Πέμπτη 12 Απριλίου 2018

Ένα Versatile για σένα σάτυρε...


Λοιποοοοοόν, έχουμε και λέμε. Κανονικά η Μαρίνα (η Τσαρδακλή ντε, η κοπέλα που γράφει όμορφα, να ορίστε και το blog της - https://marinaslovelylife.wordpress.com/), κάπως έτσι θα έπρεπε να με χαρακτηρίσει αν ήθελε να μου δώσει το βραβείο. Σάτυρο. Γιατί πραγματικά, για όσους ξέρουν και θυμούνται (εεε Κατερίνα;;;), τέτοιος είμαι όταν παραλαμβάνω βραβεία. Στην ουσία δεν τα παίρνω, τα... ξεσκίζω. The Versatile Blogger Award λέει. Να βραβεύσω 15 bloggers λέει και να πω 7 τυχαία πράγματα για μένα λέει. Η αλήθεια είναι πως είμαι τόσο πολυπράγμων, πολυδιάστατος και... πολυσύχναστος που όποια πέτρα και αν σηκώσεις, τσουπ να κι ο Μάκαρος από κάτω. Ανοιχτό βιβλίο ένα πράμα...
Πριν ξεκινήσω όμως να απαριθμώ τα του εαυτού μου, θέλω να ευχαριστήσω για αυτό το βραβείο όσους και όσες αντέχουν να με διαβάζουν, να (με) σχολιάζουν και γενικώς να με συναναστρέφονται. Ξέρω γω τι λέω. Για πάμε...

1) Δεν ξέρω τι πιστεύετε για μένα, αλλά πέρα απο κάφρος (ενίοτε), μισογύνης και πολύξερος, είμαι κατά βάθος ένα συναισθηματικό παιδί (παιδί... λέμε τώρα), με αρκετές ευαισθησίες.

2) Γενικά δεν κάνω σχέσεις! Ειδικά... κάτι γινεται (χαχα). Δυσκολεύομαι είναι η αλήθεια. Άσε που οι γυναίκες με το που ακούσουν το πρώτο όχι την βλέπουν Μεταξάς την φάση και... αέραααααααα και όποιον πάρει ο Χάρος! Και γω λέω συχνά όχι στις γυναίκες (σιγά τα αίματα ρε άντρακλα), οπότε αυτό το πάρε-δώσε με το αντίθετο φύλο σπάνια έχει happy end...

3) Κάθε χρόνο σαν καλό Χριστιανόπουλο κάνω νηστεία όλη την Σαρακοστή. Αυτό, όσοι με διαβάζουν το ξέρουν. Εκείνο που δεν γνωρίζουν όμως, είναι ότι κάνω νηστεία απ' όλα. Επί της ουσίας δηλαδή. Πρακτικά. Πιό πρακτικά δεν γίνεται. Το χειρότερο δεν είναι αυτό βέβαια. Κάποιες, ελάχιστες είναι η αλήθεια, φορές (και μόνο κατά την διάρκεια της νηστείας), έχω δει την Θεοπούλα στον ύπνο μου να αναρωτιέται: "Άντε καλέ σιγά, κόβεται το σεξ;;;" Κι όμως, έλα που κόβεται Θεοπούλα μου, έλα που κόβεται...

4) Γενικά είμαι του junk food (κάπου μακριά, σε ένα επαρχιακό μέρος η Αριστέα μειδιάζει διαβάζοντας την παραπάνω φράση, τρώγοντας νωχελικά ριζότο λαχανικών με μπρόκολο...). Μ΄αρέσουν οι πίτσες, τα σουβλάκια, οι κρέπες, τα σάντουϊτς και κάμποσα ακόμα ανθυγιεινά εδέσματα. Ντάξει με μέτρο αλλά μ΄αρέσουν. Τρώω απ΄όλα δηλαδή αλλά έχω αδυναμία στα παραπάνω. Τι να κάνω;; Φταίω, το παραδέχομαι φταίω...

5) Έχω... τρέλα με τον Στίβεν Κινγκ. Εδώ και χρόνια αγοράζω βιβλία του, τα οποία μετά μανίας διαβάζω. Μερικά από αυτά είναι δυσεύρετα αλλά ψάξε-ψάξε η συλλογή μου μεγαλώνει. Τον θεωρώ τον κορυφαίο συγγραφέα στο είδος του και όχι μόνο. Μέσα από την γραφή του περνάει διάφορα μηνύματα για την ζωή, τις ανθρώπινες σχέσεις, τους φόβους μας. Σας τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!

6) Με παίρνει εύκολα από κάτω, αλλά άλλο τόσο εύκολα ανεβαίνω ψυχολογικά. Αρκεί μια φράση, ή μιά στιγμή με κάποιον άνθρωπο για να με κάνει να πάρω πάλι τα πάνω μου. Είναι ένα θέμα αυτό είναι η αλήθεια, αλλά στη σημερινή εποχή νομίζω πως το αντιμετωπίζει πολύς κόσμος. Το βασικό είναι να μην τα παρατάμε ποτέ και για κανέναν λόγο...

7) Last but not least που λέγανε και στο χωριό μου, μιά εκμυστήρευση ακόμα. Θέλω να περάσω ένα βράδυ με την Μισελ Φάϊφερ. Milf  ξεmilf, παντρεμένη ή σε σχέση, κοντά ή μακριά, δεν με απασχολεί. Την θέλω ρε παιδί μου πως το λένε. Είναι η φαντασίωση μου από τότε που φορούσα κοντά παντελονάκια και την έβλεπα σαν Catwoman να γρατζουνάει με τις νυχάρες της δίχως αύριο τον αβοήθητο, λόγω της γοητείας της, Batman. Είναι η... γυναίκα μου, τέλος! Βοηθήστε και γω δεν θα σας αφήσω έτσι. Θα συνεχίσω να γράφω μαλακίες (μπιιιιιπ) και να σας κάνω να γελάτε!


Αυτό ήταν λοιπόν. Όσον αφορά στους 15 bloggers, επειδή δεν θέλω να υποχρεώνω κάποιους αλλά και λόγω του ότι το βραβείο έχει κάνει ήδη την... γύρα του, λέω να αφήσω φλου την παράδοση και να κοπιάσει όποιος και όποια επιθυμεί! Κλείνοντας, θέλω ειλικρινά να ευχαριστήσω την Μαρίνα για την σκέψη και την τιμή. Θέλω επίσης να πω, πως είμαι ανοιχτός σε βραβεύσεις παντός είδους και παντός καιρού! Αυτά τα ολίγα και μην ξεχάσετε, τα δέοντα στην μαμά σας! Τα ξαναλέμε.


Υ.Γ. Η χαρά μου είναι μεγάλη όταν αναβιώνουν δραστηριότητες που μας ένωσαν παλαιότερα και θα μας ενώσουν και μελλοντικά σε αυτόν τον χώρο. To blogging είναι τρόπος ζωής και έκφρασης. Το πιό αληθινό κομμάτι της επικοινωνίας που λέγεται γραφή...

16 σχόλια:

  1. Άκουσα ότι με φώναξες και ήρθα!!
    Έλα μωρέ υπερβολές έτσι είναι οι κάφροι;;
    Ούτε μισογυνης είσαι, αλλιώς δεν θα σε έκανα παρέα (και θα γλίτωνες!!)
    Απλά έχεις κολλήσει σε κάποια παγιωμένα στερεότυπα μετά από αρνητικές εμπειρίες και δεν κάνεις υπέρβαση να ξεφύγεις.
    Έχεις και τον μαγνήτη όμως.. και τα έλκεις! 😊

    Τα δέοντα στην μαμά σας λέει ο Μακαρος χαχα δεν υπάρχεις εσύ και ο Χριστόφορος!! Το λοιπόν αύριο αναμένω το power meeting μας, είναι ψυχοθεραπεία τέλος!

    Keep blogging λέμε ✌✌

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απίκο είσαι Κάθριν!

      Σε ευχαριστώ που... καμουφλάρεις τα αρνητικά μου με κοινωνικολειτουργικό τρόπο!χαχα!

      Καλά τον μαγνήτη τον έχω σίγουρα. Όχι τον κλασσικό μαλακομαγνήτη όμως, τον άλλον τον μαζοχομαγνήτη έχω!

      Υ.Γ. Εννοείται αύριο έχουμε power meeting! Κάτι παίζει με τον Δώρο...

      Διαγραφή
  2. Μάκαρέ μου απλά ΔΕΝ υπάρχεις!!!!Γέλασα τόσο πολυ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα σου. Χρόνια Πολλά με κάθε μου ευχή. Γυρόφερνα αρκετό καιρό το σπιτικό σου. Σήμερα είπα πια να το γνωρίσω και ...επισήμως.
    Μου αρέσει το χιούμορ σου, ο τρόπος γραφής σου. Δείχνουν άνθρωπο με καθαρή καρδιά.
    Να είσαι καλά θα τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και χρόνια πολλά με Υγεία Γιάννη!

      Χαίρομαι ιδιαίτερα για την επίσκεψη σου, έχω παρακολουθήσει και γω την δική σου πορεία στον χώρο! Εκτιμώ τους άντρες bloggerς γιατί η αλήθεια είναι ότι είμαστε και λίγοι εν αντιθέσει με το γυναικείο φύλο!

      Σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου, θα χαρώ και γω πολύ να συνεχίζουμε να τα λέμε!

      Διαγραφή
  4. Θα είμαι συνοπτική, τηλεγράφημα θα στείλω δηλαδή παρά θα γράψω σχόλιο, ένεκα της ώρας και του κρεβατιού που μου γνέφει να πάω να πέσω!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο στοπ, έχω κι εγώ κόλλημα με τον Κινγκ στοπ, καλό ξημέρωμα στοπ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρία. Στοπ. Δεν ήξερα ότι σαρέσει ο Κινγκ, στόπ. Και από που να το ξέρω άλλωστε, στοπ. Σε ευχαριστώ για τα λόγια σου, στοπ. Καλή Κυριακή να έχεις, στοπ.

      Διαγραφή
  5. Oυπς..γυναίκα κι εγώ.
    Τί να κάνω? Έτσι γεννήθηκα, δεν φταίω.
    Λοιπόν, ένα έχω να πω, χαμογέλασα με την παρουσίαση του εαυτού σου. Άντε..γέλασα. Το κρατάω αυτό, τον αυτοσαρκασμό σου. Είναι ένας κώδικας επικοινωνίας που γνωρίζω.
    Συγχαρητήρια για τον Κινγκ, την Φάϊφερ και τη νηστεία. Και για τα τρία χρειάζονται γερά νεύρα!
    Χάρηκα για την γνωριμία :)


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χχαχαχα καλησπέρα Μαρία, καλώς ήρθες στο σπιτικό μου. Είναι πολύ σημαντικό για μένα να καταλαβαίνουν τον αυτοσαρκασμό μου και να μην τα... παίρνουν κρανίο!

      Όντως χρειάζονται γερά νεύρα. Και αν για τον Κινγκ και τη νηστεία το ήξερα, σκέφτηκα και την Μισελ και όντως... θέλει γερά νεύρα να γουστάρεις κάποια που ούτε σε ξέρει!χαχαχα!

      Χάρηκα και γω!

      Διαγραφή
  6. Μάκη χαίρομαι που ανταποκρίθηκες στο κάλεσμα του βραβείου και χαίρομαι που με αφορμή αυτό σε γνωρίσαμε λίγο καλύτερα.
    Σου υπόσχομαι ότι αν για κάποιο λόγο συναντηθώ κάπου με τη Μισέλ, θα της πω ένα καλό λόγο και για σένα. χαχα
    Καλό Σ-κ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ Μαρίνα, είχα καιρό να ευχαριστηθώ κείμενο και να μου βγει έτσι αυθόρμητα και άκοπα!

      Κοίτα, κανονικά αν την συναντήσεις κάνε μιά απαγωγή σε παρακαλώ και φέρτην κατά δω...

      Καλό υπόλοιπο Σου Κου!

      Διαγραφή
  7. Σάτυρος, μισογύνης ή κάφρος, εγώ δεν ξέρω τίποτα. Αφού σε κάνει παρέα η μουσικοσυμπεθέρα μου, κάτι θα ξέρει. Την εμπιστεύομαι, λέμε. (χαχα) Λοιπόν, ας σοβαρευτώ, μου άρεσε πολύ ο λόγος σου - τα ξεσήκωσες και τα κέρδισες τα πλήθη. Ό,τι πιο χορταστικό διάβασα, και μου άρεσε πολύ. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφόσον τα πλήθη ξεσηκώθηκαν την έκανα την δουλειά μου!χαχαχα!
      Ε ναι ξέρει η Κατερίνα! Χαίρομαι που σου άρεσε Αναστασία μου, εξίσου όμορφη ήταν και η παραλαβή του δικού σου βραβείου! Τα πες χύμα και τσουβαλάτα! Και με χιούμορ!

      Διαγραφή
  8. Και μόνο το 4 να έγραφες -και να το ανέλυες μέχρι μη..περαιτέρω- εγώ θα σε εκτιμούσα! Θα προσθέσω και τα πατατάκια για να συμπληρώσω το μενού! Πάντως παίζει να είμαι το μοναδικό άτομο που δεν έχω διαβάσει Κινγκ. Ακόμα. Όλο λέω ότι θα τον ξεκινήσω κι όλο το αναβάλω. Φοβάμαι αφού.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααααα είσαι και συ του... βρώμικου ε;;;χαχα! Και πατατάκια μέσα εννοείται! Όσον αφορά στον Κινγκ να σου πω ότι αν ξεκινήσεις να διαβάζεις θα κολλήσεις! Έχει έναν ιδιαίτερο τρόπο. Και θα μπεις και στο τρυπάκι να δεις ταινίες απο νουβέλες του, αν δεν έχει ήδη δει κάποιες.
      Δεν είναι ο κλασσικος συγγραφέας τρόμου, είναι κάτι παραπάνω από αυτό. Οπότε μην φοβάσαι! Φιλιααααα!

      Διαγραφή

Αναγνώστες

Page translation