Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

Η ματαιοδοξία φοράει... κραγιόν

 Οι γυναίκες είναι περίεργα πλάσματα. Και ως τέτοια λειτουργούν. Στη σκέψη, στη συμπεριφορά, ολόκληρος ο κόσμος τους είναι διαφορετικός. Και σίγουρα ματαιόδοξος.
 Παρακάτω σας αναλύω πέντε από τις μεγαλύτερες ματαιοδοξίες των γυναικών. Ξέρω ότι τις ξέρετε (οι άντρες), ξέρω ότι δεν θα τις παραδεχτείτε (οι γυναίκες), αλλά κάποιος πρέπει να κάνει την "βρώμικη" δουλειά. Φύγαμε...

1) Γάμος
 Με διαφορά, μακράν της δεύτερης, η μεγαλύτερη ματαιοδοξία των γυναικών. Είναι γι'αυτές ο γάμος κάτι σαν ελιξήριο. Ο γάμος προσθέτει χρόνια στις γυναίκες και αφαιρεί στους άντρες! Η συγκεκριμένη μέρα δε, είναι αυτή που κατέχει το μεγαλύτερο ποσοστό στις γυναικείες φαντασιώσεις. Ποιο σεξ και αηδίες! Το νυφικό, η εκκλησία, τα τούλια, τα ρύζια, η στιγμή που με μια μυτιά ξεραίνουν τα αντρικά πόδια, είναι must για τον γυναικείο πληθυσμό, πως ως άλλες "κυρίες Κοκοβίκου" υψώνουν αμέσως την παντιέρα της επανάστασης..."Σκασμός εσύ Αντωνάκη μου, Δημητράκη μου, Γιαννάκη μου" και πάει λέγοντας...

2) Ηλικία
 Ο Όσκαρ Ουάιλντ είχε πει: "Ποτέ μην εμπιστεύεσαι μια γυναίκα που λέει την πραγματική τηε ηλικία.  Αφού μπορούν να πουν αυτό, μπορούν να πουν τα πάντα!". Εγώ πάλι λέω, πως είτε την πουν, είτε όχι, πάλι μπορούν να πουν και να κάνουν τα πάντα. Αυτό το κόλλημα με την ηλικία όμως δεν το καταλαβαίνω.
 Τι διαφορά θα κάνει κυρίες μου αν πείτε ότι είστε 45 και όχι 35? Μου λέτε? Θα φύγει ο γαμπρός? Θα σας απαγορεύσουν την είσοδο στα καταστήματα?Θα παρεξηγηθεί ο εργοδότης σας? Αφού η ρημαδιασμένη ταυτότητα λέει όλη την αλήθεια... Αφού και ψέμματα να πείτε τα χρόνια δεν γυρίζουν πίσω...
 Να αρέσετε δε λέω, αλλά οι μεγαλό-κοπέλες φαίνονται όσο και αν προσπαθούν να κρύψουν τα χρόνια τους...

3) Καθαριότητα
 Εδώ η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά! Πείτε μου λοιπόν δεν είναι τουλάχιστον χαζό να θες να παντρευτείς έναν άντρα, να θές να ζήσεις ολόκληρη την ζωή σου μαζί του, να θες να ζεις στο ίδιο σπίτι με αυτόν και από πάνω να θες και καθαριότητα? Γίνεται αυτό? Γίνεται να μην κατουράει ο άντρας έξω από την λεκάνη?
 Γίνεται να μην πετάει παπούτσια και ρούχα δεξιά και αριστερά? Γίνεται να μην βλέπεις πατημασιές πάνω στους καναπέδες? Γίνεται να μην μαζεύεις συνέχεια ψίχουλα απ όπου περνάει ο ισχυρός ανήρ???  Δεν γίνεται! Αν η καθαριότητα λοιπόν δεν είναι γυναικεία ματαιοδοξία τότε τι είναι?
 
4) Χρόνος
 Γενικότερη έννοια που θα την κάνω συγκεκριμένη. θα σας έχει τύχει (απευθύνομαι στους άντρες) να έχετε ένα ραντεβού με μια γυναίκα και να περιμένετε, να περιμένετε, να περιμένετε... Το έχουν αυτό τα αγαπημένα μας θηλυκά. Λες 8 και έρχονται 9. Δεν μπορώ όσο και αν προσπαθώ όμως να καταλάβω γιατί αυτή η κακή σχέση με τον χρόνο. Τσακωμένες είναι?
 Τι διαφορά θα κάνει αν βαφτούν λιγάκι ακόμα, αν κοιταχτούν για 78η φορά στον καθρέφτη, αν κάψουν το πιστολάκι από την υπερβολική χρήση? Δεν είναι ματαιοδοξία αυτό το "τώρα αγάπη μου σε μισό λεπτάκι είμαι έτοιμη", όταν στο τέλος το μισό λεπτό θα έχει γίνει μία ώρα?Ε???

5) Φαγητό
 Δε μπορώ να πω, το καλό φαγητό είναι ωραία  φάση, το πολύ φαγητό όμως δεν είναι. Αν και τελευταία στη σειρά αυτή η ματαιοδοξία είναι από τις μεγαλύτερες και αφορά κυρίως τις μητέρες.     Χωρίς να ρωτήσουν ειδικό, χωρίς να ακούν τον καημένο τον πατέρα που φωνάζει "φτάνει βρε αγάπη μου θα σκάσει το παιδί", οι Ελληνίδες, κυρίως, μάνες θεωρούν πως το πολύ έως υπερβολικό φαί, στα μικρά παιδιά κάνει καλό!
  Τι φασολάκια, τι πουρέδες, τι κρέατα σε...λιωμένη μορφή, τι πατάτες τηγανιτές,  τι ψωμί με τυρί, τι φρούτα πρωί και βράδυ, τι παραινέσεις του τύπου "άλλη μια για την μαμά, μια για τον μπαμπά, για τον παππού για την γιαγιά, για τον γείτονα..."
 Όλα τα έχει ο μπαξές (στην κυριολεξία). Αρκεί να φάει το παιδι. Άσχετο αν μετά πρέπει να σταματήσει να τρώει για να μην το περάσουν για το λαστιχάνθρωπο της Pirelli...
 Όπως είδατε, μπορεί να έγινα κάπου υπερβολικός, αλλά συνήθως έτσι λέγονται οι μεγάλες αλήθειες. Η ματαιοδοξία κυρίες μου είναι γυναικείο προνόμιο. Ακόμα και έτσι σας αγαπάμε όμως...

2 σχόλια:

  1. Θα μου επιτρέψεις Μάκη να διαφωνήσω (τι αντάρτισσα θα ήμουν άλλωστε). Η καθαριότητα θεωρώ πως έχει γίνει συνήθεια των γυναικών λόγω της κοινωνίας που μαθαίνει τα κοριτσάκια να τακτοποιούν και να καθαρίσουν ενώ ανέχεται πιο πολύ τα αγοράκια. Όσο για το στήσιμο στα ραντεβού, πρόσφατα έλεγα με ένα φίλο μου ότι ποτέ δε θα ήθελα να το κάνω σε κάποιον γιατί ξέρω πόσο άσχημο είναι να περιμένεις κάποιον με τις ώρες και τότε μου λέει: "αν δεν αργήσεις στο ραντεβού, θα δείξεις ότι είσαι πολύ εξαρτημένη". Για να μην πολυλογούμε, εγώ είμαι κατά αυτού του προτύπου γυναικών, γι' αυτό και είναι περισσότεροι οι γυναικείοι χαρακτήρες που αντιπαθώ παρά οι αντρικοί. Καλό βράδυ, και προσοχή στη ματαιοδοξία που δε φορά κραγιόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχα αντάρτισσα είσαι από τις εξαιρέσεις τότε γιατι ο κανόνας είναι αλλιώς!!! Συμφωνώ σε όσα λες, για την ματαιοδοξία που δεν φορά κραγιόν, αλλά κατα βάση νομίζω πως οι γυναίκς είναι ματαιόδοξες! Μ'άρεσε πολύ το σχόλιο σου καλή μου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες

Page translation