Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2015

Τι τρελά μου ζητάς... (σπαγκοραμμένη version)

 Συνέχεια θέλουνε... Τι κρίση και πράσσιν άλογα. Εκεί αυτές. Πάρε μου το ένα, πάρε μου το άλλο. Βλέπουν μια ωραία μπλούζα και θέλουν αμέσως να την κάνουν δικιά τους γιατί πάει με το τζινάκι που αγόρασαν τις προάλλες.

 Πας στο σούπερ μάρκετ και βλέπεις κάτι μαντράχαλους ίσαμε εκεί πάνω να σέρνουν καρότσια γεμάτα  με διάφορα καλούδια. Κάτσε ρε κοπελιά για το σπίτι ψωνίζουμε ή για κανέναν λόχο??? Τίποτα ρε παιδί μου δεν υπάρχει σωτηρία.   Ότι δουν το θέλουν. Μην το πάρει άλλη και δεν το έχουν αυτές. Ούτε καν.... Βρε καλή μου βρε χρυσή μου, βρε ετσι βρε αλλιώς, αυτές εκεί τον χαβά τους και τα... ψώνια τους. 
Εδώ ο κόσμος χάνεται και το...νινί χτενίζεται! Μάσκες ομορφιάς, κρέμες, veet για silky ποδάρες που δείχνει και η διαφήμιση, φούστες, τζιν, μπλούζες και.. μάσα! 

 Αμέεεε. Τι μας περάσατε η ομορφιά,ομορφιά και η μασαμπούκα, μασαμπούκα! Και δώστου και έξοδα και εκεί...Ότι μπορείτε να φανταστείτε, από ραπανάκια, μέχρι φραγκόκοτες... Ελεος, ούτε ο Τσελεμεντές τόσο εκλεπτυσμένο μαγείρεμα πια. Αφήστε που στο τέλος αυτος ο οργασμός γεύσεων απλά δεν τρώγεται... 

 Αμ το άλλο? Θέλουν και βόλτες με το αυτοκίνητο. Πάμε μία στην παραλία, πάμε μια κέντρο, μιά εδώ μιά εκεί, τι νομίζουν ότι βρισκόμαστε στα 90'ς, που η βενζίνη είχε 0.60 το λίτρο?  Ευτυχώς προς το παρόν δεν έχω αυτοκίνητο... Και μην τυχον με αποκαλέσετε σπάγγο. Εγώ να ξέρετε, στα ραντεβού μέχρι και καφέ τις κερνάω... (σιγά ρε χουβαρντά εσύ...)


Υ.Γ. Μη μασάτε... Για την αξία κάθε γυναίκας πάνω σε αυτόν τον πλανήτη, ακόμα και των παραμυθιών οι θησαυροί μοιάζουν λίγοι...


2 σχόλια:

  1. Καλημέρα Μάκη μου.
    Καταναλωτική μανία το λένε αυτό και για μένα είναι αρρώστια.
    Εχω δει και αντρες σε ελαχιστο βαθμο βεβαια να καταναλωνουν πολλα και ασκοπα.
    Ολα με μετρο εχω να πω

    Να εισαι παντα καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κική!

      Έχεις δίκιο έτσι το λένε, προσπάθησα χιουμοριστικά να το πλασάρω αλλά δυστυχώς συμβαίνει πολύ συχνά και εννοείται και στους άντρες! Ολα με μέτρο σωστα! Φιλιά, καλημέρα και πάλι!

      Διαγραφή

Αναγνώστες

Page translation