Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

Οι Μυστικοί μας δείπνοι και η μαγεία της Άνοιξης...

 Καλησπέρα, καλησπέρα. Ζούμε δύσκολες μέρες, αλλά επιβάλλεται, πρέπει να βρούμε τον δρόμο μας. Και αν χρειαστεί να κάνουμε τους δικούς μας μυστικούς δείπνους για να αναθεωρήσουμε, να συζητήσουμε, να αφουγκραστούμε, να ξεκαθαρίσουμε ότι μας συμβαίνει, να τους κάνουμε. 
 Ας προσπαθήσουμε να δούμε πέρα από το τώρα για να φτιάξουμε ένα όμορφο μέλλον. Για μας. Για τους γύρω μας. Λίγο-λίγο, βήμα-βήμα θα ξεπερνάμε τις δυσκολίες και θα ανεβαίνουμε τα σκαλιά του δικού μας Γολγοθά. Στο τέλος όμως θα έρθει η εξιλέωση. Η δική μας "Ανάσταση".
 Όταν το νόημα αυτών των Άγιων ημερών συνοψίζεται στην "θυσία" και στην αλληλεγγύη για τον συνάνθρωπο και στον θρίαμβο της ζωής απέναντι στον θάνατο, τότε δε χρειάζεται παρά να ακολουθήσουμε αυτό τον δρόμο όσο δύσκολος και αν είναι...



Και αν ο καιρός έχει βαλθεί να μα τας χαλάσει, εμείς ήδη νιώθουμε την Άνοιξη μέσα μας. Και επειδή έτσι ξαφνικά συμβαίνουν τα όμορφα στη ζωή, θα σας αφήσω με ένα ποίημα, κείμενο, όπως θέλετε πείτε το, που έγραψα και συμμετείχε στο 3ο Συμπόσιο ποίησης που διοργάνωσε η αγαπημένη μου Αριστέα στο blog της (http://princess-airis.blogspot.gr/). Την ευχαριστώ ιδιαίτερα και απο δω που μου έδωσε την ευκαιρία να δοκιμάσω κάτι καινούργιο για μένα. Με βοήθησε να δω την μαγεία της Άνοιξης. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα σε σε όλους...


Αναγεννησιακή Άνοιξη

Όταν σε κοίταξα ήσουν Άγγελος
Όταν σε μύρισα ήσουν λουλούδι
΄Οταν σε άγγιξα ήσουν γυναίκα
και όταν σε ένιωσα έγινες Άνοιξη...

Όταν πονούσα ήσουν η γιατρειά μου
όταν έπεφτα ήσουν το στηριγμά μου
όταν ασφυκτιούσα ήσουν ο ορίζοντας μου
και όταν φυλορρόησα έγινες η Αναγέννηση μου...

Σαν μια ανάσα, ένα χάδι, ένα φιλί,
σαν ένα βλέμμα, μια αγκαλιά και ένα δάκρυ
είσαι ο Ήλιος και η Άνοιξη μαζί
στης Αναγέννησης το φωτεινό περβάζι...



Υ.Γ. Και μη ξεχνάτε. Αγαπάτε αλλήλους...

11 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο το ποίημα σου! Συγχαρητήρια!!!
    Και καλή Ανάσταση να έχουμε!
    Καλό βράδυ, φιλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιώτα! Σε ευχαριστώ πολύ! Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα και σε σένα γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  2. Πάντα βρίσκεις έναν τρόπο να περνάς τα μηνύματα σου και σήμερα έδωσες και μια ποιητική πινελιά που απογείωσες την ανάρτηση σου. Καλό Πάσχα με υγεία και καλή Ανάσταση φίλε Μάκη. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Joan! Καλη Ανάσταση και καλό Πάσχα και σε σένα! Φιλια!

      Διαγραφή
  3. πανεμορφο ποιημα!!! καλη ανασταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επισης γλυκιά μου Pink! Καλή Ανάσταση! Σου εύχομαι να δημιουργείς πάντα! Σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  4. Μάκη μου σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου έκανες !:)))
    Πήγες πάρα πολύ καλά αν είδες ! Πάντα έτσι!

    Καλή Ανάσταση και καλά να περάσεις με όσους αγαπάς! :)))
    Τα φιλιά μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου! Η τιμή δικιά μου! Καλή Ανάσταση να περάσεις όμορφα και συ! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  5. Μάκη μου χρόνια πολλά κι από δώ!!!! :) Πολύ πολύ όμορφο το ποίημά σου! Δεν ήξερα πως είχε και συ λάβεις μέρος στο διαγωνισμό!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ευάκι! Ούτε εγώ το ήξερα μέχρι που είδα τα αποτελέσματα στην λήξη του Συμποσίου και διαπίστωσα πως σε ψήφισα κιόλας!χαχα!

      Υ.Γ. Χρόνια πολλά με Υγεία!

      Διαγραφή
    2. Ναιιιιι!!!!! :) Ευχαριστώ πολύ για την ψήφο!!!!

      Διαγραφή

Αναγνώστες

Page translation