Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012

Απιστία: Το κέρατο μου μέσα...

 Λοιπόν, δύσκολο θέμα πραγματεύομαι σήμερα. Αποφάσισα να γράψω για την εκατέρωθεν απιστία.  Γιατί αυτή η απάλευτη κατάσταση... χτυπάει άντρες και γυναίκες. Είναι σαν και αυτά τα τζιν που γράφουν στην ετικέτα, αλλά και χαρακτηρίζονται, unisex. Και έτσι είναι σαφέστατα.
 Η απιστία αν και ουσιαστικό θηλυκού γένους δεν κοιτάει αν φοράς παντελόνια η φορέματα... Συμβαίνει και πικραίνει... Είναι βέβαια απολύτως κατανοητό πως οτιδήποτε το απαγορευμένο είναι και αναλόγως ποθητό. Ας πούμε για εμάς τους άντρες η γυναίκα του άλλου, η κοπέλα του ή μια παντρεμένη γειτόνισσα που όλως τυχαίως απλώνει τα εσώρουχα της στην βεράντα, ή μια συναδελφος στην δουλειά που έχει...προβλήματα με το αρραβωνιάρη της, αρχιζει και ξυπνάει μέσα μας το άσμα του Κατμαν "δωσ'μου δωσ' μου, δωσ΄μου το φιλί σου, θέλω, θέλω να'μαι ο εραστής σουυυυ".
 Ένα γέλιο, ένα κλείσιμο ματιού συοδευόμενο απο ανοιγόκλεισμα βλεφάρων, μια ατάκα που αφήνει υπονοούμενα, είναι η απαρχή της.. κερατοποίησης (sic)  της συντρόφου μας και εν τέλει το άδοξο τέλος μιας ακόμη προσπάθειας για σοβαρή σχέση που έμεινε στη μέση...
 Και από την άλλη πλευρά όμως τα πράγματα είναι πάνω κάτω τα ίδια. Ξέρω, ξέρω οι γυναίκες δεν είναι πολυγαμικά όντα, είναι μονογαμικά, άλλα λύστε μου μια απορία σας παρακαλω.
 Πως είναι δυνατόν μια ρουτινιασμένη καθημερινότητα, ένα ακόμη πλύσιμο πιάτων (για χιλιοστή και βάλε φορά...), μιά ακόμη μέρα κλεισμένη σε ένα σπίτι, κάποια όντως τραβηγμένη κουβέντα από τον σύντροφο σας, να είναι το έναυσμα για να τον κάνετε τράγο?
 Δεν λυπάστε τα κέρατα και τα παρελκόμενα τους που φυτρώνουν στο κεφαλάκι του? Δεν λυπάστε το κάζο που θα φάει από φίλους και εχθρούς, όταν μαθευτεί ότι του τα... φορέσατε?
  Αλλά για να μην είμαι άδικος πως μπορεί να αντισταθει μια στερημένη από όλες τις απόψεις γυναίκα, όταν έρχεται ο υδραυλικός σπίτι και ακουμπάει τις βρύσες με τόσο ερωτικό τρόπο, πως να αντιδράσετε όταν ο νεαρός της πολυκατοικίας σας, εξυμνεί τις χάρες σας όταν του λέτε ότι είστε 40 και αυτός δεν σας κάνει ούτε για 30?
  Πως γίνεται να κρατηθείτε όταν ο καλός σας λείπει φαντάρος και εσείς ναι μεν σκέφτεστε την σκοπιά που κάνει αλλά απ την άλλη και αυτός ο κολλητός του είναι "τόσο καλό παιδι, μα τόσο καλό παιδι..." που  τελικά φυλάει την δική σας..σκοπιά όταν νιώθετε απέραντη μοναξιά? Σας καταλαβαίνω...
 Ένας unisex εφάλτης και για τα δύο φύλα είναι η απιστία. Για τους άντρες επειδή μόνο αυτοί.. επιτρέπεται να απατήσουν και για τις γυναίκες επειδή δεν το ήθελαν πραγματικά αλλά ένιωθαν μόνες και παραμελημένες.
 Επειδή λοιπόν είμαι σίγουρος πως η απιστία θα υπάρχει εις τον αιώνα των αιώνων (αμήν...) ας προσπαθήσουμε τουλάχιστον να μην είμαστε ξεδιάντροποι ρε παιδιά... Δηλαδή ο μέγιστος Λυβικός που έλεγε στο άσμα ασμάτων "πάρε τηλέφωνοοοο το κερατάαα καλύτερα τώρα παρά μετααα" δεν ήξευρε τίποτα? Ντιπ για ντιπ τον είχατε τον καλλιτέχνη?  Σου λέει πάρτον τώρα που είναι νωρίς για να προλάβει και αυτός να σε απατήσει κούκλα μου! Έτσι είναι αυτά. Ξεκάθαρα πράγματα. Μια σου και μια μου...
 Μερικές φορές πραγματικά απορώ με τους ανθρώπους. Ο καθένας για τους δικούς μας λόγους, κυριώς εγωιστικούς και...αστείους, παίζουμε με τις καρδιές των άλλων, χωρίς να λογαριάζουμε καταστάσεις και πράγματα. Είμαστε μυστικοπαθείς, καταστρέφουμε οικογένειες και κάνουμε την.. ζωααααρα μας, αδιαφορώντας για το τι μπορούμε να προκαλέσουμε.
 Πιστεύω πως την απιστία στην Ελλάδα την έχουμε αναγάγει σε εθνικό σπορ... Και στο τέλος αφού έχουμε κάνει την κουτσουκέλα μας, προσπαθούμε να μαζέψουμε τα ασυμμάζευτα, όπως εγώ.. κακή ώρα, όταν κάποια εποχή πριν δέκα χρόνια περίπου είχα κάνει την πρώτη μου σοβαρή σχέση με μια συνάδελφο που μου είχε κρύψει ότι ήταν αρραβωνιασμένη!
 Και που στην ξαφνική επικοινωνία του αρραβωνιαστικού της μαζί μου έλεγα ότι μπορείτε να φανταστείτε, μιας και έπεσα απο τα σύννεφα όταν το έμαθα..." Εσύ ποιος είσαι ρε" του λέω. "Ο κερατάς" μου λεει. "Ποιος κερατάς ρε φίλε κάποιο λάθος θα έχει γίνει." "Τι λάθος ρε? Εσύ δεν πήδηξες την Δήμητρα την Παρασκευη κατά τις δέκα παρα το βράδυ ενώ εγώ έλειπα στην Πάτρα?"  Τι να του έλεγα εκεί του δύσμοιρου μου λέτε? "Ναι του λέω ρε φίλε αλλά δεν το θέλα...!!!" Ε, κάπου εκεί τον αποτελείωσα τον άνθρωπο... Χωρίς να φταίω αλλά το κακό είχε ήδη γίνει...
 Έτσι είναι αυτά...  Αααα και που'στε... Το να απατάτε αλλήλους σημαίνει ότι κάποια στιγμή η κουδούνα θα χτυπήσει και για την αφεντιά σας... Και τότε η αίσθηση θα είναι πολύ, μα πάρα πολύ άσχημη...

18 σχόλια:

  1. Ίσως δεν είμαι και η πιο κατάλληλη να σχολιάσει. Αλλά από την άλλη να καταθέσω μια άλλη άποψη πέρα ως πέρα αληθινή; Είμαι πάνω από χρόνο μόνη μου ! Δεν έχω κανέναν να "κερατώσω"! Επίσης δόξα τω θεώ αν θέλω, κατακτήσεις τις έχω ! Όμως επιλέγω να μην αναλώνομαι σε οτιδήποτε μου τύχει μ΄νο και μ΄νο για να καλύψω κάποιες ανάγκες! Μπορώ να περιμένω!
    Και επί 16 χρόνια και παραπάνω που είχα έναν και μόνο σύντροφο ΠΟΤΕ δεν σκέφτηκα να του την κάνω!
    Επομένως ; Έχει να κάνει με το εσωτρικό υπόβαθρο! Με την αητοεκτίμηση. Με πολύ βαθύτερα πράγματα !
    Δεν μπορώ να ξέρω πώς σκέφτονται οι άλλες !
    Φιλιά!
    Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. iris...είναι απόλυτα σωστό αυτό που λες. Έχει να κάνει κυρίως με τον κάθε άνθρωπο ξεχωριστα... Οι πειρασμοι΄θα υπάρχουν, μερικές φορές όντως δεν μπορεις να μην υποκύψεις αλλά εκεί είναι που πρέπει να βάλεις την σκέψη σου να δουλέψει...Άλλωστε υπάρχουν δεκάδες άλλοι άνθρωποι ελεύθεροι με τους οποιούς μπορούμε να συναναστραφούμε ερωτικα. Οι άλλες και οι άλλοι όπως λες σκέφτονται σιγουρα διαφορετικά! Καλο ΣΚ καλή μου!

      Διαγραφή
  2. Εγώ νομίζω ότι τα πράγματα είναι ακόμα πιο απλά από το αν έχεις εσωτερικό υπόβαθρο ή αυτοεκτίμηση. Αν αγαπάς, δεν κερατώνεις. Τόσο απλά. Αφενός γιατί αν είσαι ερωτευμένος, δεν σου βγαίνει -είτε σου βάζουν δίπλα σου το Μπουφόν ή τη Μπελούτσι (αντίστοιχα) είτε έναν βραστήρα δεν σου κάνει διαφορά- και αφετέρου γιατί όταν αγαπάς, βάζεις τον άλλον πάνω απ' όλα και δεν θες να τον πληγώσεις ή -επειδή κάποιοι θα σπεύσουν να πουν ότι υπάρχουν τρόποι και να μην το μάθει- δεν θες να χαλάσεις μέσα σου αυτό το ιερό που έχετε.
    Οι περισσότεροι με χαρακτηρίζουν αθεράπευτα ρομαντική αλλά εγώ έτσι το βλέπω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχ Αλεξιάννα μου θα διαφωνήσω... Το κεράτωμα τις περισσότερες φορες δεν έχει να κάνει με την αγάπη νομίζω αλλα με το τι άνθρωπος είσαι και τι θέλεις..Ειδικά οι γυναίκες ακόμη και να αγαπάνε πολυ αν καταλάβουν πως ο αντρας, ο σύντροφος τους έχει κάνει κάτι ασυγχώρητο τότε είναι ικανές να πάνε με κάποιον άλλον μονο και μόνο για να του δείξουν πως είναι να κάνεις λάθος...Το έχω ζήσει αυτο... Και ναι είσαι αθεράπευτα ρομαντική!χαχαχα...Αλλά κάλά κάνεις! Μείνε έτσι!

      Διαγραφή
    2. Εντάξει, δεν αναφέρομαι σε περιπτώσεις που η σχέση δεν πηγαίνει καλά. Αναφέρομαι σε περιπτώσεις που έχω ακούσει και προσπαθούν να με πείσουν ότι είναι άκρως φυσιολογικές, όπου ο άντρας κερατώνει την κοπέλα του, με την οποία είναι μια χαρά και διατείνεται ότι είναι και φουλ ερωτευμένος, αλλά απλώς άλλο αγάπη και άλλο σεξ (τίτλος τραγουδιού δεν είναι αυτό;). Ε, όχι, αυτό δεν μπορεί να συμβαίνει. Όταν είσαι ερωτευμένος και πάνε όλα καλά, απλά δεν σου βγαίνει με άλλον. Κάνω λάθος;

      Καλημέρα :)

      Διαγραφή
    3. Αλεξιάννα... Η αλήθεια ειναι πως άλλο ο έρωτας άλλο το σεξ...Εννοείται πως δεν θα πρέπει να απατάς αυτόν ή αυτήν που αγαπας... Το σεξ είναι μια άλλη υπόθεση που δεν είναι τόσο κλειστή σε πλαίσια...Τουλάχιστον για μένα. Το σημαντικό είναι πως όταν αγαπάς κάποιον το κάνεις για αυτο που είναι κυρίως και για αυτί που νιώθεις μαζί του και λιγότερο για το τι σεξ κάνει...Άσχετα αν πολυς κοσμος έχει το σεξ σαν βασικό χαρακτηριστικό σε μια σχέση...

      Διαγραφή
    4. Ε όχι και άλλο!! Κλασική απάντηση άντρα βέβαια, αλλά νομίζω πως σε μια ερωτική σχέση, όταν τα πράγματα είναι καλά και υπάρχει αμοιβαία εμπιστοσύνη και αγάπη, το δέσιμο των δύο ανθρώπων είναι ιερό και αυτή η ιερότητα προκύπτει γιατί ο καθένας δίνει όλο του το είναι. Με κάθε ερωτική πράξη -ακόμα και αν κάποιοι διαφωνούν- εγώ πιστεύω ότι έστω και ασυνείδητα, έστω και αθέλητα δίνεις κάτι από τον εαυτό σου κι έτσι με κάθε απιστία γίνεσαι μικρότερος, λιγότερος απέναντι στον άλλον και το δόσιμο είναι πια λειψό. Αυτά στις όμορφες σχέσεις, τώρα αν είσαι απλά για να είσαι με κάποιον και να περνάει η ώρα, προφανώς και θα σου περάσει από το μυαλό η απιστία και το μόνο που μπορεί να σε σταματήσει είναι η ηθική σου.

      Διαγραφή
    5. Αλεξιάννα...το σεξ ουσιαστικα επινοηθηκε, δημιουργηθηκε οπως θες πες το για την ικανοποιηση των φυο φυλων, χωρις την διευκρινιση αν θα πρεπει αν ειναι ερωτευμενοι η οχι!χαχαχα... Παολ αυτα το ου μοιχευσεις ειναι σωστοτατο..Άρα συμφωνούμε διαφωνόντας. Κάτι είναι και αυτο!

      Διαγραφή
  3. μεγάλο θέμα! πιστεύω όταν είσαι καλά με τον εαυτό σου και με τον άνθρωπό σου δεν υπάρχει λόγος να σκεφτείς καν να απατήσεις. έχει να κάνει με τις αρχές και τα πιστεύω του κάθε ανθρώπου. κάποιος που μπαίνει στη διαδικασία να απατήσει έχει "θέματα" πρώτα με τον εαυτό του και δεύτερον με τον άνθρωπό του! δεν απατάς έτσι επειδή είδες τη γειτόνισσα να απλώνει ρούχα ή το γείτονα να κάνει βαράκια! κρύβεται πάντα κάτι βαθύτερο, η μη ικανοποίηση, και δεν εννοώ τη σεξουαλική απαραίτητα! το ορθότερο για μένα είναι όταν σου λείπει αυτό το κάτι σε μια σχέση να το τελειώνεις και να μην ψάχνεις από δω κι από κει για νέες εμπειρίες, δεν το αξίζει ο άνθρωπος δίπλα σου! χώρισε πρώτα και μετά κάνε ότι γουστάρεις! μιλάω και για τα δυο φύλα όπως κατάλαβες, γιατί δεν θεωρώ ότι η απιστία είναι μόνο αντρικό προνόμιο! έχω ακούσει τόσα πολλά!! άσε που νομίζω ο κερατωμένος το ξέρει ότι έχει αποκτήσει τον τίτλο! η διαίσθηση δύσκολα προδίδει σε τέτοιες περιπτώσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εύη είπες κάτι πραγματικά σωστο. Όταν δεν μας αρέσει κάτι να το τελειώνουμε. Εχεις δίκιο. αλλά ξέρεις μερικές φορες θέλουμε να έχουμε δεμένο και τον γάιδαρο μας...Έτσι ειναι αυτα... Και βέβαια όχι όπως ανέφερα και στο κείμενο η απιστία είναι φαινόμενο και των δύο φύλων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμφωνώ με την Εύη και την Αλεξιάννα!
    Οι γυναίκες για τις οποίες μιλάς είναι ανώριμες και προφανώς δεν τους καλύπτει η σχέση που έχουν..Ακόμα και να έχουν έναν φοβερό σύντροφο,αν αυτές μέσα τους δεν τα έχουν βρει με τον εαυτό τους και ψάχνουν για διαρκή επιβεβαίωση θα το κάνουν.. Δεν έχουν την μαγκιά να φύγουν από τη μία σχέση για να πάνε στην άλλη..
    Φαντάζομαι πως ένιωσες και πιστεύω να το διαφοροποίησες αυτό το άσχημο περιστατικό από τις υπόλοιπες γυναίκες και να μην έχασες την εμπιστοσύνη σου.. Πάντως αν αγαπάς αληθινά και ξέρεις τι θέλεις δεν υπάρχει περίπτωση να απατήσεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η εμπιστοσύνη Κατερίνα μου χάθηκε κάπου στο δρόμο...Λογικό η παράλογο δεν ξέρω...Προσπάθειες ανάκτησης γίνονται αλλά...βλέπον τας και κάνοντας. Διαφωνώ εν μέρει και με σένα...Ο έρωτας δεν είναι..η ασφάλεια για να μην απατήσεις...Ή για να στο πω αλλιώς η αγάπη που νιώθεις για κάποιον δεν είναι το εχέγγυο για να μην κάνεις την κουρουτάδα σου...Νομίζω πως άλλα πράγματα παίζουν ρόλο. Όπως η συνεχης ανάγκη για επιβεβαίωση. Όπως ότι έχουμε περάσει...Καλημέρα καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταλαβαίνω τι λες..Επειδή μ'αρέσει να ακούω και άλλες απόψεις,ειδικά από άντρες, έχω κάποια ερωτήματα να σου θέσω..
      Η συνεχής ανάγκη για επιβεβαίωση δεν προκύπτει από ανωριμότητα; Και από άλλα κατάλυπα.. Όχι δεν θα το φτάσω στην παιδική ηλικία που σύμφωνα με τον Φρόϋντ μπλα μπλα..
      Αλλά αν έχεις έναν σύντροφο που σε καλύπτει σε όλα και στο σεξ κυρίως,τότε τι λόγο έχεις να αναζητήσεις επιβεβαίωση;
      Ελπίζω να μη σε ζάλισα, είπα να είμαι επιεικής και να μην επεκταθώ περαιτέρω!! ;)

      Διαγραφή
  7. Άν έχεις έναν σύντροφο που σε καλύπτει σε όλα και στο σεξ, κατα πάσα πιθανότητα δεν θα χρειαστει να αναζητήσεςι κάτι άλλο? Αν όμως αυτο το κάτι άλλο αναζητήσει εσένα? Τότε?Ξέρεις οι πειρασμοι παραμονεύουν και εμείς οι άνθρωποι ...διψάμε για τέτοια...Δυστυχως. Μην παιρνεις ως δεδομένο τη δικη σου συμπεριφορα και τα θέλω.,.. Προσωπικα για μενα αρκει μια στιγμη για να καταρρεύσει ότι υπάρχει μέσα μας. Και αυτή ειναι η αδυναμία μας. Η αδυναμία να κατανοησουμε την φύση μας. δΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΡΙΜΌΤΗΤΑ Η ΑΝΆΓΚΗ ΓΙΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ. Eίναι απλά ένα στοιχείο που υποδηλώνει πως ο άνθρωπος ανήμπορος και αδύναμος μπροστά στην φύση του αναζητά συνεχώς κάτι που θα τον κάνει να παραμείνει δυνατός και ακμαίος... Ήσουν επιεικής ομολογουμένως...χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λοιπόν πέρα από αγάπες, πέρα από το αν σε καλύπτει στο σεξ ο συντροφός σου ή όχι, υπάρχει η Τιμή και το χρέος που έχουμε απέναντι στον σύντροφό μας. Όταν δηλαδή ο συντροφός μου για τον οποιοδήποτε λόγο, είτε είναι άρρωστος και για μήνες δεν μπορεί να με ικανοποιήσει σεξουαλικά εγώ πρέπει να πέσω στην παγίδα του οποιουδήποτε θα μου πει πως είμαι μια ΄θεά΄ ? Όταν έχω υποσχεθεί να τον αγαπώ και να τον Τιμώ και κάτι αντίστοιχο εννοώ και για τους άντρες φυσικά ... θα κρατήσω την υπόσχεσή μου γιατί αυτό ορίζει η Τιμή που έχω μέσα μου, η αξιοπρέπειά μου . Και αν έχει τελειώσει η αγάπη, αυτή η βαθιά αγάπη που δένει τα ζευγάρια που ζουν χρόνια μαζί, τότε απλά και με ωριμότητα χωρίζεις , μαζεύεις τον εαυτό σου και προχωράς. Τόσο απλά τα βλέπω .
    Εκείνοι που απατούν τους συντρόφους τους εξαπατούν τον ίδιο τους τον εαυτό πρώτα από όλα και μετά τους άλλους.
    Και ναι υπάρχουν ζευγάρια που μπορεί να είναι χρόνια και χρόνια μαζί και να μην έχει απατήσει ο ένας τον άλλον , όχι γιατί είναι κουασιμόδοι και δεν βλέπονται ή γιατί δεν υπήρξαν οι ευκαιρίες, αλλά γιατί δεν τους ενδιέφερε να αρπάξουν αυτά τα ΄τυχερά΄ .

    Φιλιά Μάκη μου
    καλή εβδομάδα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα!Συγνώμη που "πετάγομαι" αλλά θέλω να πω πολλά μπράβο στην Levina.. :)

      Διαγραφή
    2. χαχαχα Κατερίνααααα αμέσως αλληλουποστηρίζεστε!χαχα... Και γω συμφώνησα με την Λεβίνα. Εν μέρει...

      Διαγραφή
  9. Συμφωνώ με την τελευταία παράγραφο σου Λεβίνα μου... Από την άλλη το απλο όπως λες για τους περισσότερους είναι περίπλοκο..Και εγώ θαυμάζω τους ανθρώπους που συμπεριφέρονται όπως αρμόζει στον σύντροφό τους, που έχουν χρέος και τιμή να το κάνουν..αλλα πόσο εύκολο είναι σε μαι κοινωνία πονηρή από τν αρχή ως το τέλος της...Πάντως έχεις δίκιο η αξιοπρέπεια είναι που θα σε κάνει να ...ξυπνήσεις, που θα σου δώσει το χαστούκι όταν πας να παραστρατήσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες

Page translation