Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2022

Δεκέμβρη... αυτά που ξερες να τα ξεχάσεις

 Να' μαι, να' μαι πετιέμαι! Επανήλθα. Έτσι λέω δηλαδή. Είπα να σταματήσω το σερί των ημερών που είμαι μακριά απο το blogging. 

 Πάει μήνας πλέον, κάπου ώπα! Νταξ νταξ μην φωνάζετε. Ξέρω σας έλειψα, πέσατε σε κατάθλιψη, έλειψε αυτό το spicy από την καθημερινότητα σας, αλλά ορκίζομαι να μην προλάβω να πω milf, ότι θα προσπαθήσω να γράφω συχνότερα.

 Φτάνει με μένα όμως. Το ημερολόγιο λέει 9 του Δεκέμβρη και μπηκαμε στον μήνα τον γιορτινό, τον μήνα που γεννάει ελπίδα (άσχετα αν έρχεται ένας Κούγιας και μας προσγειώνει στην πραγματικότητα), τον μήνα που η Μαράϊα Κάρεϊ ακούγεται  σε όλα τα σπίτια και τα μαγαζιά, τον μήνα που... τελοσπάντων γίνεται τζέρτζελο.

 Ααααα εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι. Όχι, δεν έχω πιει κάτι. Νηφάλιος γράφω. Είναι το στυλ μου τέτοιο. Τι λέγαμε; Α ναι. 

 Ένας χαμός γενικότερα γύρω μας. Predator, Μίχος (αλήθεια τι έγινε ξαφνικά και η υπόθεση του Κολωνού εξαφανίστηκε απο την επικαιρότητα;), Ερντογάν και Τσαβούσογλου, Κούλης και Τσιπρας, εκλογές εν όψει, πυροβολισμοί στο ψαχνό από την Αστυνομία, κιβωτός του κόσμου, ο Λιάγκας τον χαβά του και πολλα πολλά σοβαρά και ευτράπελα, που όση ανάλυση και να κάνω δεν φτάνει μια ανάρτηση για να τα περιγράψει.

 Και μη νομίζετε, ο τίτλος του κειμένου έχει λογική.  Τα χώνω στον Δεκέμβρη λοιπόν, γιατί ετοιμάζεται πάλι να μας ρίξει... στάχτη στα μάτια με την λάμψη του , θα αρχίσουμε τα ευχολόγια, τα δώρα (αν περισσέψει κάτι απο το καλάθι της νοικοκυράς) και στο τέλος θα μπούμε στον Γενάρη κα θα αρχίσει πάλι το πήδημα εεεεε  το μεροδούλι μεροφάι ήθελα να γράψω, τα πετρέλαια, τα ρεύματα, ο βαρύς χειμώνας, οι έκλογες και ξανάμανα απο την αρχή. Μια ψεύτικη όαση στην έρημο δηλαδής, ένα τόσο δα kit kat και τότε καμία Κάρεϊ και κανένα μελομακάρονο δεν θα μας κάνει να νιώσουμε καλύτερα.

 Και ορθά μπορείτε να αναρωτηθείτε. Και τι προτείνεις ρε Μάκαρε; Καλά τα λές αλλά δώσε και καμια ιδεά, καμια πρόταση για εξεύρεση λύσης. Καλά, αν μπορούσα να το κάνω αυτό θα είχα λύσει όχι μόνο τα προβλήματα της ανθρωπότητας αλλά και τα... δικά μου! 

 Αυτό που ξέρω και σίγουρα μπορούμε να κάνουμε, είναι να πάρουμε βαθιές ανάσες, να ακούμε περισσότερο από όσο μιλάμε (εγώ το παράκανα πάλι σήμερα), να μην σκεφτόμαστε μόνο την πάρτη μας και να προσέξουμε τι θα ψηφίσουμε. Νταξ ξέρω τα λέω απλά για να τα πω. Και όχι, δεν είναι πως δεν σέβομαι τους ανθρώπους. Απλά δεν μπορώ να παραβλέψω την δύναμη της συνήθειας, την αποχαύνωση, τον ωχαδερφισμό, Χαρακτηριστικά δηλαδή που διέπουν την ανθώπινη ψυχοσύνθεση  δεκάδες χρόνια τώρα, Κύρια, αν όχι κυριότατα χαρακτηριστικά και του λαού μας.

 Οκ, επειδή το βάρυνα λιγάκι, κοιτάξτε να αγαπηθείτε και να αγαπήσετε και όλα θα πάνε καλύτερα. Μάκαρος speaking...

 

ΥΓ. Και καλό μας μήνα!

ΥΓ2. All i want for christmas is you, αλλά όχι από την Μαράϊα, Έτσι για... σπάσιμο!

 

8 σχόλια:

  1. Καλώς τον αγαπημένο μας φίλο, το Μάκη!
    Καλησπέρα Μάκη μου. Ναι ρε φίλε, είσαι ένα αναπόσπαστο κομμάτι της δικτυακής μας γειτονιάς, της επικοινωνίας και της δημιουργίας μας. Και με βάση αυτό ναι, μάς λείπεις, πώς να το κάνουμε.
    Συνυπογράφω το περίγραμμα της αφήγησής σου για το Δεκέμβρη που τρέχει, όπως τρέχει, με όσα σκοτάδια κουβαλάει αλλά και συνάμα πόσο φως αγωνιστικό και ελπίδας υπάρχει και καραδοκεί.
    Βαστάμε φίλε μου, δίνουμε τις μάχες μας, παλεύουμε για τις στιγμές μας. Και, μην χάνεσαι! Έχουμε ...."Συμπόσιο"! Έτσι μπράβο!
    Μάκη μου, να έχεις όμορφες γιορτινές μέρες φίλε μου, με το κάτι τις λαμπερό στην καρδιά σου και στα όνειρά σου.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω να πω κάτι. Σε ευχαριστώ μονο πάντα που είσαι τόσο υποστηρικτικός και παντα μεστος και πανω απ όλα Ανθρωπος! Όχι δεν χάνομαι! Πάμε να σαρώσουμε στο Συμπόσιο φίλε!

      Διαγραφή
  2. Σαφής, περιεκτικός και εύστοχος.
    Κι είναι πολλά τα μηνύματα που στέλνεις, Μάκη μου.
    Στον Δεκέμβρη που διανύουμε λοιπόν, ας βρούμε όλοι το αληθινό του νόημα για να αποφύγουμε και τη μελαγχολία των γιορτών δηλαδή.
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρία μου! Αντε να βρούμε το αληθινό νόημα λοιπόν! Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  3. Love will save the day! Μια αγκαλιά σου στέλνω! ♡ Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Love will save us all, θα προσθέσω εγώ στο εύστοχο σχολιο σου Λία μου! Σε φιλω, επίσης καλές γιορτές με υγεία γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  4. Με φωτάκια ή χωρίς, το... μεροδούλι μεροφάι συνεχίζεται, μην κοροϊδευόμαστε!
    Άντε, καλωσόρισεεεεες!!! Καλές γιορτές να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά με όλους τους πιθανούς τρόπους ο αγώνας συνεχίζεται! Άντε να δούμεεεεεε! Καλές γιορτές με υγεία Γιωτούλα!

      Διαγραφή

Αναγνώστες

Page translation