστε και μεις θέλουμε να μαρσάρουμεεε", που λέει και ο Μάκης Κοτσάμπασης! Άρχισα-με λοιπόν την νηστεία της Μεγάλης Τεσσαρακοστής. Και ο νοών, νοείτω...

 Δε ξέρω, αλλά κάθε χρόνο τέτοιες μέρες παρατηρώ. Σιγά το νέο θα μου πείτε. Το θέμα δεν είναι οτί παρατηρώ, αλλά τι παρατηρώ. Αυτό που διαπιστώνω λοιπόν είναι τους μεν να κατηγορούν τους δε. Το ζητούμενο ξέρετε ποιό είναι; Ότι όσοι νηστεύουν είτε από επιλογή είτε από ανάγκη για ζητωκραυγές και μπράβο κάνουν κάτι που δεν είναι εύκολο. Αντιστοίχως όσοι θεωρούν ότι η νηστεία δεν λέει κάτι και είναι απλά μιά συντηρητική διαδικασία, έχουν και αυτοί τα δίκια τους.
 

 Εγώ θα ρωτήσω κάτι όμως και θέλω ειλικρινή απάντηση από τους... ανήστευτους. Νταξει τα φαγήτα, το... φερμουάρ στο στόμα για τα σουβλάκια και τις πίτσες. Τα μπέργκερ και τα παστίτσια. Τις γυναίκες αδέρφια αντέχετε να τις... κόψετε; 

 Ποιός από εσάς τους επαναστάτες χωρίς αιτία θα άντεχε για 47-48 μέρες χωρίς γυναίκα; Αφήστε, απαντάω εγώ για να σας βγάλω από την δύσκολη θέση. Κανείς σας. Αμέ. Κανείς.

 Και βέβαια η ερώτηση που στριφογυρνάει στο μυαλό σας είναι πως αντέχω εγώ και οι υπόλοιποι συνοδοιπόροι. Αυτό αν και μυστικό θα σας το εκμυστηρευτώ. Άλλωστε μεταξύ μας είμαστε. Μαζεύουμε γυναίκες παλικάρια μου. Τι; Τι είναι αυτο;  Παράδειγμα. Το τριήμερο που μας πέρασε είχε φοβερό καιρό. Ήλιο και ζέστη. Έχετε ακούσει την έκφραση "μαζεύω ήλιο;".


 Ε κάτι αντίστοιχο είναι και το "μαζεύω γυναίκες"! Συναναστρέφομαι, επικοινωνώ... κοινωνώ με γυναίκες πριν την κατανυκτική περίοδο, χορτάινω δηλαδή απ΄την παρουσία τους στην ζωή μου και έτσι αντέχω τόσο καιρό. Όοοοοοοχι λατρεμένες μου "ψάχνω ευκαιρία να σε πω σεξιστή", ότι και να λέτε δεν είναι σεξιστικό αυτό που έγραψα παραπάνω. Είναι απλά αληθινό.

Το ότι κάποιες φορές οι πονηρές σκέψεις έρχονται, διέρχονται και επανέρχονται, είναι κάτι που θέλει δουλειά για να μην επηρρεάζει όσους νηστεύουν. Εγώ πάντως μιά φορά όταν τελειώνω τη νηστεία, την έχω παλέψει καλά. Αφήστε μετά που μπαίνω φορτσάτος και ετοιμοπόλεμος σε όσες καταστάσεις προκύπτουν. Αποτοξίνωση λοιπόν. Αποτοξίνωση, επανεκκίνηση και καλή καρδιά!
 

  Σε όσους και όσες βιάζονται να κατηγορήσουν, έχω να πω πως ο καθένας έχει το δικαίωμα να πράττει αναλόγως με τα θέλω του. Βέβαια, διαβάζοντας τα παραπάνω (να το κάνετε και σεις σας βοηθάει να κόψετε τις μαλακίες), έχω να τονίσω το εξής και κλείνω γιατί σας κούρασα. Από δω το πάω από εκεί το φέρνω πάλι για γυναίκες μιλάω. Νταξ αδυναμίες είναι αυτές ρε παιδιά δε κρύβονται...

 Πάντως αυτή η αντιπαλότητα των... Αγίων και τον διαβόλων μου θυμίζει κάτι από την ελληνική ταινία Μακρυκωσταίοι και Κοντογιώργηδες. Πολύ φασαρία για το τίποτα, χωρίς να επικεντρωνόμαστε στα σημαντικά.

 Και κλείνω λίγο πιό σοβαρά. Τα ανθρώπινα όρια είναι μια μεγάλη και σοβαρή ιστορία. Η περίοδος της νηστείας πριν τις άγιες μέρες του Πάσχα, αναδεικνύει σε κάποιο βαθμό (γιατί θεωρώ πως αυτά τα όρια δεν έχουν ταβάνι) την ουσία τους και τις αλλαγές που μπορεί να επιφέρουν στον τρόπο που ζούμε και φερόμαστε.

Καλή Σαρακοστή σε όλους και όλες με Υγεία!


ΥΓ. Φαγητό και γυναίκες. 48 μέρες. Τι αντοχές έχεις ρε Μάκαρεεεεεεε!

10 σχόλια:

  1. Τα ανθρώπινα όρια μπορούν να δοκιμάζονται και με άλλους τρόπους.
    Σοβαρά τώρα ; Πιστεύουμε ότι θα αγιάσουμε μην τρώγοντας συγκεκριμένες τροφές;
    Όταν γνωρίζουμε ότι η νηστεία ορισμένων τροφών πήγε ανάλογα με το τι ήταν ακριβό
    και περιζήτητο, τα χρόνια που καθιερώθηκε. Και δεν λέω, το νηστέψεις το κρέας έχει μια σοβαρή βάση (το αίμα πχ) αλλά να παίζουμε με τις ελιές και το λάδι;
    Η νηστεία για μένα είναι προσωπικό θέμα- όχι θρησκευτικό. Αποχή απ΄όλα! Ψωμί και νερό, γίνεται; Αν θέλουμε λόγω παράδοσης να τιμήσουμε τη νηστεία του Χριστού, στην έρημο, γιατί δεν ακολουθούμε το παράδειγμά του; Μια ολόκληρη βιομηχανία έχει στηθεί ακόμα μια φορά: τα σαρακοστιανά έχουν γίνει απλησίαστα! Έχεις δει πόσο έχει ο χαλβάς συγκεκριμένης μάρκας, σε σχέση με άλλες μάρκες; Ή το ταχίνι ολικής άλεσης; (Τα οποία και αγοράζω όχι για λόγους νηστείας εγώ ☺.)
    Η αποχή από το σεξ από την άλλη, δεν είναι καθόλου κακό! Σε μαθαίνει πολλά! Κυρίως να εκτιμάς την ποιότητα και το λόγο που κάνεις, ΄ταν με το καλό επιστρέψεις στην ενεργό δράση...
    Γενικότερα...δεν νηστεύω. Προσπαθώ να μην αδικώ, αυτό κάνω εγώ.
    Και για το σεξ έχω να πω ότι όλα είναι στο μυαλό....

    Σε φιλώ! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αριστέα! Συμφωνώ στα περισσότερα από όσα αναφέρεις. Και για την βιομηχανία που έχει στηθεί γύρω από την Σαρακοστιανή νηστεία και στο ότι η νηστεία είναι θέμα προσωπικό και όχι θρησκευτικό.

      Πρακτικά δε νομίζω βέβαια ότι θα ήταν εφικτό με τους ρυθμούς που ζούμε να καταναλώνουμε μόνο ψωμί και νερό... Και δεν θεωρώ πως πρέπει να υπάρχει κάποιος κανόνας για το πως θα νηστεύουμε.
      Εγώ προσωπικά νηστεύω και απο κρέας. Και το κάνω καθαρά για προσωπικούς λόγους. Τα ανθρώπινα όρια σαφώς και έχουν να κάνουν και με άλλα σοβαρά πράγματα.

      Όσον αφορά στο σεξ συμφωνώ σε κάθε σου λέξη!

      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. εχω παρατηρησει και εγω πως οσοι νηστευουν το επιδεικνύουν
    ποσο λαθος ολο αυτο..


    καλη σου μερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι μεν το δείχνουν με κάθε τρόπο οι δε τους το...χτυπάνε με κάθε ευκαιρία! Είναι λίγο αμφιλεγόμενη η διαδικασία της νηστείας στην εποχή μας!

      Καλό βράδυ Κική μου!

      Διαγραφή
  3. Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Μάκη ξέρεις γιατί γελάω ;
    Χμμμμ εμ δεν έχεις κάνει ....παντρεμένος ή παντρεμένη (να το πω με κάθε έννοια). Γιατί το λέω ;
    Εμ η ...νηστεία των 40 ημερών φίλε είναι ...προπόνηση χαχαχαχαχαχα.
    Εδώ μιλάμε για νηστείες μηνών και ...εποχών φίλε ! τι λες τώρα.

    Γέλασα αυθόρμητα με την καρδιά μου εδώ. Πολύ όμορφο πράγματι θέμα και συγχώρα μου το χαριτολόγημα της αρχής (έχει βάση να ξηγιόμαστε !).

    Κατ' αρχήν μου αρέσει που παρατηρείς ! είναι μεγάλη υπόθεση η παρατήρηση των ανθρώπων. Είναι μια τεράστια εμπειρία ζωής Μάκη. Και, προσεξέ με, δεν εννοώ να κουτσομπολεύεις. Απλά να παρατηρείς και να καταγράφεις ! αυτό εννοώ.

    Σίγουρα τα πράγματα είναι όπως τα λες. Είναι σεβαστό στον καθένα να επιλέγει τους τρόπους του. Το θέμα είναι να κάνει κάτι που το νιώθει εσωτερικά όχι τυπολατρικά. Και να το συνοδεύει με ουσία. Δηλαδή, τι να την κάνει την νηστεία αν εγώ θάβω τον διπλανό μου ;

    Καλή δύναμη Μάκη μου, καλή Σαρακοστή και σου εύχομαι πάντα να χαμογελάς φίλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα! Γιάννη δεν έχω υπάρξει παντρεμένος φίλε και λέω να το αποφύγω είναι η αλήθεια! Από την άλλη αυτό που αναφέρεις έχει βάση, γιατί παντρεμένος δεν είμαι αλλά έχω μάτια και βλέπω που λέει και το άσμα!

      Συμφωνώ και στο πως προσεγγίζεις το θέμα με την ουσία της νηστείας και όχι με το τυπολακτρικό κομμάτι της. Η νηστεία είναι περισσότερο θέμα συμπεριφοράς, συναισθηματικών ορίων και δείχνει με κάθε τρόπο και ένα σημαντικό κομμάτι του πως σκεφτόμαστε για τον απέναντι. Έχεις δίκιο.

      Επίσης Γιάννη μου, καλή δύναμη και Καλή Σαρακοστή να έχουμε!

      Διαγραφή
  4. Εμένα η νηστεία δεν με ενοχλεί, τουναντίον μάλιστα. Δεν θεωρώ ότι είναι κακό να βάζεις όρια στην καθημερινότητά σου, δοκιμάζοντας τις αντοχές σου και επενδύοντας περισσότερο στον εσωτερικό σου κόσμο.
    Νομίζω πως 48 μέρες αργότερα βγαίνεις πιο δυνατός μέσα από σένα, αν αυτό βέβαια είναι ο σκοπός σου. Το τι κάνουν οι άλλοι με αφήνει αδιάφορη και τις μέρες που δεν είναι νηστεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ σε κάθε σου λέξη Σταυρούλα! Γιατί έτσι ακριβώς το βλέπω και γω! Σίγουρα βγαίνεις πιό δυνατό και σίγουρα έστω και λίγο, περισσότερο σκεπτόμενος.

      Η τελευταία σου πρόταση είναι κάτι που προσπαθώ εδώ και χρόνια να καταφέρω όχι με ιδιαίτερο αποτέλεσμα είναι η αλήθεια...

      Διαγραφή
  5. Ε μα πες τα να μην τα λέω εγώ!!!!

    Δεν ειναι σεξιστικό αυτό που λες, αντίστοιχη είναι πολλές φορές και η κατάσταση για εμάς τις γυναίκες.
    Όταν νηστευεις, να νηστευεις από οοοοοολα και όχι μόνο από κάποιες ορισμένες τροφές απλά για να χαμε να λέγαμε.
    Κι αν θέλεις να φας κρέας, να το φας. Αν θες να φας τυρί, να το φας. Αν θες να κάνεις σεξ, να το κάνεις. Αντε να το συζητήσω για τη Μεγαλοβδομαδα... Αλλα το συζητώ!

    Αυτά είχα να πω, καλό απόγευμα, καλή Σαρακοστή χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεεμ τα χω πει εγώ το θέμα είναι ποιος με ακούει!

      Απο εσένα όμως δεν έχω παράπονο! Πάντοτε με βοηθάς, με βγάζεις από την δύσκολη θέση ρε παιδί μου ώστε να μη νιώθω...παρείσακτος!

      Απροβλημάτιστη τελειώς! Μαζί σου!

      Καλή Σαρακοστή και σε σένα Γιώτα μου!

      Διαγραφή

Αναγνώστες

Page translation