Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου 2017

Top 5 music albums (by Dj Makaros)


 Καλησπέρα, καλησπέρα!Τι κάνετε? Όλα good? Έλειψα περίπου δύο εβδομάδες, αλλά όπως συμβαίνει πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις επιστρέφω δριμύτερος... 

 Σήμερα αποφάσισα να βάλω σε σειρά, τα 5 πιό αγαπημένα μου μουσικά albums (θα φρίξει το σκυλί που λένε και στον Πύργο). Αυτά που με σημάδεψαν, αυτά που άλλαξαν τον τρόπο που ακούω μουσική και με έκαναν να την αγαπήσω. Η Κατερίνα Βερίγκα είναι η αφορμή μου, μιας και όπως διαπίστωσα απο το blog της (http://just-k-world.blogspot.gr/), προσκαλεί ανοιχτά και ξεδιάντροπα (χαχα) φίλους και φίλες να γράψουν τα δικά τους λατρεμένα μουσικά albums.

 Είμαι έτοιμος (σχεδόν), μιας και δεν είναι και τόσο εύκολο να διαλέξεις μουσικές. Είναι τόσες πολλές και αγαπημένες. Μεταμορφώνομαι τάχιστα όμως σε... Dj Μάκαρος και ιδού παρακάτω οι επιλογές μου:



My Top 5 music albums




3. John Lennon - Double Fantasy

2. Νικόλας Άσιμος -  Το φανάρι του Διογένη

1. Queen - Innuendo
 

* To sgt. pepper's lonely hearts club band, θεωρείται ένα αριστουργηματικό άλμπουμ, ίσως το καλύτερο των Beatles, με progressive και ψυχεδελικούς ήχους αλλά και μικρά... μυστικά. Το τραγούδι Lucy in the sky with diamonds παραπέμπει (τα αρχικά των λέξεων) στο LSD, γνωστό ναρκωτικό της εποχής...

* Το (What's The Story) Morning Glory?, ήταν το άλμπουμ που εγκαθίδρυσε τους Oasis στη συνείδηση του κόσμου και περιείχε μερικές από τις μεγαλύτερες επιτυχίες στην ιστορία της Britpop, και όχι μόνο, μουσικής.Τραγούδια όπως το Wonderwall, Don't look back in anger, Morning Glory και Some might say, άφησαν το στίγμα τους  στο παγκόσμιο μουσικό χρονοντούλαπο...

* Όταν ο John Lennon ξεκινούσε να γράφει και να επιμελείται με τους συνεργάτες του το Double Fantasy, στα 40 μόλις χρόνια του, δεν περίμενε ότι αυτό θα ήταν το τελευταίο άλμπουμ της ζωής του. Λιγό αργοτερα δολοφονήθηκε από έναν θαυμαστή του, έξω απο την πολυκατοικία που ζούσε στο Μανχάταν. To τραγούδι Beautiful Boy (Darling Boy), ήταν γραμμένο για τον δεύτερο γιό του τον Sean, γιό που απέκτησε με την Yoko Ono... 

* Το φανάρι του Διογένη, χαρακτηρίζεται η πιο μεστη, η πιό ώριμη δισκογραφική δουλειά του αλλιώτικου Νικόλα Άσιμου.  Η συνεργασία του σε αυτο το άλμπουμ με την Σωτηρία Λεονάρδου, μας χάρισε δύο υπέροχα τραγούδια. Το Ωϊμε και το Εγώ με τις ιδέες μου. Το τραγούδι Ουλαλούμ ήταν μελοποίηση από ποιήμα του Γιάννη Σκαρίμπα...

* Οι τελευταίες στιγμές του τεράστιου, του ανυπέρβλητου Freddie Mercury, "ξετυλίγονται" μπροστά μας σε αυτό το εξαιρετικό άλμπουμ. Το Innuendo είναι η τελευταία δουλειά του Mercury και των Queen μαζί. Σε αυτήν, φαίνεται ξεκάθαρα η κατάπτωση του λόγω του AΙDS (στο τραγούδι These are the days of our lives), αλλά ταυτόχρονα και η μοναδικότητα της φωνής του. Το τραγούδι The show must go on, με ανατριχιάζει κάθε φορά που το ακούω...

6 σχόλια:

  1. Τι ωραίες επιλογές ρε dj Μάκαρε!!

    Να σε πάρω στον γάμο βοηθό dj μήπως;;

    :) Φιλούρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ! Μη μου βάζεις ιδέες τώρα...χαχαχα!

      Φιλιά Κατερίνα μου!

      Διαγραφή
  2. Αν και για εμένα είναι δύσκολο να αγαπήσω ένα άλμπουμ ολοκληρωτικά, στο σύνολο του, ήταν πολύ ωραίες οι επιλογές σου Μάκη. Λατρεύω τη μουσική, γιατί μπορεί τόσο απλά, χωρίς φτιασίδια να σου δείξει πως "σκέφτεται" η ψυχή ενός ανθρώπου μια δεδομένη στιγμή.
    Να είσαι καλά και να έχεις ένα όμορφο απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ σε αυτό. Είναι πολύ δύσκολο. Οντως. Και μαρέσει πολύ που το βλέπεις έτσι!

      Και συ να εισαι καλά Μαρίνα, σε ευχαριστώ που πέρασες! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Μάκη μου... Δεν το έχω με την ξένη μουσική δεν...
    Και τα πέντε ελληνικά θα ήταν χαχαχαχ. Ο Νικόλας Ασιμος λίγο βαρύς για μένα αλλά αγαπώ Σωτηρία Λεοναρδου. Απλά φωναραααα
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρία μου! Η μουσική για μένα δεν έχει γλώσσα! Αρα με οτι αισθάνεται άνετα ο καθένας και τον εκφράζει, εμένα με βρίσκει σύμμαχο!

      Ο Άσιμος είναι λίγο βαρύς είναι η αλήθεια, αλλά εξαιρετικός! Η Λεονάρδου είναι μιά τίμια και ιδιαίτερη ερμηνεύτρια!

      Φιλιαααααααααα!

      Διαγραφή

Αναγνώστες

Page translation