Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

Προσωποφατσολογίες

  Τι ασυνάρτητος τίτλος είναι αυτός ρε παιδί μου??? Παιχνίδι είναι στη μέση... Η καλή μου «Κόμισσα της Κέρκυρας» η Ρεγγίνα (http://anemondixtia.blogspot.com/) με κάλεσε και εγώ σε κάτι τέτοια δε λέω όχι... Το παιχνίδι πάει ως εξής: Οχτώ bloggers παίρνουν σάρκα και οστά, τους δίνω «πρόσωπο» και τίτλο... Αναμένω απαντήσεις για το αν συμφωνούν ή όχι με τα γραφόμενα μου και μετά κάνουν το ίδιο με τη σειρά τους σε άλλους οχτώ bloggers της επιλογής τους. Τόσο απλό, τόσο συναρπαστικό. Να με συγχωρείτε του λόγου μου αν πέσω έξω αλλά έτσι είναι το παιχνίδι. Η μάλλον να το πω κανονικά, παιγνίδι... Φύγαμε...
1) Βιβή (Άρωμα Γυναίκας-http://spirtokoyto.blogspot.com/)
2) Αντάρτισσα (http://adiaforia.pblogs.gr/)
3) Pink Dreamer (http://apinkdreamer.blogspot.com/_
4) Ιωάννα (http://ioannakal.blogspot.com/)
5) Valentina (Στον δικό μου υπέροχο κόσμο-http://kaneoneira.blogspot.com/_
6) Σάββας (Εκφράσου ελεύθερα-http://savvast.blogspot.com/)
7) Roadartist (http://roadartist.blogspot.com/2011/03/blog-post_16.html)
8)  Athens Girl (http://denxeroun.blogspot.com/2011/03/blog-post_16.html)

Βιβή,, η ιδιοφυϊα της γεύσης (και όχι μόνο...).


Αντάρτισσα, η ανένταχτη ματιά...




Ιωάννα,  η σκεπτική Σταχτοπούτα...
                                                                                                          
 Pink Dreamer, η παραμυθένια απόδραση...    


Σάββας, η διαφορά της σκέψης...
Valentina, με την καρδιά  ενός μικρού κοριτσίου..                                                                     
                                               .
                    
Roadartist, ταξιδιάρα ψυχη...
                                   
Athens Girl, η δυναμική φοιτήτρια...








                                                                                                                  
                                           

15 σχόλια:

  1. Μάκη σε ευχαριστώ που με συμπεριέλαβες σε αυτό το το συναρπαστικό παιγνίδι;)) και σε ευχαριστώ για την πρόσκληση. I am wonered...
    Οκ, το σκεπτική το δέχομαι...αλλά ρε συ Χάρη Σταχτοπούτα; σου κάνω για Σταχτοπούτα; πάντα είχα τις διαφωνίες μου με την φιγούρα της δεσποινίδος... αλήθεια έτσι με βλέπεις;;;
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εννοειται πως η εικονα που διαλεξες με αντιπροσωπευει απολυτα!
    μπορει ομως να παιξω το παιχνιδι στην αρχικη του εκδοχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ioannaaaaaaaaaaa den exei na kanei me tin kleisti ennoia tis staxtopoutas...des to pio anoixta...mou vgazeis kati teto ekdixiio pws na sto pw...isws ligo adikimeni opws i staxtopouta katalavaineis?


    pinkkkk moyyyyy to paixnidi stin arxiki tou ekdoxi???? den to kserw stin arxiki tou ekdoxi...to kserw stin ekdoxi tis regginas...xaxaxax

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mάκη μου,
    είσαι απλά: Συναρπαστικός! και έχεις φοβερό και εύστοχο χιούμορ!

    Ροζαντένια μου το αρχικό παιχνίδι αν το θές, είναι εδώ:p://kantomagapi.blogspot.com/2011/03/blog-post_15.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. regginaaaaa mou euxaristw gia tin voithia (eimai asxetos den iksera to arxiko paixnidi...) kai euxaristw gia ta kala sou logia..tin kalimera mouuuuuuuuuuuuuuuuu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειοοοοο!Το παιχνιδάκι,η φωτογραφία,το σχόλιο σου...Ευχαριστώ πάααααρα πολύ καλέ μου "makis"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με απέδωσες με ένα πολύ όμορφο πρόσωπο. Πέτυχες και κάτι από τη ματιά μου. Επίσης, απέδωσες πολύ ωραία και τη roadartist! Ωραιότατο το μπλογκοπάιχνιδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Yperoxe kosme mou... na sai kala se euxaristwwwwww


    antartissaaaa xairomai pou petyxa kati apo sena glykia mou...euxaristw gia to sxolio!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν έχω λόγια.. καταπληκτικό!
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ.. Υπέροχη απεικόνιση, το μόνο σίγουρο είναι πως μου έφτιαξες την διάθεση :) Ευχαριστωωωωωωωωωωω :)

    Ένα τραγούδι λόγω της λεζάντας σου :)

    http://www.youtube.com/watch?v=3mpBT3-ob6k

    Καλό απόγευμα, ευχαριστωωωωωωωωω πολύυυυ :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μάκη μου καταλαβαίνω απόλυτα τί θέλεις να πέις.... και πρέπει να σου πώ ότι όντως έχεις πέσει μέσα στο θέμα!
    η φωτογραφία είναι υπέροχη, παραμυθένια και πανέμορφη...νομίζω ότι μου μοιάζει!
    Εξήγησέ μου όμως το "teto ekdixiio" που γράφεις τί σημαίνει; δεν το κατάλαβα καθόλου sorry...
    Φιλιάαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. roadartist se euxaristw polu xairomai idiaitera pou soy eftiaxa tin diathesi...allwste to paignidi auto to skopo exei...filiaaaaa


    ioannaaaaaa ithela na grapsw kati tetoio, pws na sto eksigisw, pws na sto pw..alla egrapsa oti nanai...xaxaxaxa xairomai pou saresei en telei!!! filiaaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. aaa roadartist euxaristw gia to tragoudi..latreuw Trypes...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα...
    ξεράθηκα από τα γέλια...
    αν έβαζες και ένα χαρτοφύλακα δίπλα στη κουτάλα,μου κρέμαγες κι ένα κινητό στο αυτί,θα μπορούσα να πω πως είσαι και μέσα...
    και ρίξε καλέ και κάτι επάνω μου...θα πουντιάσω η ιδιοφυία...αχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    ( έτσι και τη δει το λυκάκι,μαύρη που ήμουνα...θα με βάλει να του μαγειρεύω με το 12ποντο )

    υ.γ. άργησα να σου απαντήσω,γιατί το λυκάκι με πήγε ταξιδάκι στη Ρώμη προς επισφράγιση 9 ετών φαγούρας...λολ
    φιλιά πολλά κι άντε τώρα να ψάχνω ποιούς θα καρφώσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες

Page translation