Τετάρτη 8 Ιουνίου 2022

Είσαι...


 

Είσαι, ο ήχος των κυμάτων 

ένα καλοκαιρινό απόβραδο δίπλα στην θάλασσα

Το γλυκό αεράκι που σκάει στο στέρνο

μια ζεστή μέρα του Αυγούστου

 

Είσαι, αυτό που τα χείλη θέλουν να νιώσουν όταν διψάνε

και η απαράμιλλη ομορφιά του ουράνιου τόξου 

μετά την καταιγίδα 

 

Είσαι η στιγμή που περνάει και δεν χάνεται ποτέ

και η θύμηση που φέρνει το χαμόγελο 

στα πρόσωπα των ανθρώπων


Είσαι, η υπενθύμιση

 πως η δύναμη πηγάζει μέσα από τον πόνο

και η διαπίστωση πως αυτό που τελικά είμαστε 

λίγοι το καταλαβαίνουν 


Είσαι, ήσουν και θα είσαι

αυτή η γλυκόπικρη αίσθηση

που αφήνουν τα απραγματοποιήτα όνειρα

 

Και μην έχεις ποτέ την παραμικρή αμφιβολία. 

Όλα τα παραπάνω είναι απλά 

μια ανάγκη ερμηνείας του ανεξήγητου

Γιατί αυτό που τελικά είσαι, οι λέξεις δεν το χωράνε... 

 

 

ΥΓ. Το παραπάνω κειμενο, είναι σκέψεις για εκείνους τους ανθρώπους και ειδικότερα για εκείνες τις γυναίκες, που καμία ζωή δεν θα μπορούσε να τους αποδώσει τα μέγιστα από όσα αξίζουν. Και αν το βρίσκετε υπερβολικό, σκεφτείτε μόνο τούτο: Η υπερβολή πολλές φορές κρύβει μέσα της μεγάλες και "δύσκολες" αλήθειες...

8 σχόλια:

  1. Όχι ρε φίλε, δεν το βρίσκω υπερβολικό! Το βρίσκω συγκλονιστικά αληθινό! Το βρίσκω να αντανακλά αυτό, που άπειρες φορές έχω πει για την ποιότητά σου, τα άδολα συναισθήματα και τις ανθρώπινες αξίες σου. Ναι όλα αυτά είναι οι γυναίκες που αναφέρεις.
    Την καλησπέρα μου, Μάκη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιάννη μου! Σε ευχαριστώ πολύ φίλε! Μου βγήκε αυθόρμητα! Χαίρομαι που σαρεσει!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχο! Και το υστερόγραφό σου, υπερβολικά έντιμο και ειλικρινές. Μπράβο σου που είσαι ωραίος Άντρας και μπράβο στις γυναίκες που σ' έμαθαν την ενσυναίσθηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ. Τα λόγια σου είναι πολύ κολακευτικά. Προσπαθώ πάντα να είμαι ειλικρινής στα συναισθήματα μου!

      Διαγραφή
  3. Είναι τυχερή! που έχει έναν άνθρωπο να μιλάει έτσι για εκείνη... Ελπίζω να το αντιλαμβάνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λία μου, ελπίζω και γω να συμβαίνει σε όλους μας όταν πραγματικά νοιαζόμαστε για κάποιον και τον αγαπάμε. Σε ευχαριστώ για αυτό το σχόλιο 💚

      Διαγραφή

Αναγνώστες

Page translation