Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2018

Καλώς τον... καρπερό Σεπτέμβρη

  Καλησπέρα, καλησπέρα. Το ημερολόγιο λέει 2 του Σεπτέμβρη και δεν θα πω ούτε καλό υπόλοιπο καλοκαιριού (που θα μπορούσα), ούτε καλό φθινόπωρο. Θα πω όμως καλό μας μήνα.
 Για μένα η χτεσινή πρώτη ημέρα του μήνα ήταν μέρα χαράς. Έγινα για δεύτερη φορά θείος και οσονούπω (σε κανα διμηνάκι) θα γίνω θείος και για τρίτη φορά.

 Παρατηρώντας στο μαιευτήριο τον γενικότερο χαμό και την αναμονή των ανθρώπων για το ερχομό μιάς νέας ζωής στην... ζωή τους, αναρωτήθηκα μέσα μου πολλά πράγματα.  Καταρχήν, πως μπορεί όλος αυτό ο κόσμος να κάνει παιδιά.Με τι λεφτααααα;;; (Ασόβαρη ερώτηση και ρητορική βεβαίως βεβαίως). Τα παιδιά είναι το ωραιότερο δώρο του Θεού στον άνθρωπο. Αυτό και τέλος. Το ότι καθένα από αυτά στην Ελλάδα (και όχι μόνο), γεννιέται και χρωστάει της Μιχαλούς είναι άλλο θέμα.

  Κατά δεύτερον. Πως γίνεται και υπάρχουν τόσο σέξυ νοσοκόμες;;;; (Και αυτή ρητορική ερώτηση μιάς και οι νοσοκόμες-μαίες είναι  κανόνα τρελά μωρά). 
 
 Περάστικα μου λοιπόν. (Αααααα είδα και μιά μαμά με κοντό σορτσάκι, γυμνασμένη και του... στυλ μου. Αυτήν, την παντρεμένη, την παντρευόμουνα. Ναι, το παραδέχομαι σήμερα ήμουν εν δυνάμει μπαμπάς.

  Πάμε στην τρίτη ερώτηση. Εγώ πότε θα γίνω πατέρας;;; (Αυτή και αν είναι ρητορική ερώτηση). "Αυτά πάνε με σειρά αγορίνα μου", σκέφτηκα φωναχτά αλλά από μέσα μου. "Βρες πρώτα γυναίκα, έπειτα βρες γυναίκα που να σε αντέχει και μετά ξεπέρασε και το θέμα που έχεις με τους γάμους και το ξανασυζητάμε. Μέχρι τότε συνέχισε να πετάς σαν μελισσίτσος από γύρη σε γύρη και κάνε τις βασίλισσες να αναστενάζουν από πόθο για το μέλι σου...

Τέταρτη ερώτηση και δεν σας κουράζω άλλο. Γιατί δε ονομάζουν τα μαιευτήρια (και δη τα ιδιωτικά) φαρμακεία η έστω κοφτήρια;;; Αφού γέννα και τριχίλιαρο, νοσοκόμος και 10άρικο (το ελάχιστο και σε κοιτάνε και με μισό μάτι), μπαλόνι και 20άρικο, καφές και 3ευρώ και πάει λέγοντας.
  Κλείνοντας, θέλω να σας εκμυστηρευτώ πως είμαι ευτυχής που μπλέκω με γυναίκες που τα παιδιά τους στην καλύτερη έχουν πάει φαντάροι και έχουν παντρευτεί και στην χειρότερη τελειώνουν το Δημοτικό. Ούτε πάνες, ούτε βαφτίσια για να τσακωνόμαστε για το όνομα, ούτε μαιευτήρες-κροίσοι. Το πολύ πολύ καμιά σοκολάτα ή έστω καμιά μπύρα με υιό και μαμά.

Υ.Γ. Καλό μήνα ξαναμανά και να ξέρετε πως τα παιδιά είναι Η ΕΥΤΥΧΙΑ...

10 σχόλια:

  1. Χαχαχαχαχαχαχαχαχα Μάκη μας γέμισες χαμόγελα και χιούμορ φιλαράκι.
    Λοιπόν, εγώ θα σου πω καλό ύστερο καλοκαίρι. Για κάνε λίγο βόλτα παραλία να δεις τι ....κυκλοφορεί και ....πως
    Λοιπόν να σου ζήσουν τα ανίψια όλα....! να τα χαίρεστε φίλε μου και να είναι καλά.
    Έχω δυστυχώς άποψη για τα "μαιευτήρια κόφτες". Δυστυχώς πουλάνε φούμαρα δήθεν για υγεία αλλά για χασάπικα τα κόβω. Την γυναίκα του ανιψιού μου στο Ιασώ την έσφαξαν, σχεδόν την κατέστρεψαν την γυναίκα. Και υπάρχουν δεκάδες περιστατικά ιατρικής αλητείας στα ντεμέκ πλούσια μαιευτήρια.
    Ξέρεις την ώρα που θα ζορίσουν οι ...κώλοι, το 166 είναι από κάτω και Μαμά και μωρό φεύγουν για το Μαρίκα Ηλιάδη.Το ξέρεις δα.
    Έτσι η ανιψιά μου γέννησε ανθρώπινα με άψογη ιατρική κάλυψη, ενδιαφέρον, ατμόσφαιρα στο ΜΑΡΙΚΑ ΗΛΙΑΔΗ και χωρίς να ....πουλήσουν σπίτι για να πληρώσουν. Ελάχιστα χρήματα συμβολικά.
    Πάμε στις ...σέξυ νοσοκόμες. Αχ ναι. Μιλάμε για πλάσματα κολασμένα που έχουν να σου ...διηγηθούν πολλά στις νύχτες εφημερίας.
    Γέλασα και με τις σέξυ ...Μαμάδες, τις οποίες χαίρομαι γιατί εξακολουθούν να προσέχουν εαυτούς.
    Άντε φίλε καλή μας συνέχεια. Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα Γιάννη στο θέμα γυναίκα νομίζω πως είμαστε σιαμαίοι!χαχαχα!

      Ε μα αν τις δεις πως κυκλοφορούν, νομίζεις ότι κάνουν διαγωνισμό για την "Μαία της Χρονιάς"!!! Ντάξει οι μαμάδες, είναι απόλαυση!

      Έχεις δίκιο για τα μαιευτήρια. υμφωνώ και επαυξάνω. Στα ιδιωτικά δε, αν για παράδειγμα σου πούνε 3 χιλιάρικα, να ετοιμάζεσαι για 4 με τα γύρω γύρω που θα προκύψουν... Έλεος! Καλη συνέχεια και σε σένα Γιάννη! Ευχαριστώ για την αντρική στήριξη!

      Διαγραφή
  2. Είσαι μεγάλος βρε παιδί μου! Εντάξει. Τί να πω τώρα? Έβαλες τα πράγματα στη σειρά τους. Παιδάκια, μαμάδες, σορτσάκια, μπαλόνια, λεφτά, και προτιμήσεις. Όλα μπερδεύονται γλυκά όπως και η ζωή άλλωστε και το κλείνεις όπως αρμόζει.
    Να σου ζήσει το ανίψι!!
    Να έχει υγεία και καλή τύχη!!
    Με το καλό να γεννηθεί και το επόμενο!!

    Υ.Γ. και επειδή σε είδα πόσο ψήθηκες να το κάνεις κι εσύ το μεγάλο βήμα, μια συμβουλή θα σου δώσω, αν επιτρέπεις. Να κοιτάξεις να είναι κοπέλα για σπίτι :) :) :)
    KΑΛΟ ΜΗΝΑ Μάκη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχήν Μαρία μου σε ευχαριστώ για τις ευχές! Κατα δεύτερον δεν τα μπερδεύω εγώ οι μαμάδες και οι μαίες δε μα τα λένε καλά!χαχαχαχα!

      Υ.Γ. Τωρα όσον αφορά στο κοπέλα για σπίτι που λες κομματάκι δύσκολο. Όχι γιατί δεν υπάρχουν, αλλά γιατί είναι καπαρωμένες οι περισσότερες! Οπότε οι επιλογές λιγοστεύουν!χαχα! Καλό μήνα, αντεύχομαι!

      Διαγραφή
  3. Να σου ζήσει το ανίψι. Τη ξέρω τη χαρά σου, τη ζω κι εγώ. Και με το καλό να υποδεχτείς και το επόμενο και να τα καμαρώσετε στις πιο ωραίες τους στιγμές.
    Καλό υπόλοιπο Σεπτεμβρίου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρίνα! Τα παιδιά είναι χαρά!

      Καλό υπόλοιπο Σεπτεμβρίου και σε σένα!

      Διαγραφή
  4. Να σας ζήσει Μάκη μου. Γέλασα πολύ με αυτά που γράφεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες

Page translation