Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2017

Νιάου, βρε γατούλα με την ροζ μυτούλα, γατούλα πονηρή...

 Και περάσανε και οι γιορτές. Και γίνανε και τα ρεβεγιόν... Και πήρανε και τα κιλά τους τα κορίτσα και τώρα ποιός τα ακούει. Και μέσα σε όλα, όταν γίνονται τα παραπάνω και αρχίζουν να αχνοφαίνονται οι Απόκριες (η επόμενη ευκαιρία για μάσα άνευ ενοχών δηλαδή), οι αγαπητικές αρχίζουν τις τρέλες (οποία έκπληξις...). 

 "Έεεεελα ρε μωρό μου δεν πήρα πολλά κιλαααά, πως κάνεις έτσιιιιι (ακριβώς  όπως το γράφω με μαρσάρισμα),,?". "Δηλαδή με λες χοντρή?". "Αμέσως με την κακιά κουβέντα στο στόμα είσαι, ούτε λίγο δεν σκέφτεσαι μήπως πληγωθεί το μωράκι σουυυυ???". Ερωτήσεις καρφιά. Η μήπως στοχευμένο σχέδιο αποπροσανατολισμού? Δεν ξέρω, θα ξεχάσω και αυτά που ήξερα με δαύτες.

 Πως γίνεται δηλαδή να κάνουν το άσπρο μαύρο, να φταίνε και να σε κάνουν να... φταις εσύ, είναι απορίας άξιο. Έννοια σας και το καταλαβαίνουμε πιά το παραμυθάκι σας. Για όλα τα προβλήματα που προκύπτουν, η λύση είναι μία. Το... χάϊδεμα. 
 Κυριολεκτικώς και μεταφορικώς. Και επειδή το κυριολεκτικώς δεν κάνει να το αναλύσω γιατί είναι σόκιν, πάμε στο μεταφορικώς.

  Είναι πονηρές ρε φίλε. Δεδομένο. Τέλος. Μόλις δουν τα σκούρα αρχίζουν τις τσαχπινιές και τα... τριψίματα. Εκεί ρε παιδί μου στο ευαίσθητο σημείο μας χτυπάνε. Και πως γίνεται να το έχουν πρόχειρο το ζουζούνιασμα τα μωράκια μας, άλλη... πύλη του ανεξήγητου και αυτή. Τι νομίζουν οτι είμαστε ο Χαρδαβέλλας?

 Αλλάζουν την φωνή τους, παίρνουν το βλέμμα της γατούλας, τρίβονται επάνω σου σαν τέτοιες, αν είχαν και ουρά θα την κουνούσαν στον ρυθμό της αποπλάνησης και αυτή. Αμέ αποπλάνηση, γιατί γελάτε?

 Ήθελα να καταλάβω όμως. Έτσι... ζουζούνες γεννιούνται η προκύπτει στην πορεία αυτό? Και γιατί δηλαδή πρέπει να παλιμπαιδίζουν για να κερδίσουν την ευνοϊκή μεταχείριση μας? Λες και δεν ξέρουν ότι αυτό που χρειάζεται είναι απλά λίγο μπούτι έξω και μια ανεκτή μαγειρική ικανότητα. 
Θα μας τρελάνουν σύντροφοι, ακούστε που σας λέω. 

 Πάει η άλλη και γεμίζει ρουζ και χρώματα το πρόσωπο της, φοράει και φούξια καλτσούλες και στο τέλος εκεί που νομίζεις ότι είναι η Πίπη Φακιδομύτη (η για τους πιο μερακλήδες η Κάντυ Κάντυ) και νομίζεις πως μπήκες σε χρονοκάψουλα και βλέπεις Ερτ την δεκαετία του 80', θέλει λέει... πιπίλα. "Που να την βρω βρε μωρό μου την πιπίπλα βραδιάτικα?" αναρωτιέσαι εσύ και ξάφνου συνειδητοποιείς ότι μιλάει... μεταφορικά. Με μιάς η Κάντυ Κάντυ μεταμορφώνεται σε δεξιοτέχνη του κλαρίνου και η πιπίλα που εναγωνίως έψαχνε αντικαθίσταται απο άλλο... πνευστό όργανο! Η Ερτ γίνεται μεταμεσονύχτιο Nova και άντε μετά να της κάνεις παράπονα για το καμμένο φαί...

 Αμ το άλλο? Πως γίνεται από άγρια και αβυσσαλέα αιλουροειδή να μετατρέπονται σε ναζιάρες γατούλες από την μιά στιγμή στην άλλη? Πως γίνεται να συνδυάζουν αθωότητα και προστυχιά? Όλα γίνονται θα μου πείτε. Συμφωνώ. Μόνο που συμβαίνουν όλα σε συγκεκριμένες στιγμές για συγκεκριμένες λόγους. 

 Ακόμα και στο τομέα του έρωτα και της αγάπης, οι θηλυκές αλεπούδες έχουν τον τρόπο τους. 
 Και μεις εκεί, κολλάμε, δεν ξεκολλάμε, δίνουμε, δίνουμε και στο τέλος δε μένει τίποτα και είμαστε μιά ωραία ατμόσφαιρα. "Δεν επενδύουν οι άντρες σε μιά σχέση", λένε οι πολύξερες γυναίκες καριέρας από την μία, και από την άλλη αρχίζουν την πάρλα στο τηλέφωνο σε φίλες και τις... γκομενικές συμβουλές: "Χωρισέ τον, τον μαλάκα να ηρεμήσεις, τόσοι υπάρχουν εκεί έξω!!!!". "Δεν θέλει το καλό σου, σε εκμεταλλεύεται...¨  Έπειτα από αυτό χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση?

 Δε μπορεί όμως θα αλλάξουν τα πράγματα. Όχι όλα όσα ανέφερα, γιατί κάποια μας αρέσουν, αλλά τα κακώς κείμενα πρέπει να αλλάξουν. Μέχρι τότε κουράγιο αδέλφια και μην ξεχνάτε τα λόγια του ποιητή: "Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα, προσμένουμε ίσως κάποιο θάμα..." Υγιαίνετε.

13 σχόλια:

  1. μπορώ να σχολιάσω ελεύθερα, αλλά το σχόλιο μου θα είναι μάλλον ακατάλληλο για προγράμματα πέραν του novacinema3 μετά τις 02:00 (εγώ είμαι πιο ακριβής...)
    μένω λοιπόν στο ότι όσα χρόνια κι αν περάσουν (απόδειξη η ιστορία των τελευταίων, μερικών χιλιάδων χρόνων) οι γυναίκες πάλι θα μας κάνουν ότι θέλουν, θα συνεχίσουν να αποτελούν το κίνητρο, τον αστάθμητο παράγοντα, το απρόοπτο, το... τέλος μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα Γιάννη τα είπες όπως έπρεπε! Μ'άρεσει η... ακρίβεια σου και η άποψη περί τέλους μας.

      Έχουν τον τρόπο, εμείς προφανώς και βολευόμαστε (πολλές φορές δεν μπορούμε καν να το διαχειριστούμε) οπότε είναι μιά ιστορία δίχως τέλος αυτή μεταξύ αντρών και γυναικών. Σε ευχαριστώ για το ουσιαστικό σχόλιο!

      Διαγραφή
  2. έλα τώρα που δε σου αρέσει!! χαχαχαχα...καλή χρονιά είπαμε;;; εύχομαι αυτή τη χρονιά να καταφέρεις να μπεις περισσότερο στο μυαλό των γυναικών!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντάξει τώρα και συ βρε Εύη το...τερμάτισες! Τι είμαι? Ένας απλός, αγνός και αμόλυντος Σκορπιός είμαι, πόσα να καταφέρω ο αμοιρος?χαχαχα!

      Πάντως η ευχή σου μάρεσε! Δηλαδή τι μάρεσε με ξετρέλανε!

      Υ.Γ. Καλή χρονιά παιδί μου!

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχα, μα είστε και σεις οι Σκορπιοί βρε παιδάκι μου, τι να λέμε!!! η ευχή μου ισχύει φυσικά και θα πιάσει κιόλας, θα δεις!!!

      Διαγραφή
  3. Ωχ ωχ επέστρεψε ορεξάτος και ποιος τον πιάνει τώρα!

    Να σου πω ότι δεν γέλασα; Δεν λέω και ψέμματα, έχω αυτό το κουσούρι. Έχω όμως κι άλλο ένα. Δεν μπορώ τις γενικεύσεις.. Γυναίκες..άντρες! Σπαστικό που το λέω,ναι το ξέρω.
    Μία κατηγορία γυναικών λοιπόν αυτή που αναφέρεις συχνά και που αγαπάς να μισείς! ;) Που.. τραβάτε με κι ας κλαίω;!

    Αναφορικά με αυτό που πήρε το μάτι μου από πάνω μεσιέ.. απλός, αγνός, αμόλυντος ΚΑΙ ΣΚΟΡΠΙΟΣ δεν πάνε ταυτόχρονα! ;)

    Σε φιλώ και χαίρομαι που ξαναβρήκες την φόρμα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντααααξει και συ βρε Κατερίνα πως κάνεις έτσι μια κουβέντα είπαμε! Οκ οχι αμόλυντοι! Ούτε άσπιλοι! Τουναντίον! χαχα!

      Αυτή την κατηγορίσ γυναικών είναι αλήθεια πως την πάω τρελά αν και με τυραννάει! Εεεε είμαι και λίγο μαζοχιστής χαχα!

      Υ.Γ. Μακρία από μας οι γενικεύσεις! Απλά είμαι ένας καταγραφέας της γυναικείας συμπεριφοράς!χαχα!

      Διαγραφή
  4. Ναι, κι εγώ δεν συμφωνώ ότι είναι όλες οι γυναίκες έτσι, όπως δεν (θα πρέπει να) είναι και όλοι οι άντρες ίδιοι! Που πας και πέφτεις κι εσύ βρε παιδί! Χαχαχα! Καλό απόγευμα...νιάααααου! ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέφτω όπου με πάει η φάση μου! χαχαχα! Συμφωνώ Πέτρα! Aν και πιστεύω ότι πολλές φορές και ιδιαίτερα στην εποχή μας οι άνθρωποι, γυναίκες και άντρες, έχουν ξεφυυυυυγ!

      Καλη εβδομάδα! Meowwww (που λέει κι η catowoman)

      Διαγραφή
  5. Παίζει να είμαι το μόνο θυληκό στον πλανήτη γη που δεν μπορεί να τουμπάρει έναν άντρα στη συζήτηση και να τον κάνει να φταίει. Ή μήπως έπεσα στην εξαίρεση του άντρα; Χαχαχ ποιος ξέρει, να μας χαίρεστε που μας έχετε και μην γκρινιάζετε, σας αρέσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωπ τώρα μόλις είδα πως είσαι σκορπιός. Ε πες το παιδί μου απ' την αρχή να το καταλάβουμεεε!!

      Διαγραφή
    2. Το λέω ρε παιδί μου αλλά δεν το πολυφωνάζω (ειδικά εδώ), γιατί θα χάσω το αναγνωστικό μου κοινό που είναι 99,999% γυναίκες κατάλαβες??)χαχα!

      Υ.Γ. Σιγά μην υπάρχει Κρητικό πλάσμα στον πλανήτη πυο δεν ξέρει να τουμπάρει άντρα! Μπορεί όμως να έπεσες στην εξαίρεση! Η μπορεί και να.... ήθελες να πέσεις στην εξαίρεση!χαχαχα! Ααα δεν γκρινιάζουμε, απλά υποφέρουμε! Φιλιά!

      Διαγραφή

Αναγνώστες

Page translation