Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2022

Εκείνη...


Ήξερε απο παιδί να αγαπά. 

Με όλο της το είναι.

Αγαπήθηκε μετρημένα. 

Μα πως γίνεται η αγάπη για εκείνη να έχει όρια;

 

Γελούσε πολύ.

Είχε εκείνο το γέλιο αλλοτινων εποχών

Της χαμογέλασαν ψεύτικα.

Μας πως μπορεί το χαμόγελο για εκείνη να είναι φτιαχτό;


Αγκάλιαζε τρυφερά.

Σαν το μωρό που έχει ανάγκη την μητρική ζεστασιά

Την άγγιξαν με δυσπιστία

Πως γίνεται να μην βλέπουν την αλήθεια της;

 

Ξεχείλιζε απο πάθος.

Σαν τα πελώρια κύματα που πέφτουν με δύναμη στα βράχια

Την πλησίασαν αδιάφορα

Πως είναι δυνατόν να μην νιώθουν την αύρα της;

 

Εκείνη όμως αντέχει. Κλαίει. Ονειρεύεται.

Εύθραυστη αλλα και δυναμική.

 Μαγική και γήινη ταυτόχρονα. 

 Εκείνη. Μόνο εκείνη.

Για το τώρα, το πριν, το μετά και το πάντα...


 Ξέρω ξέρω. Πολύ ποιητικά τα λέω τελευταία. Έτσι μου βγήκε. Ελπίζω να σας άρεσε. Το κείμενο γράφτηκε για τις γυναίκες που παίζουν ρόλο σημαίνοντα και καταλυτικό στην ζωή μας. Για αυτές που δεν έχουμε καταλάβει ακόμα την αξία τους. Για εκείνες, που τελικά δίνουν νόημα στις μέρες μας....

 

ΥΓ. Καλό μήνα!

14 σχόλια:

  1. Έτσι...έτσι! Καιρός πια ν' αρχίσετε να μας εκτιμάτε και για τον εσωτερικό μας κόσμο, κύριοι:)
    Όμορφο Μάκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα εννοείται Μαρία! Δεν ξέρω για τους άλλους, εγώ εκτιμώ!

      Σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  2. Εννοείται πως μας αρέσει πολύ ο ποιητής που κρύβεται μέσα σου. Κι αν αυτό που έγραψες είναι προϊόν φαντασίας, σε διαβεβαιώνω ότι είναι το απόλυτο ψυχογράφημα μιας γυναίκας.
    Εύγε Μάκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ τόσο πολύ Μαρία μου! Χαίρομαι που σας αρέσει!

      Στην πραγματικότητα είναι προϊόν... αληθινών συμβάντων και συναισθημάτων όλο αυτό! Τιμή μου που το ονομάζεις ψυχογράφημα! Αλήθεια!

      Διαγραφή
  3. Μάκη μου, άφησε τον εαυτό σου φίλε να εκφραστεί! Χαίρομαι που το κάνεις αλήθεια σου λέω. Είναι ξαλάφρωμα όλο αυτό. Κοίτα τι έχεις να δώσεις! Δες πόσο όμορφα γράφεις, δες τι καθάριο είναι αυτό που πηγάζει απ' τους στίχους σου. Ένας Μάκης λυρικός, αισθαντικός, ποιητικός. Ένας Μάκης που, αργά-αργά, ανοίγει τα φτερά του σε εκφραστικούς δρόμους τέχνης. Γιατί όχι φίλε μου.
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ρε Γιάννη, ειλικρινά δεν έχω λόγια ρε φίλε! Χαίρομαι ιδιαίτερα για τα λόγια σου, γιατί ειλικρινά σε θεωρώ εξαιρετικό στην πένα!

      Είναι όντως ξαλάφρωμα και πολύ ωραίο συναίσθημα να αποτυπώνεις γραπτώς αυτό που νιώθεις! Βέβαια δεν υπόσχομαι ότι θα συνεχίσω σε αυτό το μοτίβο! Έχουμε και ένα κουκουρούκου κούτελο στην κοινωνία! Χαχα!

      Σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Να ξέρεις, το μικρόβιο του να γράφω η να προσπαθώ τελοσπαντων να γράφω, ποιητικά ειναι και δική σου "ευθύνη"! Σε ευχαριστώ για όλα Αριστέα μου!

      Διαγραφή

Αναγνώστες

Page translation