Δευτέρα 3 Ιουνίου 2019

Ζημιά...

 3 του Ιούνη και έγινε τελικά η ζημιά... Ο Αλέξης καταβαραθρώθηκε, ο Κούλης εκτοξεύτηκε, ο Μπακό δημαρχάρα, ο Γκλέτσος μελλοντολόγος και υπέρμαχος του Σημίτη και μέχρι αρχές Ιουλίου που (λογικά) θα είναι και οι βουλευτικές, θα επακολουθήσουν πολλές ακόμα ζημιές.

 Στανταράκι είναι μιας και το ΚΙΝΑΛ τόλμησε, άκουσον άκουσον, να μην βάλει επικεφαλης στο Επικρατείας τον Ευάγγελο. Ε ρεεεε Πάγκαλος που σου χρειάζεται Φώφη μου...

 Δε ξέρω αλλά ο τρόπος που ψηφίζουμε είναι πραγματικά παράλογος. Όχι οτι έχουμε και τις ποιοτικές επιλογές αλλά από την Σκύλλα στην Χάρυβδη είμαστε και τούμπαλιν. Το καλό είναι ότι η Χρυσή Αυγή είναι σε πτώση, το κακό ότι ο Βελό μπήκε στην Βουλή και έχει μαζί του και κάτι χειρόγραφα λέει του Ιησού. Χριστέ μου ελπίζω να μην είναι τούτος ο αγγελιοφόρος σου...

 Συνεχίζοντας θα γίνω για πολλοστή φορά γραφικός και θα πω, πως μου έχει έρθει νταμπλάς με τα κορίτσια που τριγυρνάνε τσίτσιδα στους δρόμους, στα λεωφορεία και στα ηλεκτρικά. Το καλοκαίρι είναι η ζωή τους και εμάς ο εφιάλτης μας.

Πραγματικά θα είναι δύσκολο καλοκαίρι αν και το ριμάδι το μάτι θα συνηθίσει σε λίγο καιρό.  No problem. Δεν γράφω παραπάνω απλά παραθέτω λόγια. Και ένα άσμα αλλιώτικο απ τα άλλα. Σαλονίκη μεριά. Σα να το λέει ο Άδωνις ο εκδικητής!

Για πααααααααμε!


Ήρθε ο καιρός να πληγωθείς
 και να παρακαλέσεις
 Ήρθε ο καιρός να φοβηθείς 
Και πίσω μου να τρέξεις 

Ζημιά, ζημιά θα κάνω απόψε θα το δείς 
Ας πρόσεχες αγάπη μου 
Κουβέντα μη μου πείς
 Θα κλαίς, συγχώρα με, δε το 'θελα θα λες
Ήρθε ο καιρός να πληγωθείς
 στο ´πα χίλιες δυό φορές 

Τι κι αν συγγνώμη μου ζητάς 
Εγώ σε διαγράφω
 Ήρθε ο καιρός να πληγωθείς
 Κι αν θες στο υπογράφω

Ζημιά, ζημιά θα κάνω απόψε θα το δείς 
Ας πρόσεχες αγάπη μου 
Κουβέντα μη μου πείς
 Θα κλαίς, συγχώρα με, 
Δε το 'θελα θα λες 
Ήρθε ο καιρός να πληγωθείς 
Στο πα χίλιες δυό φορές...


 

Μουσική: Μιχάλης Τουρατζίδης Στίχοι: Jenny Tsiko

ΥΓ. Καλό μήνα!

6 σχόλια:

  1. Εντάξει είσαι απόλαυση χαχα
    Ας γελάσουμε όσο προλαβαίνουμε Μάκη.
    Κατά τα άλλα πολύ σωστά τα λες. Μαζί σου!
    χαχα
    Καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία! Αυτό το... όσο προλαβαίνουμε με βρίσκει σύμφωνο! Δε μας τα λάνε καλά και προβλέπεται καυτό καλοκαίρι! Απο όλες τις απόψεις!
      χαχαχα!

      Καλό υπόλοιπο μήνα σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  2. Γειά σου Μάκαρε φίλε! Σε απολαμβάνω παλικάρι μου.
    Δεν γίνεται. Πρέπει να καθιερώσεις στήλη τακτική εδώ στο μπλογκ με το κλασικό σου ευθυμογράφημα που μας αλλάζει άρδην τη διάθεση.
    Χαχαχαχαχαχαχαχα.

    Αχ και όσον αφορά το καλοκαιράκι. Εγώ τα ...χάπια της πίεσης τα αύξησα. Με όλα τούτα τα γυμνά αγγελούδια ολόγυρα δεν υπάρχει σωτηρία.
    Τουλάχιστον από το να βλέπουμε κάτι πλαστικές φάτσες με ασπρισμένα δόντια και κολλαριστά πουκάμισα με ταγιέρ τσίλικα σε κάτι κόμματα της μούχλας, ε δεν το συζητάμε, είναι απείρως πιο γεμάτα ζωή.
    Φιλιά Μάκη!!!
    Καλό καλοκαίρι αγαπητέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τακτική στήλη ε;;; Δεν είναι κακή ιδεά τώρα που το λες!

      Μην αυξάνεις ρα χάπια της πιεσης! Αυξησε τα αγγελούδια!χαχαχα!

      Καλό καλοκαίρι να έχουμε Γιάννη!

      Διαγραφή
  3. Κατανοώ απόλυτα πως ο κόσμος ήθελε να εκφράσει τη δυσαρέσκειά του στην κάλπη αλλά ας το έκανε με πιο εποικοδομητικό τρόπο από το να δικαιώνει τη ΝΔ. Καλή μας φώτιση. Τι να πω. Ε δεν κυκλοφορούν και όλες ξεβράκωτες ή ξεβρακωθείτε κι εσείς για αλλαγή πλάκα θα έχει! Λολ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασε Χριστίνα γιατί αν ξεβρακωθούμε και εμείς θα γίνει του.. ξεβρακώματος το κάγκελο!χαχα!

      Η αλήθεια είναι πως δεν κυκλοφορούν όλες ξεβράκωτες. Οι μισές μόνο. Οι άλλες μισές είναι μισογδυμένες!χαχαχα!

      ΥΓ. Ο κόσμος είναι μπερδεμένος. Με το δίκιο του η όχι πρεπει, ολοι (μας) να είναι πιο προσεκτικοί στο θέμα της ψήφου. Αυτά και ευχαριστώ που πέρασες!

      Διαγραφή

Αναγνώστες

Page translation