Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2024

Το άλυτο μυστήριο του "Τι έχεις; Τίποτα!"

 "Η γάτα μου γνωρίζει το νόημα της ζωής, αλλά δεν έχει καμία διάθεση να μοιραστεί το μυστικό αυτό με κανέναν", είπε πριν αρκετά χρόνια ο Βρετανός σκιτσογράφος Ashleigh Brilliant.

 Αν παραφράσω λίγο τα λόγια και ίσως την σκέψη του, το ίδιο συμβαίνει και με τις γυναίκες. Όταν έχουν... κάτι (ναι ναι τόσο αόριστα όσο το "Ο καιρός θα είναι αίθριος με κατα τόπους πρόσκαιρες νεφώσεις"), πρέπει εσύ να αποκρυπτογραφήσεις τι κρύβεται πίσω από την απρόσωπη απάντηση "τίποτα", στην ξεκάθαρη ερώτηση "τι έχεις;". 

 Ένα επτασφράγιστο μυστικό, που πρέπει να έχεις κάνει στο μαντείο των Δελφών για να το ανακαλύψεις. Γιατί αν δεν είσαι ο μαντης ο Κάλχας είσαι απλά ένας αδιάφορος και ανώριμος τύπος που δεν την... αγαπάει! Κι ας την έχεις ρωτήσει τόσες φορές, όσες έχει παίξει σε επανάληψη το "Κωνσταντίνου και Ελένης". Αααααα κορίτσια μου να με συγχωράτε, αλλά καιρό είχα να σας περιλάβω...

 Και μη μου πείτε τώρα τι σχέση έχει με την γάτα μια γυναίκα. Ύφος μπλαζέ, μυστικισμός, νιαουρίσματα, χουζουρίσματα, τριψίματα, κουνήματα και μετά πότε γέμισες αμυχές και γρατζουνιές, ούτε που το πήρες χαμπάρι! 

 Εεεεεεμ έτσι είναι άντρα μου, καρδιοκατακτητή και επιβήτορα μου. Οι γυναίκες θέλουν ειδική διαχείριση! Την βλέπεις να γελάει με τα αστεία σου και νιώθεις τουλάχιστον Λουί Ντς Φινές και μετά απο μια μέρα τα ίδια άστεία τα θεωρεί ηλίθια και χοντρόκομμένα.

 Την μια στιγμή έρχεται και χάνεται στην αγκαλιά σου για να δείτε μαζί ταινία και την επόμενη σε κατηγορεί γιατί σε πήρε ο ύπνος και έφαγες όλη την πίτσα ενώ  βλέπατε τον Κόστνερ να σώζει την Χιούστον για χιλιοστή φορά σε slow motion (μάντεψε ποιος διάλεξε την ταινία). Και ξαφνικά από σωματοφύλακας, άντρας βαρβάτος και μωρό της, καταλήγεις να κοιμάσαι στον θεόστενο καναπέ, έτσι για να μάθεις να φέρεσαι!

 Αν αυτές οι συμπεριφορες δεν είναι θέμα για επιστημονικά συνέδρια, τι είναι; Και πάμε στο προκείμενο λοιπόν. Τα παραπάνω παραδείγματα έρχονται και βρίσκουν υπόσταση στην απάντηση "τίποτα". 

 Και όχι μόνο βρίσκουν υπόσταση, αλλά πίσω από αυτό και με τον τρόπο που δίνεται αυτή η ρημάδα η απαντηση, νομίζεις ότι κρύβονται τα μεγαλύτερα μυστικά της ανθρωπότητας. Ποια αποκρυπτογράφηση του DNA και πειράματα του CERN. Ποιες μαύρες τρύπες και εξωγήϊνα σήματα. Όλα αυτά ωχριούν, μπροστά στην διαπερατότητα του γυναικείου βλέμματος, μπροστά στο ύφος της, κατά τα άλλα παιχνιδιάρικης και υπαινικτικά αδιάφορης αλλά παραπονούμενης φωνής, μα κυρίως μπροστά στον τρόμο της συνειδητοποίησης ότι για άλλη μια φορά έμπλεξες και το it's a long road που έπαιζε στο Rambo 1, θα για άλλη μια φορά το soundtrack που αντιπροσωπεύει την μοίρα σου. Δύσμοιρε.

 Συνηθισμένα τα βουνα απ΄τα χιόνια θα μου πείτε.  Υπάρχουν τίποτα που σημαίνουν όχι, ναι, μπορεί, πως, μαύρο, άσπρο, νύχτα, μέρα, κ@ργιόλη, άχρηστε και πάει λέγοντας.

 Το τίποτα μιας γυναίκας είναι  τα πάντα και κάτι περισσότερο. Ξέρετε πόσες σχέσεις έχουν τελειώσει χωρίς να μάθουμε τι κρύβεται πίσω από αυτό το "τίποτα"; Αφού ώρες ώρες σκέφτομαι μήπως έχουν χαθεί και οι ίδιες οι γυναίκες μέσα στην δίνη αυτής της λέξης. 

  Αλλά οκ, ντάξει είπαμε, είμαστε πονηρεμένοι πλέον. Άσχετα αν ακόμα είμαστε όμηροι του τίποτα, άθελα σας ωραίες μου δεσποινίδες-κυρίες, μας έχετε εκπαιδεύσει. Κι όταν ακούμε τίποτα, τότε ξέρουμε ότι σίγουρα υπάρχει κάτι. Αλλά θες από ηλιθιότητα, θες από άγνοια κινδύνου,  θες από μία σου και μία μου, κάνουμε λες και δεν ξέρουμε. Τι παιχνίδι και αυτό!

 Αυτά. Σας φιλώ ρουφηχτά και παθιασμένα!

10 σχόλια:

  1. Χαχαχαχαχαχαχαχαχ, Μάκη μου, αγαπητέ μου φίλε, σε νιώθω, σε αντιλαμβάνομαι απόλυτα.
    Σε οικογένεια με ....τρεις γυναίκες, λατρεμένες και οι τρείς δεν το συζητάμε, το έχω ...εμπεδώσει αυτό το all time "τίποτα". Και μιλάμε, να σου πω την αλήθεια, το ...φοβάμαι κιόλας.
    Αιωρείται ως μια απειλή περιφερόμενη στον αέρα, όπως ένα πράγμα η αίσθηση που έχεις σε ένα θρίλερ τρόμου, ότι "κάτι" σέρνεται στο χώρο αλλά δεν μπορείς να το δεις.
    Mέχρι που κάποια στιγμή, αυτό το "τίποτα" γίνεται ο εφιάλτης από το ..πουθενά!
    Κάπως έτσι είναι όλη αυτή η ιστορία με τη χιουμοριστική πλευρά. Βέβαια, δεν χαρακτηρίζει κάθε γυναίκα, να είμαστε εξηγημένοι. Σίγουρα κατοικοεδρεύει σε μεγάλο αριθμό αλλά δεν είναι γενικότητα, φαντάζομαι. Οπότε....
    Υπομονή, καλέ μου φίλε και μια κλασική απάντηση:
    -Τίποτα..
    -Α, εντάξει...

    Καλή βδομάδα, Μάκη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, μα εσύ φαίνεσαι πως το έχεις μελετήσει το θέμα! Πονηρούλη!

      Διαγραφή
    2. Γιάννη βαλλόμεθα πανταχόθεν ρε φίλε, εδώ δες τι γίνεται! Χαχαχα! Η αλήθεια είναι ότι όντως δεν τσουβαλιαζω τις γυναίκες. Αυτό θα έλειπε. Πάντα με σεβασμό γράφω ότι γράφω για αυτές, άσχετα αν μας ρουφάνε το μεδούλι! Ααααα εγώ είμαι ο Μάκαρος και τα λέω τσεκουράτα😆

      ΥΓ. 3 γυναίκες ρε φίλε σημαίνει καλό κουράγιο αλλα και γνώση! Τεράστια γνώση! Να τις χαίρεσαι, να τις προσέχεις και να σε προσέχουν! Έναν σε έχουν!

      Διαγραφή
  2. Λοιπόν, Μάκη μου, αναγνωρίζοντας τις φιλότιμες προσπάθειές σου, επίτρεψέ μου να σε διαφωτίσω εγώ επί του θέματος. Λοιπόν, όσο παρανοϊκό και αν φαίνεται (και είναι, ενδεχομένως), όταν ρωτάς μια γυναίκα τι έχει και σου απαντάει "τίποτα", αυτό που εννοεί είναι ότι δεν έχει τίποτα που θα έπρεπε να σου εξηγήσει αλλά ότι εσύ θα έπρεπε να έχεις καταλάβει από μόνος σου και να μη ρωτάς. Και όταν παρεξηγείται επειδή δεν ρωτάς, στην ουσία δεν παρεξηγείται επειδή δεν ρωτάς, παρεξηγείται επειδή δεν έχεις καταλάβει εξ'αρχής. Δηλαδή, πρέπει να έχεις καταλάβει τι έχει και να δράσεις αναλόγως. Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Πόσο πιο απλό, δηλαδή;
    Αυτά, και ΤΙΠΟΤΑ άλλο. Για να μην παρεξηγούμαστε...
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 😁😁😁😁😁 Η αλήθεια είναι ότι κάπου πήγα να το χάσω αλλά τελικά κατάλαβα απόλυτα τι λες. Είναι κάτι που ισχύει. Άρα και έτσι να το δούμε πάλι μάντης Κάλχας πρέπει να είμαι 😆

      Διαγραφή
    2. Μας εκπροσώπησε πεαξίως η Πίπη οπότε κάθε επιπλέον εξήγηση περιττεύει.Πάντως σ ε απόλαυσα ακόμα μία φορά. Μου χε λείψει αυτό το φιλοσοφημένο πνεύμα σου γεμάτο λεπτό χιούμορ. Μάκη μου συγγνώμη για την χρονοκαθυστέρηση αλλά... Αρκεί και τώρα που ήρθα!

      Διαγραφή
  3. Λίγο οι γυναικείες ορμόνες, λίγο οι πολλαπλοί ρόλοι που δεν αφήνουν χρόνο και χώρο για συναισθηματικές αναλύσεις, λίγο η γυναικεία ματαιοδοξία να κατακτήσει όλα τα μέτωπα "μάχης", κι έχεις την απάντηση, Μάκη μου. Η αλήθεια είναι ότι θεωρούμε αυτονόητο πως ο άλλος συναισθάνεται απόλυτα αυτό που εμείς βιώνουμε. Κι αυτό είναι μέγα λάθος.
    Απόλαυσα την ανάλυσή σου και τα συνοδευτικά μιμίδια. Εύχομαι να σου τύχουν τα πιο αγαπησιάρικα "τίποτα" στη ζωή σου. Αυτά που κρύβουν τα πάντα και θα εκφραστούν δίχως λέξεις τη δεδομένη στιγμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, η αλήθεια είναι ότι οι πολλαπλοί ρόλοι και ισως η γυναικεία ματαιοδοξία παίζουν τον ρόλο τους. Εγώ να προσθέσω πως και η αδιαφορία ορισμένων αντρών δημιουργεί πρόβλημα στο ήδη εκρηκτικό μείγμα. Από την άλλη ξέρεις δε μπορούμε να είμαστε και μάγοι ρε παιδί μου για να διαβάζουμε σκέψεις! Βοηθάτε λίγο! χαχα!

      Σε ευχαριστώ για την τελευταία παράγραφο, αν και δύσκολα θα με βρουν εμένε (ειδικά), τέτοια "τίποτα"!

      Διαγραφή
  4. Η επεξήγηση της Πίπης με καλύπτει και δεν έχω να προσθέσω κάτι μόνο να........μια αναισθησία σας δέρνει εσάς τους άντρες. Και δεν είναι τόσο αναισθησία όσο επιφανειακή αντίληψη των πραγμάτων που απασχολούν ένα ζευγάρι, ναι; (Το λέω κι εγώ αυτό το ''Τίποτα'' αλλά συμπληρώνω ''είμαι κακοδιάθετη'' και αλλίμονο αν δεν ενδιαφερθεί)
    Καλησπέρα Μάκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα εμ θα σε κάλυπτε, δεν θα σε κάλυπτε η εξήγηση της Πίπης? Γυναικεία αλληλεγγύη! Έχει βάση αυτό που λές Άννα, είμαστε λίγο επιφανειακοί στο κομμάτι της ενσυναίσθησης ,κυρίως στην σχέση. Αλλά μήπως γίναμε έτσι? Η μάλλον οι γυναίκες βάλατε το χεράκι σας και μας κάνατε? Ε?

      Αστειεύομαι βέβαια. Όλα είναι θέμα σεβασμού του ενός στον άλλο.

      ΥΓ. Αλίμονο του, δε λες τίποτα! Συμπάσχω πες του! χαχα!

      Διαγραφή

Αναγνώστες

Page translation