Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2019

Ακόμα και οι τοίχοι έχουν... μιλιά Νο12

 Τζα! Να'μαι, να΄μαι, πετιέμαι! Τι σας έχω σήμερα; Τιιιιι;;;  Μετά απο ένα κείμενο για τον Manson τον killer, δε μπορεί παρά να ακολουθήσουν οι... τοίχοι και οι μιλιές τους! Ε βέβαια, σε ποιο άλλο ιστολόγιο, παγκοσμίως παρακαλώ, μπορείτε να παρακολουθήσετε τόσο μεγάλη γκάμα θεματολογίας; Εεεε;;; Σε ποιό;

 Ποιο άλλο ιστολόγιο κάνει τον μυαλο σας κιμά; E;;; Κανένα άλλο παρά μόνο το My Way φίλοι και φίλες.  Συνθήματα ξανά λοιπόν. Άρρωστα, αισθησιακά, τσαχπινογαργαλιάρικα, έξυπνα, όλων των ειδών. Τουτέστιν, τα μυαλά στο μπλέντερ και ξεκινάμεεεεεε...

Μπιππππππ... μπιπππ είπαμε μωρή καύλα!













Ακούτε κορίτσια; Ακούνε, ακούνε!











Ε τι, παιδιά είμαστε;;;














Λάθος ερώτηση. Τι ΔΕΝ φοράς όταν κοιμάσαι;












Χαϊλάντερ, εσύ;













Και το μυαλό μου είναι θολό, πω πω πω πω πωπωπωπω...














Ίσιωσέ τες τώρα...










Ίσα ρε μάγκα...













Κοκορετσάκι μου εσύ!

4 σχόλια:

  1. μου αρεσουν τα μηνυματα των τοιχων Μακη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχαχαχαχαχαχαχα ακόμα γελάω Μάκη μου! Γράφουν ιστορία τα περισσότερα από αυτά τα μηνύματα! Αρκεί βρε παιδί μου να είναι ...γραμμένα και σε χώρους που δεν χαλάνε κάτι όμορφο. Ας είναι. Γέλασα πολύ με την έμπνευσή τους.
    Χαιρετισμούς συνάδελφε μπλόγκερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ δτα περι χώρων Γιάννη! Απλά υπάρχουν και από την άλλη, χώροι που με τα συνθήματα ή ακόμη και τα γκράφιτι ομορφαίνουν κα βγάζουν άλλον χαρακτήρα!

      Να εισαι καλά φίλε!

      Διαγραφή

Αναγνώστες

Page translation