Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

Ακόμα και οι τοίχοι έχουν... μιλιά

 Χαζεύοντας σήμερα στο διαδίκτυο είδα μερικά πολύ όμορφα σύνθήματα γραμμένα σε τοίχους της πόλης. Αμέσως σκέφτηκα αυτό που λέμε πως "οι τοίχοι έχουν αυτιά" αλλά έπειτα απο αυτό που θα δείτε και σεις νόμίζω πως μιλάνε κιόλας. Και μάλιστα λένε πολλά...Και σημαντικά...
 Συνθήματα ερωτικά, πολιτικά, σεξουαλικά, κοινωνικά, απ όλα έχει ο μπαξές. Αυτό που μετράει αν το σκεφτείτε είναι πως τελικά υπάρχει κόσμος εκεί έξω που και όνειρα έχει και πάθος και ζωντάνια για ένα καλύτερο αύριο γεμάτο μυρωδιές, συναισθήματα, ζωή...
 Χωρίς να θέλω να λαϊκίσω, να θίξω ανθρώπους και καταστάσεις παρακάτω σας παρουσιάζω συνθήματα στους τοίχους από μια πόλη που δεν έχει χάσει (ακόμα τουλάχιστον) την ψυχή της...





Θα μπορούσα να βάλω και άλλα... Εκατοντάδες ακόμα συνθήματα υπάρχουν σε διάφορες γωνιές  της Ελλάδας. Σχόλια καυστικά, ξεκάρφωτα, φιλοσοφημένα, ενδιαφέροντα, σχόλια που σε εμπνέουν όπως ένα από τα αγαπημένα μου που είδατε παραπάνω. "Fuck the crisis, Let's dance..." Συμφωνείτε?

10 σχόλια:

  1. Λατρεύω τα πετυχημένα συνθήματα στους τοίχους! Ξεπηδάνε από εκεί που δεν το περιμένεις, στο κέντρο στης πόλης, στην άκρη του Θεού, οπουδήποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω αντάρτισσα! Είχα διαβάσει τις αναρτήσεις σου με τα συνθήματα στον τοίχο και τις λάτρεψα!

      Διαγραφή
  2. Μάκη μου καλησπέρα! πολύ ωραία ανάρτηση!Γέλασα με τον παθιάρη..! Έχω δει πολλά πετυχημένα που τα έχω ξεχάσει, αυτό που μου είχε μείνει είναι το χαρακτηριστικό "ΒΑΣΑΝΙΖΟΜΑΙ.."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κατερίνα!χαχαχα ναι ο παθιάρης είναι πραγματικά απίστευτο! Όντως το βασανίζομαι το έχω δει και γω σε πολλούς τοίχους! Είναι από τα τελευταία και τα πετυχημένα! Καλό βράδυ γλυκιά μου!

      Διαγραφή
    2. Ήσουν στους 5 πρώτους που άφησαν σχόλιο οπότε δικαιούσαι αφιέρωμα του μπλογκ σου!! Stay tuned να σε θαυμάσεις!!

      Διαγραφή
    3. Να είσαι καλά Κατερίνααααααα μου

      Διαγραφή
  3. τρελαίνομαι για κάτι τέτοια!!! θα σου πω ένα κορυφαίο που έχει παίξει εδώ στο Ηράκλειο.. Για να μπεις στο story, υπάρχει εδώ ένα μαγαζί με ρούχα που λέγεται "Μαρίνος" και έχει και σλόγκαν "Μαρίνος ντύνει".. Την περίοδο λοιπόν που είχε κλειστεί φυλακή ο αναρχικός Μαρίνος και πέθανε από απεργία πείνας, οι αναρχικοί είχαν γράψει σε τοίχους: "Ο Μαρίνος ζει".. Ένας "θεός" λοιπόν συμπλήρωσε: "Ο Μαρίνος ζει.. και ντύνει!" χα χα χα.. Αυτά, καλή εβδομάδα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχαχαχα πολύ καλό Εύη! Ετσι είναι αυτά βγαίνουν μέσα από την ζωή και την καθημερινότητα! Καλή βδομάδα καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ενας στιχος σε τοιχο απο τον Ηλεκτρικο Θησεα, "Παρε τηλεφωνο τη μοναξια σου ή βγες ξανα στο δρομο της φωτιας" και στο αμφιθεατρο πανω απο τον πινακα, "Εγω οταν σκεφτομαι διαφορικες μου πεφτει"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ καλό Manolog3! Μερικά συνθήματα είναι όντως πολύ πετυχημένα και ψαγμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες

Page translation