Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2016

Η ελεγεία των χρωμάτων



Κίτρινο σκέφτεσαι
και χάνεσαι στην λάμψη των μαλλιών της

Κόκκινο νιώθεις
και γεύεσαι το πάθος των φιλιών της

Ροζ ακουλουθείς
και στα βήματα της σε οδηγεί

Λευκό αναζητάς
και το βρίσκεις στη παιδική της ψυχή

Γκρι σου παρουσιάζεται
και στάζουν τα δάκρυα της

Μαύρο σε κατακλύζει
και δεν αντέχεις μακριά της

Αν η ζωή σου ήταν ένα χρώμα
μπλε, το χρώμα των ματιών της θα είχε...




 Αυτή ήταν η προσπάθεια μου στο 13ο Συμπόσιο Ποίησης που διοργάνωσε επιτυχώς για άλλη μιά φορά η Αριστέα - http://princess-airis.blogspot.gr/2016/10/13o-Symposio-Poiisis-Oi-symmetohes.html-
 Όλες οι συμμετοχές ήταν πολύ όμορφες. Συγχαρητήρια σε όσους και όσες πέρασαν και διάβασαν, βαθμολόγησαν, συμμετείχαν σε αυτό το διαδικτυακό δρώμενο. Συγχαρητήρια στους πρώτους αλλά και στους τελευταίους. 
 Αυτό που παρατηρώ και με συγκινεί κάθε φορά, είναι ότι όλοι και περισσότεροι άνθρωποι ανοίγουν την ψυχή τους και δε διστάζουν να γράψουν. Και αυτό, πιστέψτε με, είναι το σημαντικότερο παράσημο αυτής της προσπάθειας που ξεκίνησε δειλά-δειλά και έχει φτάσει να είναι (κατ΄εμέ) απο τα σημαντικότερα δρώμενα στον χώρο.

Υ.Γ. Ευχαριστώ όσους και όσες με βαθμολόγησαν και με διάβασαν. Ευχαριστώ και την Αριστέα (δε θα σταματήσω να το κάνω) για την παρακίνηση.  Αααα και για να μην ξεχνιόμαστε θα την βρω την ριμάδα την λέξη που θα μου κάνει το κλικ δεν θα την βρω? Τότε... ψάξτε για τον δεύτερο. Χαχα! Σας φιλώ! 

14 σχόλια:

  1. H "ελεγεία" και σαν λέξη μόνη της, με αγγίζει πολύ. Φαντάσου όλο το ποίημά σου, όλη η "παλέτα" που δημιούργησες, πόσο συγκινησιακή και ατμοσφαρική ήταν για εμένα.
    Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κική. Χαίρομαι που σε άγγιξε! Όντως η ελεγεία είναι μιά... μαγική λέξη! Σε ευχαριστώ και πάλι!

      Διαγραφή
  2. Είδες που με τράβηξες χωρίς να ξέρω ότι είναι δικό σου?χαχαχα
    Αν έβλεπα την ανάρτησή σου με τις μελαχρινές πριν ψηφίσω, θα το ξανασκεφτόμουν η αλήθεια είναι... ακόμα δε μου έχει περάσει!
    Μπράβο Μάκη! Υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι την είδα την ψηφο σου και σε ευχαριστώ πολύ! Βασικά χαίρομαι που σάρεσε!

      Υ.Γ.Αμάν, αμάν πιά με τις μελαχρινές!Θα γράψω ένα κείμενο εποποιία μου φαίνεται για να διορθώσω το λάθος μου! χαχα! Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Δε το σώζεις με ένα απλό κείμενο. Αφιέρωμα ολόκληρο θέλω να γράψεις για τις δικές μου χάρες! χαχαχα :p

      Διαγραφή
    3. Αφιέρωμα? Αφιέρωμα! Όρι θέλει το κορίτσι! Χατήρια δεν χαλάμε στις μελαχρινές!

      Υ.Γ. Βασικά ούτε στις ξανθιές, ούτε στις κοκκινομάλλες, ούτε στις καστανές!

      Διαγραφή
    4. Χμ... κατάλαβα! Ότι κουνιέται, πυροβολιέται, χαχαχα.

      Διαγραφή
    5. Ναι σα να λέμε εκτελεστής δίχως οίκτο! χαχα!

      Διαγραφή
  3. Α ρε Μάκη! Πού θα πάει; Δεν θα γυρίσει ο τροχός; Θα την κερδίσεις τη τσίτσιδη! Εννοώ το Συμπόσιο!!! ☺
    Και προβλέπω να είναι το ...μεθεπόμενο μάλλον που θέλω να το βγάλω πολύ ερωτικό, οπότε με ερωτικό Συμπόσιο ποιος θα κάνει θραύση οεο;;;;;;;;

    Πέρα από την πλάκα, είσαι από αυτούς που από Συμπόσιο σε Συμπόσιο εξελίσσονται και πολύ το χαίρομαι Μάκη μου!
    Βρέξει χιονίσει ξέρω πως θα είσαι εδώ και με χαροποιεί η σκέψη...

    υγ: σε ευχαριστώωωωωω ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ'αρέσει που το έχεις στο βάθος του μυαλού σου και δεν ξεχνάς το εν δυνάμει δώρο μου! χαχαχα!

      Αυτό απάντησα και στην Κατερίνα απο κάτω, κάτι έχω πάθει, θα βρω ομως τι φταίει και θα το διορθώσω, υπόσχομαι! Θα γίνω ο καλός, παλιός, σεξιστικά αθεράπευτος, Μάκης! χαχαχα! Φιλιά Αριστέα μου.

      Διαγραφή
  4. Μπράβο σου καλό μου!! Δεν φανταζόμουν ότι θα ήσουν εσύ :)
    Μου άρεσε πάρα πολύ, ερωτικό και τα μυαλά στα κάγκελα!! ;)
    Καλό σαββατοκύριακο φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ φανταζόμουν ότι θα είμαι... εγώ Κάθριν! χαχα! Πολύ νταλκάς τελευταία και χωρίς λόγο! Πρέπει να συνέλθω! χαχα! Σε ευχαριστώ πολύ! Φιλιαααααααά!

      Διαγραφή
    2. Το έχω προσέξει Γεράσιμε παιδί μου αλλά επειδή δεν είμαι αδιάκριτη.. είπα να σε ανακρίνω από κοντά μια και καλή! :P
      Τώρα που θα ξεμπερδέψω με το ecdl που αποφάσισα να πάρω στα γεράματα, θα επανέλθω δριμύτερη! Και νομίζω χρωστώ και κέρασμα.

      Διαγραφή
    3. Στα γεράματα? Ανάκριση?Ecdl? Χρώστάς κέρασμα? Αν αφαιρέσω το τελευταίο που δεν υφίσταται (μαζί με το πρώτο), τα υπόλοιπα όσο κι αν φαίνοναι ξεκάρφωτα με βοηθάνε να βγάλω μια άκρη! Οκ λοιπόν αναμένω! χαχα! Φιλιά!

      Διαγραφή

Αναγνώστες

Page translation