Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2017

Απόκληρος Οκτώβρης...

 Και να που μπήκε ο Οκτώβρης... Φορτσάτος και μουντός. Τι μουντός δηλαδή, καραμουντός. Πιό μουντός και από την φάτσα του...Κούλη όταν τρώει κάτι ξινό  (όχι απαραίτητα...).  
 Ποιος Κούλης? 'Ενας είναι ο Κούλης... Και δε μιλάω για τον Καραταϊδη τον πρώην παίχτη του Ολυμπιακού για όσους και όσες θυμούνται. Αλλά για έναν τύπο που χαιρετάει μέχρι και κούκλες!  
 Αν ειναι δυνατόν ρε Κυριάκο... Και μεις αγόρι μου έχουμε να πάμε με γυναίκα κάμποσο (όχι και να θέλετε να μάθετε δε σας λέω έτσι για να σκάσετε από το κακό σας!), αλλά δεν κάνουμε και έτσι!

 Από την άλλη γίνεται του...πετρελαίου! Στις παραλίες μας οσονούπω θα χτιστούν και υποθαλάσσια βενζινάδικα για όσους γουστάρουν  να πνιγούν με τα αυτοκίνητα τους ή ακόμη και για εκείνους που είναι... εναλλακτικοί και θέλουν να γεμίζουν βενζίνη η πετρέλαιο στην παραλία της επιλογής τους.  
 Αααα και μπορείτε τελικά να κάνετε μπάνιο ελεύθερα.
 Σε σας το λέω τους φθινοπωρινοχειμερινούς κολυμβητές, που ταυτόχρονα θέλετε να κάνετε και σολάριουμ με τη νέα μέθοδο της μαζουτ-οποίησης ή αλλιώς... πνιγμένης πετρελαιοκηλίδας.
 Μη κοιτάτε που δεν το λένε από την κυβέρνηση Τσιπρανδρέου. Δεν έχουν συμφωνήσει ακόμη.   Να βάλουν η να μη βάλουν φόρο και σε αυτό? Ιδού το ερώτημα...

 Μ'αυτά και μ΄αυτά και ενώ μπαίνουμε για τα καλά στο φθινόπωρο, χάνουμε και τους στόχους μας ως κοινωνία.
 
 Που χρόνος και μυαλό να παρακολουθήσουμε το Survival, τον Αϊβάζη να προσπαθεί να μοιάσει του θεού (οχι, όχι και κάτι παραπάνω του... ημίθεου) Ντάνου και την Ματσούκα να μας ταξιδεύει με τα υπέροχα κωλομέρια της, εεεε μπιππππ οπίσθια ήθελα να πω, σε τόπους μαγικούς και...απαγορευμένους?
 Που όρεξη να εντρυφήσουμε στο "Ελλάδα έχεις ταλέντο", ή ακόμη και στα θεατρικά του Άδωνι, που χρόνια τώρα ολοένα και καλυτερεύει στην υποκριτικη, δείχνοντας ότι το ταλέντο έαν υπάρχει, δε κρύβεται με τίποτα?


 Λυπάμαι, λυπάμαι πολύ γιατί πραγματικά ο Οκτώβρης είναι... ριγμένος μήνας. Να μου το θυμηθείτε στο τέλος θα είναι σε χειρότερη μοίρα από τον τραγικούλη Σεπτέμβρη. Σαν απόκληρο θα τον αντιμετωπίζουμε.

 Και όχι τίποτα αλλά έχω συνηθίσει το φθινόπωρο να παίρνω δυνάμεις για τον βαρύ χειμώνα που κάθε χρόνο μας βρίσκει. Ακολουθούν Survivor, Χfactor, Νοmads, φόροι, περικοπές συντάξεων και μισθών, οιωνοί εκλογών, Κούλης, Τσίπρας, απειλές από Τουρκία μεριά και δε συμμαζεύεται. Πως θα αντέξουμε? 
 Γιάυτό σας λέω με ρέγουλα και όλα θα πάνε καλά. Αν αρχίσουμε και εμείς να τρελαινόμαστε (όσοι γνωστικοί έχουμε απομείνει...γκουχ γκουχ βλογάω τα γένια μου), ζήτω που καήκαμε!

Τα φιλιά μου και καλό μας μήνα!


 "Απόκληρο με είπες μια βραδιά
και μου `μεινε για πάντα η ρετσινιά
όλα στα χαρίζω
το λόγο πάρε πίσω
και φύγε κι άφησέ με πια
απ’ την αρχή ν’ αρχίσω
να τα ξεκαθαρίσω
το δρόμο να μου να βρω ξανά..."



Στίχοι-Μουσική: Βαγγέλης Γερμανός

10 σχόλια:

  1. Καλό μήνα Μάκη! Άστα να πάνε άστα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις τι μου θύμισες τώρα ε? "Άστο, άστο να πάει άστο, άστο πονάει άστο!" Γιάννης ο Ερωτικός Πάριος! χαχα!

      Καλό μήνα Εύη!

      Διαγραφή
    2. Χαχαχχα...Χμμμ, Πάριο εννοείς;;;αν κάνω λάθος σχώρα με!! 😂

      Διαγραφή
    3. Δεν κανεις λάθος...Τα ξέρεις βλέπω ε τα ξέρεις! χαχα!

      Διαγραφή
    4. Είμαι και στραβή!! Το είχες γράψει τελικά, αλλά εγώ τώρα το είδα!!!! Αι καλάααα..χχαχαχα..

      Διαγραφή
    5. Χααχαχαχα εγώ είδες ομως ε? Κύριος. Και ναι εννοώ Πάριο! Και κοίτα μην μπερδευτείς! Πάριο ε?χαχαχαχα!

      Διαγραφή
  2. εντάξει το ποσο γέλασα με τον Κουλη δεν Περιγράφεται απλά. Αστο ρε παιδι μου το Παλικάρι να πάρει λιγο ματι. τσαμπα το γουρλώνει;
    Δεν υπάρχεις. Ελπιζω όμως ότι ο Οκτώβρης Θα μας φερει λίγη αισιοδοξία γιατί Την χρειάζομαι:(
    φιλάκια Μάκη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως από μόνος ροτ ο Κούλης προσφέρεται για γέλια! Χωρις συνοδευτικά!χαχα!

      Υ.Γ. Και γω το ελπιζω Μαρία μου! Στο εύχομαι! Σε φιλω!

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα με καθυστέρηση Μάκη μου!
    Σου γράφει μία γιαγιά πλέον ( έστω κι από σπόντα!)
    Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Αριστέα μου! Μια τρελό-γιαγιά θες να πεις! χαχαχα! Να ειναι γερο το νέο μέλος της οικογένειας! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή

Αναγνώστες

Page translation