Παρασκευή 18 Αυγούστου 2017

Ζητείται φιλία...


Νοικιασμένες αλήθειες
ρουφούν το μεδούλι της

Ακριβοθώρητοι εγωισμοί
της κλείνουν το στόμα

Μα αυτή εκεί, δούλα και κυρά
στην υπηρεσία των ανάξιων...

 Ζητούνται άνθρωποι, ζητείται φιλία...


 
Αυτή ήταν η ολιγόλεκτη συμμετοχή μου στο 17ο Συμπόσιο Ποίησης, που διοργανώνει κάθε φορά με περισσότερο κέφι και μεράκι η Αριστέα (http://princess-airis.blogspot.gr). Ήταν γα άλλη μιά φορά ένα εξαιρετικό Συμπόσιο με πολύ όμορφες συμμετοχές (μέσα σε μιά δύσκολη περίοδο). Συγχαρητήρια στη νικήτρια Μαρία Κανελλάκη (http://toapagio.blogspot.gr/), που μας πήρε όλους...κούρσα-χαχα- και στην τυχερή του διαγωνισμού (να δω τι θα γίνει με την αφεντιά μου Αριστέα), Μαρίνα Τσαρδακλή (https://marinaslovelylife.wordpress.com/). 

Αυτό που διαπιστώνω κάθε φορά και με ενθουσιάζει, είναι ότι το Συμπόσιο έχει αγαπηθεί από πολλούς ανθρώπους, που ποτέ δε θα μπαίνανε στην λογική να γράψουν σε στυλ ποιητικό. Είναι κάτι πάρα πολύ σημαντικό για εμένα, γιατί δείχνει πως η ειλικρινής και υγιής επικοινωνία (ναι μπορεί να υπάρξει και τέτοια μέσω διαδικτύου, άλλωστε όλα είναι στο πως βλέπουμε εμείς τα πράγματα), μπορεί να δημιουργήσει ορισμένες φορές όμορφες καταστάσεις και να φέρει κοντά τους ανθρώπους. 

Ευχαριστώ για άλλη μιά φορά λοιπόν την Αριστέα για την ευκαιρία που μου δίνει να εκφραστώ διαφορετικά. Ένα μεγάλο μπράβο σε όσους και όσες βαθμολόγησαν και διάβασαν τις προσπάθειες και τις σκέψεις αυτών που έγραψαν.


Υ.Γ.Μη νομίζετε ότι ξεχνάω την υπόσχεση μου. Απ΄τα ψηλά στα χαμηλά θα πάω να μου το θυμηθείτε! Και τότε, όχι πίνακα με τσίτσιδη, αλλά ολόκληρο όργιο θα παραγγείλω ο νικητής... Σας φιλώ!

10 σχόλια:

  1. Εξαιρετικό!
    Γνωρίζεις πως λατρεύω τα λίγα λόγια και με νόημα! ;)
    Μπράβο σου αγαπημένε μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου! Το προσπαθώ με τα ολιγόλεκτα γιατί μαρέσουν και μένα!

      Διαγραφή
  2. Πολύ πολύ καλή επιτυχία να έχεις φίλε μου! Δύσκολο πράγμα η φιλία αλλά συνάμα και τόσο "απλό". Νομίζω πως εμεις οι άνθρωποι τα κάνουμε όλα δύσκολα... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο συμφωνω μαζί σου βρε Μαρία μου. Ναι, η φιλία είναι πολύ δύσκολο αλλά ταυτόχρονα πολύ απλό πράγμα. Όταν είναι αληθινό είναι κάτι απόλυτα φυσικό και πανέμορφο! Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  3. Μια ακόμα συμμετοχή σου Μάκη μου που δεν πέρασε διόλου απαρατήρητη, ε; Να τα λέμε κι αυτά!
    Μέσα σε λίγους στίχους έκανες κλικ! Γιατί και η φιλία περνάει τα ζόρια της στις μέρες μας!

    Σε ευχαριστώ για όλα τα καλά σου λόγια και που είσαι πάντα παρών στο Συμπόσιο, ό,τι θέμα κι αν δώσω!
    Σκέφτομαι τώρα να δώσω τη λέξη γυμνό την επόμενη φορά, μπας και λειτουργήσει "ομοιοπαθητικά" και σου χαρίσει την πρωτιά! Μωρέ λες;
    Γιατί και κείνο το Random κόντρα σου πάει! ☺ αχαχαχα!
    Πολλά φιλιά και πάντα τέτοια! (Εννοώ τις ομορφιές που γράφεις!☺)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το κάνεις αυτό Αριστέα μου και με φτιάξεις με τέτοια... λεξάρα, τότε από μένα ότι θέλεις!χαχα!

      Σίγουρα θα λειτουργήσει ομοιοπαθητικά, θα ανέβω ψυχολογικά ρε παιδί μου, θα νιώσω πιό άνετα, στο στοιχείο μου!

      Πέρα από την πλάκα τώρα, εγώ σε ευχαριστώ πολύ, γιατί με όλη αυτή την διαδικασία του Συμποσίου έγραψα διαφορετικά! Αυτό για μένα είναι πολύ σπουδαίο! Και στο λέω γιατί δεν περίμενα ποτέ να ασχοληθώ με τέτοια γραφή!

      Υ.Γ. Μα και αυτό το random ρε παιδί μου έλεος!

      Διαγραφή
  4. Την σήμερον ημερα δεν ξερω αν υπαρχουν φιλίες φιλε μου..δυσκολοι καιροι ακομα και για φιλίες θα έλεγα..!!
    το ομορφότερο και πιο αληθινο συναισθημα είναι η φιλία αν είναι αληθινη..!!
    Δεν είμαι και απο τις πολύ ταχτικες επισκεπτριές σου...γι αυτό θελω να σε ευχαριστω πολύ για προτιμησή σου.. στην συμμετοχη μου..να περνας ομορφα οτι και να κανεις.. καλο σου βραδυ..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γω αυτό πιστεύω Ρούλα, αν και έχω την τύχη να έχω λίγους αλλά πραγματικά καλούς φίλους και φίλες.

      Σε ευχαριστώ που πέρασες, το ποιήμα σου μου άρεσε πολύ γιαυτό και το ψήφισα!

      Διαγραφή
  5. Στην συμμετοχή σου Μάκη, έδωσα τους τρεις βαθμούς μου, γιατί όπως έγραψα και τότε, θεωρώ ότι τα λόγια με τα οποία τέλειωσες τους στίχους σου, μπορεί και να αποτυπώνουν όλη την απόγνωση της σύγχρονης κοινωνίας.
    Με κέρδισες μέσα σε λίγους στίχους, γιατί υπήρχε τόση ουσία μέσα τους.
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου και εύχομαι πάντα τόσο εμπνευσμένες να είναι οι σκέψεις σου.
    Να είσαι καλά και να έχεις ένα όμορφο απόγευμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το διαπίστωσα Μαρίνα και σε ευχαριστώ πολύ γιάυτό!

      Προσπάθησα να δω την αιτία πίσω από την αφορμη, στο γιατί δεν υπάρχουν δυνατές φιλίες στη σημερινή κοινωνία. Είναι απλό νομίζω. Δεν υπάρχουν άνθρωποι...

      Υ.Γ. Η διαπίστωση δεν είναι συνολική. Αυτό έλειπε. Τότε θα ήταν κατάμαυρα τα πράγματα. Όσο υπάρχουν άνθρωποι υπάρχει και ελπίδα! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ...

      Διαγραφή

Αναγνώστες

Page translation