Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2015

Ο κοντός με την γραβάτα...

 1.73, προς 1.74. Εντάξει δε με λες και πρώτο μπόι. Εεεε οκ ρε παιδιά είμαι κοντούλης... Ε και??? Μήπως έφαγα κανενός το φαί? Ίσα ίσα, μάλλον άλλοι φάγανε το δικό μου. 
 Τώρα θα μου πείτε προς τι αυτή η πρεμούρα για το ύψος μου. Ε να. Οι γυναίκες. Ναι, ναι πάλι αυτές... Προτιμούν λέει τους ψηλούς. Ώπα, ώπα κορίτσια, χαλαρώστε...

 Δε μπορώ να καταλάβω πως ξαφνικά όλες προτιμούν τα ψηλά και γυμνασμένα αγόρια. Άντε τα γυμνασμένα να το καταλάβω. Τα ψηλά όμως ρε κορίτσια, ενώ του λόγου σας είστε ένα μέτρο και ένα milko, δεν είναι λίγο τραβηγμένο? 
 Δηλαδή εμείς οι υπόλοιποι που είμαστε μετρίου ή κοντού (sic) αναστήματος, τι να κάνουμε να βουτήξουμε από την Ακρόπολη ή να πέσουμε στα στρινγκ σας γονατιστοί και να παρακαλάμε? Οχι. Τέλος, έχουμε και μια αξιοπρέπεια.

 Οι έρευνες λέει πως οι γυναίκες προτιμούν τους ψηλούς  άντρες επειδή νιώθουν ασφάλεια. Δηλαδή? Αμα θέλετε ασφάλεια κάντε μία ζωής ή πυρκαγιάς... Σας έχει αγκαλιάσει ποτέ κοντό αγόρι? 
 Οι κοντοί που λέτε κοριτσάρες μου έχουμε προσωπικότητα, έξυπνη σκέψη και... άντερα. Αλλά έτσι και αλλιώς δεν είναι λιγάκι άσχημη εικόνα να βλέπεις ζευγάρια με δυσαναλογία ύψους? Εμένα όμως δε με πειράζει  τόσο αυτό. Αν κάποιος αγαπάει κάποια και το αντίστροφο το ύψος, δε παίζει ρόλο.
 Οι κοντοί (και αυτό σας το υπογράφω) είναι μεγάλες καρδιές. Το θέμα είναι πως μας δημιουργείτε κόμπλεξ (ευτυχώς εγώ ελέω τρέλας δεν έχω τέτοιο προβλημα) και δεν φλερτάρουμε εύκολα. Ο φόβος της απόρριψης βλέπετε... 

 Όπου και να κοιτάξεις (σάιτ γνωριμιών, chat, μέσα κοινωνικής δικτύωσης), ότι γυναικεία συζήτηση και να πιάσει το αυτί σου, τα κορίτσια ψάχνουν ένα κράμα Ρουβά και... Φασούλα. Δηλαδή όμορφο και ψηλό. 
 Ντάξει να μην το παρακάνω, όχι Φασούλα, αλλά ένα μπόι γύρω στο 190-1.95.  
Σιγά ρε  Νόνες Δούνιες εσείς... Παρκάρετε την ομορφιά σας και τις κορμάρες σας ή μάλλον καλύτερα προσγειωθείτε στην πραγματικότητα.
Αντί να ψάξετε να βρείτε ένα καλό παιδί που θα σας νοιάζετε και θα σας αγαπάει, εσείς καλά και ντε ψάχνετε τον... Κολοσσό της Ρόδου. 
 Και μετά απορείτε γιατί μένετε στο ράφι και δεν σας θέλει κανείς, ενώ η κοντή ξαδέρφη σας (άσχετα αν σας περνάει 5-6 πόντους), παντρεύτηκε άντρα ψηλό και αγγελικά πλασμένο. Ανοίχτε τα μάτια σας και βγάλτε τα 20ποντά τακούνια σας μην σκίσετε και κανά καλσόν η σπάσετε κανά πόδι...

Να, αυτά σκέφτομαι ώρες ώρες και τρελαίνομαι. Εγώ δηλαδή γιατί βολεύομαι και με γυναίκες στο 1.60? Δε θα μπορούσα και γω έτσι όμορφος, χτιστός και ημίψηλος που είμαι να βγαίνω με δίμετρες κουκλάρες που το πόδι τους θα ξεκινάει από το ύψος του κεφαλιού μου?? 

Η Σακελλαρίου το τραγούδησε πάντως και καλά θα κάνετε να την ακούτε την Ρίτα..." Μην τον εβλέπεις έτσι εκείνο τον κοντό, το μπόι που του λείπει το 'χει σε μυαλό. Είναι γάτα, είναι γάτα ο κοντός με τη γραβάτα. Είναι γάτα, είναι γάτα ο κοντός με τη γραβάτα..."


12 σχόλια:

  1. χαχαχα άμα θέλετε ασφάλεια κάντε μια ζωής ή πυρκαγιάς!!
    μου φτιαξες το κέφι πάλι!!
    Χαζαμάρες είναι αυτά μωρεεεέ.. Απορώ πότε οι γυναίκες (έστω ένα ποσοστό μεγάλο-μη τις βράζουμε στο ίδιο καζάνι) θα βάλουν μυαλό και θα σταματήσουν να κοιτάνε τόσο επιφανειακά!!
    Άλλωστε η Χιονάτη (;;) είχε πει πως οι κοντοί κρύβουν μεγάλες εκπλήξεις!
    (ρε την πονηρούλα κάτι θα ήξερε)
    Πέρα από την πλάκα δεν μου αρέσουν οι ταμπέλες, κοντός-κοντή κλπ ποτέ δεν προσφωνώ κανέναν έτσι ή δεν περιγράφω κανέναν έτσι, δεν μου αρέσει!
    Έφαγα και τόσο bullying στο σχολείο που ήμουν μικροκαμωμένη ενώ οι περισσότερες ψηλές, που τα ξέρω αυτά από πρώτο χέρι!
    Πάντως δεν μπορώ να καταλάβω πως ψάχνουν τον έρωτα σε αναλογίες συγκεκριμένες.. τι είναι αυτά ρέιιι;;;
    Καλό σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα έτσι είχε πει το Χιονατάκι? Ε κάτι θα ξερε αυτή! Αλήθεια όμως πότε θα σταματήσει αυτό το, μικρό η μεγάλο δεν έχει σημασία, ποσοστό των γυναικών αλλά και των αντρών να κρίνει επιφανειακά? Ούτε και μένα μαρέσουν οι ταμπέλες Κατερίνα μου, αλλά δυστυχώς στην ελληνική κοινωνία υπάρχουν και θα υπάρχουν! Και ειδικά από τα σχολεία όπως ανέφερες ξεκινάνε αυτού του είδους τα θέματα! Φιλιά, καλό Σ/κ!

      Υ.Γ. Δεν ήθελα να στο χαλάσω αλλά και η Χιονάτη καλή... τσαπερδώνα ήταν του λόγου της... Οι κοντοί κρύβουν εκπλήξεις έλεγε αλλά στο τέλος το σκασε με τον τότε... Ρουβά του βασιλείου. Και μείναν οι νάνοι με... τις εκπλήξεις τους στο χέρι! χαχαχα!

      Διαγραφή
    2. Για το ΥΓ: Σωστό, το ξέχασα κι αυτό..Ναι σιγά που μου το χάλασες, δεν την είχα μυθοποιήσει!

      Διαγραφή
  2. Ένα να ξέρεις! Αυτές που τελικά ψάχνουν ψηλούς, πέφτουν σε κοντούς και το αντίστροφο!! Χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω παρατηρήσει και γώ αυτό Εύη μου! Είναι τα αντίποινα για την συμπεριφορά μας! Τι ψάχνεις εσυ λέει? Κοντή? Πάρε μια ψηλή να χεις! Εσυ τι θες? Ψηλή? Πάρε τώρα μια κοντουλα τσαχπινογαργαλιάρα να σε σέρνει από την μύτη κοτζαμ μαντράχαλο! Και το αντίστροφο! χαχαχα!

      Υ.Γ. Χαίρομαι που επέστρεψες!

      Διαγραφή
    2. Έτσι ακριβώς!!! Χαχα..και όχι μόνο επέστρεψα στη μπλογκόσφαιρα, αλλά και στην Αθήνα!!! Συγκλονιστικό; χαχαχα

      Διαγραφή
    3. Βρεεε? Τι λες??? Δηλαδη έκανες τρελο come back ε???χαχαχα!

      Διαγραφή
    4. Όχι τόσο δυνατό όσο της λαίδη Άντζελας βέβαια!!! Χαχαχα

      Διαγραφή
    5. Διακρίνω μια ειρωνική διάθεση προς την λαίδη της καρδιάς μας? "Κάνω come back, come back και στο δηλώνω, αν με πληγώσεις επί τόπου σε τελειώνω..."
      Όταν λοιπον Εύη μου τραγουδήσεις και συ τέτοιους στίχους, τότε, λέω τότε ίσως και το δικό σου come back να έχει την αξία που έχει αυτό της απολυτης Ελληνίδας σταρ...χαχαχα

      Διαγραφή
    6. Ποια να συγκριθεί μαζί της Μάκη!!! Πάω πάσο...χαχαχα

      Διαγραφή
  3. Μη μασάς αγόρι μου...Μπορεί να είμαστε ισόγεια,αλλά έχουμε αέρα για πενταόροφο...♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα! Ευχαριστώ για την υποστήριξη Βιβούλα! Με... ψήλωσες ίσαμε 10 ποντους τώρα!

      Διαγραφή

Αναγνώστες

Page translation