Σάββατο 3 Μαρτίου 2018

Ουδείς αναΜΑΡΤΗτος...

"Αχ!Κάθε αμαρτία έχει και τη γλύκα της..." Τάδε έφη, Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης. 
 Είπα να ξεκινήσω με το απόσπασμα από την "Φόνισσα", του μεγάλου αυτού συγγραφέα των παθών και της ελευθερίας της έκφρασης, έτσι για να μπορέσω να αυτό-υποστηριχτώ γιά ότι πρόκειται να διαβάσετε.
 Που σίγουρα δεν τα λέτε και... Σαρακοστιανά! Μπήκε ο Μάρτης λοιπόν και το ημερολόγιο δείχνει 3 του μήνα...

 Όλοι τριγύρω μας που λέτε κάνουν τα... δικά τους! 'Αλλος με τις νηστείες του (παντός είδους...), άλλος με τις κοκορομαχίες του (Τσίπρας-Μητσοτάκης feat. Novartis), άλλος με τα ζουζουνίστικα τηλεπαιχνίδια του (Power of love, Survivor κλπ), άλλος έτσι και άλλος γιουβέτσι. 

 Τα προβλήματα τρέχουν, οι Τούρκοι αγριεύουν και σέρνουν στα δικαστήρια Έλληνες φαντάρους, κάποιοι...  ρακένδυτοι  εκατομμυριούχοι υπουργοί και βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ παίρνουν επιδόματα ενοικίου (!!!!!) και η ζωή στο Ελλαδιστάν συνεχίζεται αδιάκοπα και αβάδιστα. Ξέρω, ξέρω, το αβάδιστα θα μου πείτε που κολλάει, τι είμαστε κανένα μπορντέλο είμαστε;;; Έλα μου ντε...

Τελικά εκεί που καταλήγω είναι ότι κανένας σε αυτή την χώρα δεν είναι αναμάρτητος. Όλοι λίγο-πολύ τις έχουμε κάνει τις αμαρτίες μας. Και μιάς και είπα αμαρτίες, δε με... βλέπω καλά φέτος. Ναι μεν το Πάσχα πέφτει νωρίς, αλλά οι μέρες της νηστείας παραμένουν ίδιες (wooowwww, τι είπα τώρα το μαθηματικό μυαλό!). Και ντάξει, με τα σουβλάκια, τις πίτσες, τα σάντουιτς, τα μπέϊκον και τα τυριά τα φέρνω βόλτα. Λίγο φυτικές αηδίες από δω, λίγο μακαρόνια και καλαμαράκια από κει, τα καταφέρνω. 

 Με τις... γυναίκες τι γίνεται όμως;;; Καλά εντάξει, επειδή σας έχω εκπαιδεύσει ξέρω ότι... ξέρατε ότι πάλι εκεί θα καταλήξω. Στον αιώνιο πειρασμό, στον αιώνιο πονοκέφαλο των αντρών. 

 Έβλεπα σήμερα Deal που λέτε (μ'αρέσει να βλέπω χιλιάδες ευρώ να περνάνε μπροστά από τα μάτια μου, που είναι το πρόβλημα;), και ξάφνου τσουπ διακρίνω ένα κορμί, μα ένα κορμί, τύφλα να χουν τα εξήντα χιλιάρικα του Φερεντίνου, δεν κάνω πλάκα. 

 Αφού μου περνάει το πρώτο εγκαφαλικό (ελαφρύ είναι η αλήθεια), πετάγομαι στο ψιλικατζίδικο (ναι υπάρχουν ακόμα αυτά) να πάρω ένα πατατάκι (υγιεινά προϊοντα πάντοτε). Και τι να δω; Μιά τύπισσα ψώνιζε, ψωνιζότανε (;), θα σας γελάσω, αλλά ανάθεμα το μπόϊ μου, ήταν η πιό ωραία πελάτισσα που πέτυχα σε ψιλικατζίδικο, ever! Με το μίνι τις, το ξώβυζο της, το κόκκινο νυχάκι που σου ανοιγει το δέρμα μέχρι να βρει κόκκαλο, ένας ανεπανάληπτος πειρασμός σας λέω. 
 Εεεε εκεί παθαίνω το δεύτερο εγκεφαλικό (βαρύ και ασήκωτο). Αφού όταν πήγα να πληρώσω, αντί για ψιλά που είχα μαζί μου έδωσα την κάρτα μετακινήσεων που έχω. Και περίμενα και ρέστα. Ο τύπος στο ταμείο με κοίταζε λες και ήμουν alien... 

 Με τα χίλια ζόρια έσυρα τα πόδια μου μέχρι το σπίτι, όπου για να εξαγνιστώ έκανα καμιά 40αριά μετάνοιες και είπα από μέσα μου άλλες τόσες το Πάτερ Ημών. 

Ξέρετε τι σκέφτομαι όμως ε; Ο Μάκαρος τα έχει ξαναπεράσει αυτά. Και ακόμη πιό δύσκολα. Εδώ έχει να πάρει 8 χρόνια πρωτάθλημα η Πανάθα, σε μερικά σεξουαλικά κορίτσα θα... κωλώσουμε;;; Ουφφφφ, τα είπα και ηρέμησα και αμαρτία ουκ έχω (λέμε τώρα). 


Υ.Γ. Καλό, Σαρακοστιανό μήνα να έχουμε!

ΥΓ2 Το άσμα που ακολουθεί, αφιερωμένο σε όσα αμαρτωλά πλάσματα θέλουν να... τσιφτετελιστούνε!


8 σχόλια:

  1. γεια σου ρε Μάκη με τα υπέροχα. ΜΟΝΟ ΕΣΥ είσαι η φωνή (μου) όλων των αντρών!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα, Γιάννη χαίρομαι ειλικρινά που είμαι η φωνή αρκετών (τολμώ να πω πολλών) αντρών!

      Υ.Γ. Μου δίνεις κουράγιο να συνεχίσω τον αντρικό μας δρόμο!

      Διαγραφή
  2. Μάκη, τα έθεσες όλα σε ένα κείμενο: σκάνδαλα, tv, νηστεία, γυναίκες. Εγώ τι να πρωτοσχολιάσω; Δεν θα σχολιάσω. Α) Γιατί τα σκάνδαλα δεν θα πάψουν να υπάρχουν. Β)Γιατί από ελληνική TV πλην survivor, δεν έχω πολύ άποψη (αν θες να μιλήσουμε για αμερικάνικη ωστόσο, μπορώ χαχα) γ)η νηστεία είναι προσωπική υπόθεση του καθενός και δ) για το θέμα γυναίκες δεν μπορώ να πω τίποτα. Κλαίω με "κόκκινο νυχάκι που σου ανοιγει το δέρμα μέχρι να βρει κόκκαλο". χαχαχα
    Καλό μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι η αλήθεια είναι Μαρίνα ότι όταν αρχίζω να τα μπλέκω όλα το... παρακάνω!χαχα! Ααααα και αυτό το κόκκινο νυχάκι να ξέρεις όσο μας πληγώνει τοσο μας... πορώνει!χαχαχα!

      Καλό μήνα, σε ευχαριστώ που πέρασες!

      Διαγραφή
  3. Αχαχαχαχα Εγώ θα πω πως και οι αμαρτίες (σε ό,τι αμαρτία δεν αντιστέκται ο καθένας μας) απαραίτητες είναι και κάποιες κάνουν και πολύ καλό μάλιστα, θα πω Εγώ τώρα.
    Πάντως, εκτός από -ωραία- τρέλα που διαθέτω, δηλώνω χρόόνια τώρα αμαρτωλή αλλά και το καλύτερο παιδί. Αχαχαχα πως συνδυάζονται αυτά τα δυο; Μια χαρά συνδυάζονται και πορεύονται μαζί. Σόρυ, με τσίγκλισες και είπα κι Εγώ τα δικά μου.
    Καλό μήνα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, ξέρω ξέρω Μαρία διίστανται οι απόψεις, όσον αφορά στις αμαρτίες!

      Απο κει και πέρα όντως είναι αντιφατικά αυτά που λες. Και καλό κορίτσι και αμαρτωλή;;; Πως; Πες μου πως, μήπως αποτινάξω και γω από πάνω μου την ταμπέλα αμαρτωλός!χχαχαχα! Καλό μήνααα!

      Διαγραφή
  4. Φίλε Μάκη, τα πράγματα είναι απλά και περιεκτικά: όπως βλέπεις εσύ κάθε γυναικείο πειρασμό και λυγίζεις (ο άνθρωπος), κάπως έτσι βλέπουν τις μίζες (Novartis, siemens και δεν συμμαζεύεται) τα πΩλιτικά λαμόγια και τους τρέχουν τα σάλια, κι άντε μετά να αντισταθούν στον πειρασμό... Άσε που στην περίπτωσή τους δεν υπάρχει πο-τέ περίοδος "νηστείας" (για προσευχή ούτε λέξη!) Καλό μήνα είπαμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρέσει πολύ η ουσιαστική σου απλούστευση Πέτρα.
      Και ο συνειρμός. Καλά όντως στην περίπτωση τους μιλάμε για μιά μόνιμη περίοδο χλαπακιάσματος...

      Υ.Γ. Το τι ζούμε δεν περιγράφεται με λόγια. Σε φιλώ!

      Διαγραφή

Αναγνώστες

Page translation