Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου 2018

Τι, τι ε τι τι, τι τι τι ε τι τι...

 Και μπήκε γκαζωτός και ο Φλεβάρης. Μήνας Σαρακοστιανός, ως συνήθως μισοριξιά σε σχέση με τους υπόλοιπους μήνες, αλλά με πολλά και ενδιαφέροντα θέματα να τρέχουν. Σκοπιανό, Ερντογάν, Survivor και πάει λέγοντας. Ααααα διαπιστώνω και το εξής. Αυτές οι γκόμενες ρε παιδάκι μου, δεν έχουν ούτε ιερό ούτε όσιο.

 Δε μπορώ να πω, ως τώρα ο χειμώνας είναι light συγκριτικά με τον περσινό, αλλά από αυτό το σημείο μέχρι να βλέπεις να κυκλοφορούν ελαφρώς έως νεγκλιζέ ντυμένα τα κορίτσα στους δρόμους, εεε πάει πολύ! Κάθε χρόνο το ίδιο τροπάριο. Εκεί που πλησιάζει η νηστεία μου, τσουπ τα διαβολάκια τριγύρω...

 Και οκ αν ήταν μόνο αυτό πάει στο καλό. Εδώ αν κάνεις πως τις κοιτάς κάπως, ανταποδίδουν το βλέμμα σε φάση Αλκαίου: "Τι τι, τι τι, τι τι τι ε τι τι,", λες και έθιξες την... προσωπικότητα τους. Είναι η κλασσική περίπτωση γυναικών που θέλουν και δεν... θέλουν. Που δείχνουν βυζί, αλλά και δε... δείχνουν. Αααα μη με ρωτάτε πως γίνεται αυτό. Δικό τους σχέδιο. Τεσπά που λέει και η νεολέρα, πάμε παρακάτω, γιατί έχουμε και πιό σημαντικά θέματα να ασχοληθούμε. 

 Και για το λόγου το αληθές, Survivor. Η μάλλον καλύτερα, τα ίδια Ντανούλη μου, τα ίδια Ντάνο μου. Λες και είναι κόπια του περσινού το φετινό παιχνίδι.  Οι σωσίες του Ντάνου, της Ευριδίκης, της Παπαδοπούλου, του Χρανιώτη, της Κολλιδά πάνε και έρχονται. 

Bo δεν υπάρχει λόγω στυλ, Σπαλιάρας είναι ένας και μοναδικός αλλά κατά τα άλλα, όλα τριγύρω αλλάζουν και όλα τα ίδια μένουν, που λέει και ο σοφός λαός. 
 Ντάξει οκ, έχουμε και το Σπυροπουλάκι να δοκιμάζει χοχλιούς, οπότε ένα credit στην παραγωγή γιάυτό... (Μη νομίζετε οτι παρακολουθώ, δύο επεισόδια χάζεψα και... χάζεψα).

 Απ΄την άλλη Τσίπρας και Κούλης τρώνε τα... μουστάκια τους, ο Ερντογάν κάνει τον καουμπόϊ μέχρι να του μπει η σέλα... ξέρετε που και ερχόμαστε και στο θέμα με την ονομασία των Σκοπίων, που από μόνοι μας το κάναμε... Μακεδονικό. 
 Και εξηγούμαι. Το κατά τα άλλα συμπαθές κρατίδιο των, ξεκάθαρα, Σλάβων, δεν ξέρει τι θέλει. Και επειδή δεν ξέρει, εμείς είμαστε εδώ να προτείνουμε λύσεις και... ονόματα. 
 Τι Άνω Μακεδονία, τι Κάτω Μακεδονία, τι Άνω-Κάτω Μακεδονία, τι Μακεδονία των Σλάβων, τι Macedonia, τι Nova Macedonia, τι Filmnet Macedonia, απ΄όλα έχει ο μπαξές. Κάνουμε ένα έτσι και βγάζουμε μόνοι μας τα μάτια μας.

 Πέρα από την ονοματολογία και τα... απόνερα των συζητήσεων που δίνουν και παίρνουν, πέρα από τα... κουνήματα των Τούρκων, πέρα από το τηλεπαιχνίδι που καθηλώνει τους τηλεθεατάς με τα γυμνασμένα αγόρια και κορίτσια, υπάρχουν και τα συνηθισμένα.
 Πίστη, επιμονή, υπομονή και δύναμη σε ότι και αν κάνουμε. Έτσι θα βγει και αυτος ο μήνας. Και μόνο έτσι θα έρθουν και όμορφες στιγμές.
 Όχι τίποτα άλλο δηλαδή, αλλά μην φτάσουμε να αναρωτιώμαστε και μεις σαν άλλοι Αλκαίοι, γιατι μας συμβαίνει εκείνο και γιατί μας συμβαίνει το άλλο. Καλό μας μήνα λοιπόν και τα... στήθια μέσα κορίτσια. Έρχεται νηστεία!


Υ.Γ. " Ότι θέλεις για σένα θα κάνω, ένα όχι αν μου πεις θα πεθάνω..." Έχω πάθει Αλκαιίτιδα τις τελευταίες μέρες. Δε εξηγείται αλλιώς...



Στίχοι: Εύη Δρούτσα-Μουσική: Khaleb Cheb

8 σχόλια:

  1. Τι έχεις πάθει καλό μου με τον Αλκαίο;; χαχαχα
    Να σε πάω στους καλύτερους γιατρούς!!

    Βρε Μάκη, βρε Μάκη.. αυτά τα νεγκλιζέ κορίτσια κάνουν κοινωνικά πειράματα πάνω σας και σεις χαμπάρι δεν παίρνετε, τσιμπάτε σαν πρωτάρηδες! Όλα μελετημένα παιδί μου, τα πάντα.

    Καλό μας μήνα και μπράβο μας που αντέχουμε τις σουρεάλ καταστάσεις, όχι μπράβο μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες βρε Κατερινα; Λες να ζούσα μέσα στο ψέμα τόσα χρόνια και να θεωρούσα πως κάποιες απο δαύτες είναι εύκολες να το πω, ξέκωλα να το πω;;; Χαχαχαχα!
      Η αλήθεια ειναι πως δεν θέλω να... πιστέψω την οπτική σου! Τα έχω ξαναπει, γκρινιάζω αλλά μαρέσει!
      Καλό μας μήνα όντως, μας αξίζει όχι μόνο αυτός αλλά και όλοι οι υπόλοιποι με ότι ζούμε! Πολλά φιλιά

      Υ.Γ. Τις επόμενες μέρες να ξέρεις έχει Κόκοτα το μενού!χαχα!

      Διαγραφή
  2. χαχαχα Που τον θυμήθηκες; Εσύ και ο άντρας μου τον θυμάστε ακόμη δεν εξηγείτε!

    Παρωπίδες Μάκη γιατί αλλιώς δεν σώζετε η κατάσταση!
    Τα κακόμοιρα τα κορίτσια φταίνε;

    Σε άλλα νέα, το σκοπιανό με κούρασε!
    Σκέτη ανακύκλωση, πάντα και για πάντα!
    Ελπίδα καμιά.

    Καλό μήνα, με χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες οτι τελικά είναι κόλλημα ο Αλκαίος; Υπάρχει κόσμος που τον θυμάται (είμαστε κιόλας δύο), χαχα!

      Αυτό με τις παρωπίδες βοηθάει πολλές φορές έχεις δίκιο. Το Σκοπιανό νανακύκλωση και βέβαια ελπίδα καμιά, γιατί δεν αλλάζουμε μυαλά...

      Καλό μήνα Νικολέτα μου, αντεύχομαι!

      Διαγραφή
  3. Έχω να τον ακούσω τον Αλκαίο, από τότε που ήμουν παιδάκι. Με γύρισες πολύ πίσω Μάκη!
    Για τις κορασίδες με τα νεγκλιζέ outfits, έχω να πω ότι αυτές έχουν πρόγραμμα Μάκη, όχι εγώ (σε παραπέμπω στο σχόλιο σου στο blog μου χαχα)! Εγώ εν τω μεταξύ και να ήθελα, κρυώνω πολύ, οπότε δεν με παίρνει. Anyway,καλή επιτυχία στη νηστεία σου, παρά τους πειρασμούς.
    Το survivor, πιστεύω άρχισε με τον ερχομό Σπυροπούλου. Ξεκάθαρα. Θα δούμε πως θα εξελιχθεί.
    Όσο για τα προβλήματα εξωτερικής πολιτικής της χώρας, όσο υπάρχει απλά συμβιβασμός και καμιά προσπάθεια εξωτερικής πολιτικής, θα δημιουργούνται απλά κι άλλα προβλήματα!
    Καλημέρα όλη μέρα με χαμόγελο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γω γύρισσ πίσω και χάρηκα που σε (σας) γύρισα πίσω...
      Μερικές φορές είναι καλό να το κάνουμε, βοηθάει.

      Οι κορασίδες σίγουρα προγραμματίζουν τα πάντα! Όλα στην εντέλεια!χαχα! Σε όλα τα άλλα, από την Σπυροπούλου μέχρι την εξωτερική πολιτική με βρίσκεις σύμφωνο!

      Να έχεις ένα όμορφο Σ/κ Μαρίνα.

      Διαγραφή
  4. "Μα για τι το λες αυτό " ήμουν όλη την ώρα καθώς σε διάβαζα Μακούλη μου!
    Τα κοριτσάκια κάνουν ότι μπορούν για να σου φτιάχνουν τη μέρα ...το έχεις σκεφτεί αυτό;
    Όσο για τη μισοριξιά για τον Φλεβάρη πέθανα!
    Κατά τ' άλλα ...τα ίδια Παντελάκι μου ένα πράμα. Στο μεταξύ ξεπήδησε κι ένα ακόμα σκάνδαλο και έδεσε το γλυκό!
    Πολλά φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες με προλαβαίνουν οι εξελίξεις και δε με αφήνουν ήσυχο! Γιατί αναρωτιέσαι βρε Αριστέα μου, αφού ξέρεις τις βλέπεις να κυκλοφορούν και... ξέρεις!

      Ντάξει η αλήθεια ειναι ότι πιό πολύ το διασκεδάζω παρά με ενοχλέι!χαχαχα! Σε φιλώ!

      Διαγραφή

Αναγνώστες

Page translation