Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2024

Λένα Πλάτωνος: Σ' αγάπησα...

  

Σ’ αγάπησα
Σ’ αγάπησα πολύ
Ήσουν η αντανάκλαση,
σημείο φωτεινό
στον άναστρο καθρέφτη
του ουρανού μου
«Λίγα κομμάτια σε κίτρινο χρυσό
έχουν μείνει
Τώρα είναι η ευκαιρία να το αποκτήσετε»
φώναξε η τηλεπαρουσιάστρια
ενώ εγώ
«You are my last hope»
σου ψιθύρισα
στη μοναδική υπόγεια διάβαση που μου διέθετες
όλα αυτά τα χρόνια
γέρασες
γέρασα
«You are my last hope»
σου ψιθύρισα
και ο καθρέφτης ουρανός
έσπασε στις ρυτίδες μας

 

Λένα Πλάτωνος


 Το ημερολόγιο λέει 6 του Φλεβάρη. Καθυστερημένα αλλά εγκάρδια, καλό μήνα. Με λίγο από το εξωκοσμικό, αλλά τόσο τρυφερό μυστήριο της γραφής της Λένας Πλάτωνος και λίγο από το αδιανόητα μαγικό, συναισθηματικό "δέσιμο" του Αλ Πατσίνο με την Μισέλ Φάϊφερ. Μερικές φορές τα πράγματα είναι απλά. Και το μόνο που χρειάζεται η ψυχή είναι αγάπη. Τα ξαναλέμε.

8 σχόλια:

  1. Προφανώς γνωρίζεις, Μάκη μου τη μουσική πλευρά της Λένας Πλάτωνος, ναι; Προφανώς γνωρίζεις ότι έχει γράψει απίστευτα τρυφερά και συναισθηματικά τραγούδια. Από τις αγαπημένες μου παρουσίες στο χώρο της μουσικής. Ρίξε μια ματιά στο δίκτυο, θα βρεις υπέροχα τραγούδια με τη μουσική της.
    Τελικά η ευαισθησία σε χαρακτηρίζει φίλε μου. Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Γιάννη, την γνωρίζω φίλε. Την Πλάτωνος την ανακάλυψα τα τελευταία χρόνια. Και πέρα από το κλασσικό που λένε για αυτήν και ισχύει στο μέγιστο, ότι δηλαδή ήταν πολύ μπροστά από την εποχή της, όντως θεωρώ ότι είναι μια ιδιαιτέρως συναισθηματική δημιουργός.

      Πραγματική ιδιοφυία σε αυτό που έκανε. Πρωτοπόρος. Καλησπέρα φίλε.

      Διαγραφή
  2. Και σήμερα που είδα την ανάρτηση το ημερολόγιο λέει 14 Φλεβάρη και γιορτάζει ο έρωτας. Και ναι το μόνο που χρειάζεται η ψυχή είναι αγάπη. Ωραίο το ποιημα της Πλάτωνος...πιο ωραίο από το 'Πιστεύω της αλλά εξίσου αληθινό. Καλησπέρα Μάκη και χρόνια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως όντως η ψυχή το μόνο που χρειάζεται είναι αγάπη. Ο έρωτας η αλήθεια είναι μας τα μπερδεύει λίγο. Η μίξη και των δύο όμως Άννα μου, είναι κάτι μαγικό και σπάνιο. Γιατί μη νομίζεις διαφέρουν όσο και αν μοιάζουν...

      Διαγραφή
  3. Συμφωνώ μαζί σου. Κάποιες φορές το μόνο που χρειαζόμαστε είναι αγάπη. Είναι τρυφερότητα. Είναι μια αγκαλιά.
    Καλό υπόλοιπο του μήνα θα πω εγώ.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες; Τα απλά που αναφέρεις και χρειαζόμαστε. Τόσο απλά αλλά και τόσο δύσκολα στην εποχή της φτήνιας και του εγωισμού. Καλό υπόλοιπο και σένα Γιωτούλα, φιλιά!

      Διαγραφή

Αναγνώστες

Page translation