Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2021

Journalιαστείτε και φθινοπωριάζεστε...

 Ξέρετε τι έχω καταλάβει ε; Αν τελικά ρε παιδί μου έχεις ταλέντο στο... γκρέμισμα (ελέυθερη μετάφραση στο να τα κάνεις πουτ@ν@ όλα), τότε αυτό είναι σαν το ποδήλατο. Και δεν το ξεχνάς ποτέ αλλά και με το που βρεις ευκαιρία, το εξωτερικεύεις. Εγώ δεν φταίω όμως. Από την Κατερίνα (https://pause-theblog.blogspot.com) το είδα. Και πήρα την ιδέα. Να η ευκαιρία, αναφώνησα. 

 Μια σειρά ερωτήσεων λοιπόν, για τον Σεπτέμβριο που την... έκανε με ελαφρά. Journal Promts, λέει και ιδού οι απαντήσεις μου στις αντίστοιχες ερωτήσεις:

 




1. Κάτι για το οποίο ανυπομονείς

Περιμένω να έρθει εκείνη η ευλογημένη μέρα που θα ρίξω χυλόπιτα στην Σάλμα Χάγιεκ και την  Μισελ Φάϊφερ. Αντε γιατί  σα να μας τα παν πολλά. Ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Τόσα μηνύματα έχω στείλει στο φου μπου. Όχιιιιι δεν θα σας κάτσω τόσο εύκολα μαναράκια μου...

2. Πως αισθάνεσαι σήμερα;

Βαρύς. Θα φταίνε τα δύο πιάτα φρικασέ που έφαγα. Το παράκανα ε;

3.  Μια λίστα με όσα σε ενθουσιάζουν το φθινόπωρο

Μα δεν ξέρω ποιο να πρωτοδιαλέξω... Να'ναι αυτή η γλυκία αίσθηση σαπίσματος που σε πιάνει τις 23 από τις 24 ώρες της ημέρας; Η μήπως αυτή η απόλυτη βεβαιότητα ότι ο καιρός είναι για κοντό μανίκι και τελικά βγαίνεις και σε 5 λεπτά θες μπουφάν; Η το άλλο που αφήνεις το παράθυρο ανοιχτό για να μπει το αεράκι και ξυπνάς το πρωί με μια ωραιότατη ψύξη; Όχι, όχι το βρήκα. Δεν έχει κουνούπια. Ενταξει πλάκα κάνω. Το φθινόπωρο πάντα μ΄αρεσε. Μαζί με την Άνοιξη είναι η πιο ισορροπημένη εποχή.

4. Τι σε εμπνέει αυτή τη στιγμή;

Αυτές οι ερωτήσεις. Μα με τσιγκλάνε τόσο πολύ να γράφω τα χαζά μου. Στην πραγματικότητα εμπνέομαι απο τις πιο ασήμαντες η σημαντικές καταστάσεις που μπορούν να πέσουν στην αντίληψη μου. Νομίζω πως η έμπνευση δεν έχει αρχή και τέλος. Δεν έχει οδηγίες χρήσης. Απλά συμβάινει (καλα τι είπα ο άνθρωπος, άμα μπορείτε κάντε τέτοια ανάλυση εσεις...).

 5.  Τι στόχους έχεις πετύχει μέχρι τώρα αυτή τη χρονιά;

Βασικά καλό η κακό δεν ξέρω, αλλά δε βάζω στόχους τα τελευταία χρόνια. Έχω επηρρεαστεί τόσο πολύ από αυτά που συμβαίνουν γύρω μας, που θεωρώ ότι ακόμα και τα βασικά πλέον, δεν είναι αυτονόητα. Όπως επίσης τίποτα δεν είναι αυτοσκοπός. Η υγεία είναι αυτό  που πρέπει να υπάρχει. Τα υπόλοιπα ειναι δική μας δημιουργία.

6.  Για τι είσαι παθιασμένος;

Για τον Παναθηναϊκό, τις γυναίκες, τον αθλητισμό, το διάβασμα, το γράψιμο και την καλοσύνη. Ααααα και για τις ωραίες συζητήσεις.

7.  Πως διαχειρίζεσαι τις αλλαγές;

Τις δέχομαι, εύκολα η δύσκολα, ανάλογα με την προοπτική τους και προσπαθώ πάντα να τις φέρω στα μέτρα μου.

8.  Υπάρχουν αλλαγές που θέλεις να κάνεις; Τι θέλεις να κρατήσεις;

 Θα ήθελα να εμπιστεύομαι πιο εύκολα τους ανθρώπους.

9.  Αυτή την εβδομάδα έμαθες...

Πως η ηρεμία είναι κάτι πολυ σημαντικό.

10.  Τι είναι στην καρδιά σου σήμερα;

Οι ανθρώποι που αγαπώ. Κυρίως ένα κορίτσι, μια γυναίκα πλέον εδώ και χρόνια, που έτσι και αλλιώς θα είναι για πάντα στην καρδιά μου.

11. Ποιες σειρές παρακολουθείς;

Αυτή την στιγμή καμία. Είμαι ταγμένος Μπεβερλιχελικός εγώ. Τέλος.

 12.  Τι αγόρασες για τον εαυτό σου πρόσφατα;

Λίγο περισσότερο μυαλό που βρήκα εύκαιρο και ένα μπλουζάκι μακρυμάνικο.

13.  Γράψε ελεύθερα ό,τι έρχεται στο μυαλό σου για 10 λεπτά

Η αλήθεια είναι πως με απασχολεί τελευταία το που οδηγούμαστε ως άνθρωποι. Θεωρώ ότι όχι απλά έχουμε παρεκκλίνει της πορείας μας, αλλά ότι μπαίνουμε γενικότερα σε μια κατάσταση που όμοια της δεν έχουμε βιώσει ως ανθρωπότητα. Με αρνητικό πρόσημο όλο αυτό. Με θλίβει το γεγονός ότι βγάζουμε κακία και μίσος ολοένα και περισσότερο. Εύχομαι και ελπίζω να βγουν μπροστά άνθρωποι που λειτουργούν με επίκεντρο τον άνθρωπο.  Έχουμε ανάγκη τον έρωτα, την αγάπη, την αλληλεγγύη, την καλοσύνη.

14.  Αν μπορούσες να κάνεις κάτι σήμερα ανεξαρτήτως χρημάτων ποιο θα ήταν αυτό;

Θα ήθελα να εξαλείψωτην φτώχεια και τις κοινωνικές ανισότητες.

15. Ποιοι άνθρωποι έχουν μεγαλύτερη επιρροή στην ζωή σου;

 Η οικογένεια και οι φίλοι μου.

 


 

 16.  Τι έκανες για το μυαλό, το σώμα και την ψυχή σου αυτή την εβδομάδα; 

Διάβασα, έκανα τζόκινγκ και έγραψα το προηγούμενο κείμενο στο blog.

17. Ποια είναι τα τρία πράγματα που μπορείς να κάνεις για να είσαι έτοιμος αύριο;

 Μπάνιο, βούρτισμα δοντιών, σεξ. Μα πόσο κυνικός και αμετροεπής πια...

18.  Τι θα έκανε τη ζωή σου ευκολότερη;

Να ήμουν περισσότερο τολμηρός.

19. Τι πηγαίνει καλά αυτή τη στιγμή;

Ο ΠΑΟΚ μόνο. Αλλά εγώ είμαι Παναθηναϊκος...

20.  Για τι αγωνίζεσαι;

Για να κάνω τους ανθρώπους να νιώθουν καλά όταν δεν είναι.

21.  Ποιο είναι το ορόσημο που θέλεις να πετύχεις σε 5 χρόνια:

Να είμαι καλύτερος άνθρωπος.

22.  Τι απολαμβάνεις να διαβάζεις;

Εδώ και χρόνια, Στίβεν Κινγκ.

23.  Ένας τρόπος που εμψυχώνεις τους άλλους είναι...

Ανάδειξη των θετικών στοιχείων του εαυτού τους. Υπενθύμιση του τι έχουν καταφέρει μέχρι τώρα.

24.  Ποια είναι η καλύτερή σου ποιότητα;

Δεν ξέρω. Ίσως τo χιούμορ μου;

25.  Ποιο είναι το αγαπημένο σου γεύμα και γιατί

Σουβλάκια. Λιτά, απέρριτα και απ' όλα. Μην ξεχνιόμαστε.

26.   Κάνε μια λίστα με 10 ανθρώπους που θέλεις να συναντήσεις

Σάλμα Χάγιεκ, Μισελ Φάϊφερ, Πάμελα Άντερσον, Σκάρλετ Γιόχανσον, Ούμα Θέρμαν, Τζένιφερ Λόπεζ, Σακίρα, Κριστίνα Αγκιλέρα, Μπρίτνει Σπίαρς, Μπιγιονσέ. Αυτές θέλω τώρα. Τις υπόλοιπες μετά.

27. Γιατί είσαι ευγνώμων αυτόν τον μήνα;

Για το ότι είμαι υγιής και για το ότι δύο πολυ κοντινοί μου άνθρωποι ξεπέρασαν προβλήματα υγείας που τους προέκυψαν.

28.  Που θέλεις να είσαι στην ζωή σου τον επόμενο Σεπτέμβρη;

Νέα Υόρκη.

29.  Ποια στιγμή θα ήθελες να θυμάσαι από αυτόν τον Σεπτέμβρη;

Ένα ωραίο και χαλαρό Σ/κ που πέρασα.

30.  Τι αγαπάς σε αυτόν τον μήνα, τι σου δίδαξε και τι σε κάνει να ανυπομονείς για τον επόμενο μήνα;

Η ζωή είναι ένας μαραθώνιος. Ας αγαπήσουμε την διαδρομή. Αυτό ισχύει για όλους τους μήνες και τα χρόνια που πέρασαν, αλλά και θα έρθουν.  

 

Είδατε ε; Προσπάθησα να μην σας αφήσω αναπάντητα ερωτήματα. Ελπίζω να περάσατε καλά ναι;

6 σχόλια:

  1. Ωωωωωωω ποταμός Μάκη μου! Ολάκερος ποταμός ασυγκράτητος και κατατοπιστικός! Σε χαρήκαμε, σε απολαύσαμε.
    Καλησπέρα φίλε μου, όμορφη συνέχεια πάντα με χαμόγελο και ανθρωπιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λοιπόν σε διάβαζα στο λεωφορείο και γελούσα αθόρυβα.
    Πότε πρόλαβες και τα έγραψες όλα αυτά τα σοβαρά απορώ. Είναι να μην έχεις έμφυτο το ταλέντο...!

    Τελικά σου αρέσει το φθινόπωρο, σε εμπνέει και δεν θέλεις να το παραδεχτείς.

    Με το 19 έκλαψα λίγο. χεχε γλυκό και ταπεινό μου βαζελάκι. Επίσης, λύσε μου μια απορία, κάνουν τζόκινγκ στην ηλικία σου; Νόμιζα μόνο οι cool νέοι. New York..τι φάση?

    ΥΓ: Όσο κι αν θέλεις να παραστήσεις τον κυνικό δεν θα τα καταφέρεις. Θα σου την λέω ασταμάτητα κατά τη διάρκεια αυτού του.. μαραθωνίου!



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις τι γίνεται ε; Άμα διαβάσω κάτι και με τσιγκλίσει έρχεται η ριμάδα η σκέψη ασταμάτητη και με ροή! Οπότε, έκατσα και έγραψα απλά!

      Καλά λίγο κυνικός είμαι!χαχαχα!

      Αμεεεεεέ και τζόκινγκ κάνουμε, και στα παγκάκια καθόμαστε και τρώμε ηλιόσπορο και σχολιάζουμε και τα γκοενάκια που περνάνε απο μπροστά μας!

      ΥΓ. Άμα σκας χαμόγελο μέσα στο λεωφορείο, τότε όλα βαίνουν καλώς (Το'χω ακόμα με το χιούμρο δηλαδή!).

      Διαγραφή
  3. Αρχικά σου εύχομαι να βρίσκεται τον επόμενο Σεπτέμβρη στη Νέα Υόρκη. Δεύτερον, τι να σου πω; Τις απήλαυσα (ναι ναι, αυτή λένε είναι η σωστή λέξη) τις απαντήσεις σου.

    Να μου φιλήσεις τη Σάλμα Χάγιεκ, είναι πρωτοξαδέρφη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχχχχ μακάρι να σουλατσάρω στo Μανχάταν τέτοιες μέρες τον ερχόμενο Σεπτέμβρη!

      Εφόσον σάρεσαν και σένα οι, μέτα μπόλικης σάλτσας, απαν τήσεις μου, τότε χαίρομαι διπλά!

      ΥΓ. Αααααα θα την φιλήσω, μη σου πω θα την χουφτώσω κιόλας την Σάλμα!

      ΥΓ2. Ωραίες ξαδέρφες έχεις Γιώτα!

      Διαγραφή

Αναγνώστες

Page translation