Τρίτη 12 Μαρτίου 2024

Αιρετικές αλήθειες

 Καλησπέρα, καλησπέρα. Το ημερολόγιο λέει 12 του Μάρτη του περίεργου, του αιρετικού, του πιο διαφορετικού μήνα από όλους τους μήνες του έτους. Της εποχής στο μεταίχμιο μεταξύ Χειμώνα και Άνοιξης. Της εποχής που όλα γίνονται φωτεινότερα σιγά σιγά. Της εποχής που μεγαλώνει η μέρα. 

Βρισκόμαστε στις μέρες της φωτιάς και της τρέλας. Τι καλύτερο λοιπόν για πρώτο κείμενο του μήνα, από μερικά ευφυολογήματα, μερικές ιδιαίτερες σκέψεις από ιδιαίτερους ανθρώπους. Απο εκείνους που ονομάζουμε αιρετικούς και περίεργους. Αλλά τελικά, εκείνους που ήταν τόσο αληθείς με όσα είπαν και έγραψαν. Απολαύστε και σκεφτείτε ελεύθερα...


Είναι κανών των ανικάνων τον ικανόν να κάνουν νάνον

Μποστ

Δεν υπάρχουν πλούσιοι και φτωχοί, 

έξυπνοι και χαζοί, όμορφοι και άσχημοι, 

υπάρχουν μόνο άνθρωποι που αγαπήθηκαν

 και άνθρωποι που δεν αγαπήθηκαν 

                                                           Μαλβίνα Κάραλη 

 


Η ημέρα των εκλογών στην Ελλάδα είναι μια ομαδική αυτοκτονία.

Χάρρυ Κλυνν


Το χρήμα πολλοί εμίσησαν, το πολύ χρήμα ουδείς

    ΚΥΡ 


Στη νέα τάξη πραγμάτων, μην ξεχνάτε ότι τα πράγματα είμαστε εμείς

Τζίμης Πανούσης

 

 

Είμαστε η χώρα των αξιοποιημένων αναξιοτήτων και των αναξιοποίητων αξιών

                           Βασίλης Ραφαηλίδης



Η επανάσταση αποδείχτηκε ένα όνειρο
Μια βολεμένη και ευφυής δικαιολογία
Διατηρούμε την εσώτερη μιζέρια μας
Μ’ επαναστατική φρασεολογία.

Νικολας Άσιμος

 

Τόσα πολλά αγράμματα τσογλάνια. Τι φρίκη, Θεέ μου...

                      Γιάννης Τσαρούχης

 

Οι πολιτικοί είναι παράφρονες. Εγώ έφτασα εξήντα χρονών και δεν μπορώ να κουμαντάρω τον εαυτό μου. Κι αυτοί θέλουν να κουμαντάρουν όλους τους άλλους.

Άκης Πάνου

 

Καλό υπόλοιπο μήνα με την χοντρομπαλού μας!

 

8 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Μάκη μου. Καλό μήνα, φίλε μου.
    Τώρα αν είμαστε Άνοιξη, Φθινόπωρο ή ...Χειμώνας, ο ...Θεός και η ψυχή του φίλε μου. Έτσι όπως έγινε ο καιρός ανάθεμα αν ξέρουμε ποια εποχή είναι και πότε. Τέλος πάντων.
    Κρατώ τα ευφυή μότο, που αναφέρεις. Όντως εύστοχα και επίκαιρα.
    Φίλε μου, καλή Αποκριά να σού ευχηθώ ολόψυχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι ρε φίλε! Κουλουβάχατα όλα! Δεν πειράζει! Δύναμη και βλέπουμε! Πάει και ο καιρός ανάλογα με τους ανθρώπους!

      Καλή Αποκριά με υγεία! Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  2. Ένα κι ένα τα αποφθέγματα που διάλεξες Μάκη!! Αποστάγματα σοφίας αλλιώς. Μια θλίψη μας πιάνει...κάπως...
    Όμως, συνεχίζουμε βαυκαλιζόμενοι.
    Να είσαι καλά φίλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι σπανίζουν οι διαφορετικοί άνθρωποι στις μέρες μας Μαρία. Πόσο μάλλον όσοι ασχολούνται με τα κοινά... Ναι, οπωσδήποτε συνεχίζουμε! Αυτό μας κρατάει!

      Διαγραφή
  3. Πόσο σωστά όλα! Πού τα βρίσκεις, βρε θηρίο; Ένα κι ένα είναι!
    Και επειδή είμαστε για τα Καρναβάλια, ας ευχηθώ και καλές Απόκριες!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έψαξα και βρήκα😁 Όντως τα θεωρώ και εγώ πολύ σωστά και ιδιαίτερα. Σαφώς και είμαστε και για τα Καρναβάλια και τα... Καρναβάλια τα ίδια 😆 Καλές Απόκριες!

      Διαγραφή
  4. Ειλικρινά δεν ξέρω ποιό απ όλα να κρατήσω και ποιό ν αφήσω στην άκρη σαν δευτερεύον. Συγχαρητήρια για την επιλογή και την κοινοποίηση σ εμάς Μάκη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες

Page translation