Σάββατο 22 Απριλίου 2023

Φώτα πορείας

 

Δρόμος κακοτράχαλος, ατέλειωτος δρόμος
Σκέψεις, θύμησες, γεγονότα,
τι διαδρομή Θεέ μου

 Οι πινακίδες προειδοποιούν
το ένστικτο ρισκάρει
Ελεύθερη βούληση
με όρια και πρέπει υπάρχει;

Αφήνεις πίσω σου ανθρώπους
Σκόνη, λάσπες και συντρίμμια
Μια βροχή, μια ζέστη
Κι αυτός ο άνεμος λυσσομανάει

"Λίγο ακόμα", σκέφτεσαι "και έφτασα"
μα όλο ξεμακραίνει το τέρμα
Φρενάρεις απότομα και σταματάς
Συνειδητοποιείς. Αφουγκράζεσαι. Νιώθεις.

Φώτα πορείας. Και συνεχίζεις.
Ήρεμος πλέον.
Γιατί το βλέπεις πια καθαρά
Σημασία δεν έχει ο προορισμός, αλλά το ταξίδι...

 

Καλησπέρα, καλησπέρα. Η παραπάνω συμμετοχάρα, που... μάγεψε για άλλη μια φορά τα πλήθη του Συμποσίου ήταν δική μου συμμετοχή. Εεεεεεμ τι νομίζατε; Θα έλειπα από το 30ο Συμπόσιο της Αριστέας μας; Όοοοοχι. Σάρωσα; Όοοοοχι.Θα κερδίσω ποτέ; Όοοοοοοχι!  Πάμε στα ναι τώρα. Ήταν εξαιρετικές οι συμμετοχές; Ναιιιιι! Τα κατάφερε για άλλη μια φορά η Αριστέα να μας παρακινήσει; Ναιιιιι! Είναι και γαμώ τις φάσεις το Συμπόσιο; Ναιιιιι! Συγχαρητήρια στη νικήτρια, στα κορίτσια τα δευτερότριτα (που μόνο πρώτα είναι στις καρδιές μας) και γενικά συγχαρητήρια στις γυναίκες του Συμποσίου. Σε όσους και όσες διάβασαν, ψήφισαν αλλά και συμμετείχαν.

 Ήθελα να'ξερα εμείς οι άντρες της παρέας που πάμε να τα βάλουμε με τέτοιες ταλαντούχες γυναικάρες; (έλα χαλάρωσε  Μάκαρε μην αρχίζεις τα μαρσαρίσματα).

 Έχω να πω κάτι τελευταίο και κλείνω. Το χάρηκα και αυτό το Συμπόσιο. Ήταν ωραίο με αισθαντικά κείμενα-ποιήματα.

Τα ξαναλέμε!

 

17 σχόλια:

  1. Η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι οι άντρες της παρέας επιβάλλεται να τα βάλετε με αυτές τις γυναικάρες, αφού ούτε από εσάς λείπει το ταλέντο, ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας...
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου. Ήταν από αυτές που ξεχώρισα (τώρα, βέβαια, θα μου πεις "και γιατί δε με ψήφισες, μάνα μου;") και θα την είχα ψηφίσει (αχά!) αν (φτου!) δε μου είχαν κάνει περισσότερο κλικ κάποιες άλλες συμμετοχές.
    Κλείνοντας, ένα θα σου πω: Μάκη, είσαι δύναμη!
    Να έχεις ένα όμορφο Σαββατόβραδο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα λόγια σου! Η αλήθεια είναι ότι οι γυναίκες στην γραφή είστε υπερ-ταλαντουχες. Ισως παιζει ρόλο και το συναισθηματικό κομμάτι που είναι κομματάκι παραπάνω ανεπτυγμένο σε σχέση με μας τους αγροικους😆 Ιδιαιτερα δε εδώ στο Συμπόσιο έχετε αγκαζάρει τις πρωτιές. Κάτι λέει αυτό🙂

      Παρόλαυτα θα δεχτώ την εξηγηση στο γιατί δε με ψήφισες και εχώ να πω τούτο. Στο επόμενο Συμπόσιο μανίτσα μουυυυ!

      Διαγραφή
  2. Πες τα Πίπη, Πες τα!
    Επιβάλλεται να βάλετε τα δυνατά σας!
    Και όλο λέω να το τελειώσω το Συμπόσιο (γιατί δεν γίνεται να κρατώ δυο καρπούζια κάτω από την μασχάλη) και όσο δεν διακρίνεται ο κυρ Μάκης μας πώς να το κάνουμε; Γίνεται να μην του δίνω ευκαιρίες για εξέλιξη; Δεν γίνεται κυρ Πρόεδρε!
    Μάκη, μου φαίνεται θα σου στέλνω μία λέξη κάθε μήνα, θα μου στέλνεις ένα ποίημα κάθε μήνα στο μέιλ, σαν άσκηση και πού θα πάει! Θα πιάσεις κορυφή! Εξελίσσεσαι αφού! Και το ταξίδι είναι που μετράει, καθώς είπες!

    Σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου για τη συνεχή παρουσία σου, για το χιούμορ σου, για όλα!
    τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααα όλα και όλα. Εσύ θα μου δίνεις ευκαιρίες και γω θα τις πετάω στο καλάθι δεν είπαμε;😁😁😁😁

      Εγώ δεν θέλω να τελειώσει το Συμπόσιο. Γιατί είμαστε μια πολύ ωραία ατμόσφαιρα (όχι όπως το εννοούσε ο Ηλιόπουλος, αλλά με την ακριβή έννοια της φράσης). Μια παρέα δημιουργική με καλώς εννοούμενο ανταγωνισμό που μας βελτιώνει, προσπαθούμε, γελάμε, συγκινούμαστε αλλά πανω απ' όλα το ευχαριστιόμαστε. Αυτός είναι και ο σκοπός του Συμποσίου.

      Εγώ σε ευχαριστώ για όλα Αριστέα μου!

      Διαγραφή
  3. Νομίζω ότι σε έχουμε αγχώσει εδώ και χρόνια που λέμε να σε βγάλουμε νικητή. Μας την έσκασες μία φορά που έφτασες πολύ κοντά.. Μάλλον πρέπει να αδιαφορήσουμε τώρα για να σου λειτουργήσει αλλιώς η έμπνευση!

    Ξεχώρισα την δεύτερη στροφή, απίθανη!
    Πολύ όμορφη και καλογραμμένη η συμμετοχή σου..

    Keep writing ποιητή της καρδιάς μας ♥️
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή την οπτική δεν την σκέφτηκα Κάθριν. Αλλά μπορεί να έχω... τρυπήσει και το ταβάνι μου ο ποιητής της καρδιας σας!😆

      Σε ευχαριστώ που για την στήριξη και τα λόγια! Πάντοτε!

      Διαγραφή
  4. Θα σου πω το κοινότοπο "αξία έχει η συμμετοχή κι όχι η νίκη". Επίσης θα σου πω ότι έγραψες με την ψυχή σου και "τα φώτα πορείας" άφησαν το χνάρι τους μέσα μας, ανεξαρτήτως βαθμολογίας. Δεδομένου δε ότι έχουμε βγάλει άντρα νικητή στο παρελθόν (τον Γιάννη), θα σου πω ότι "το παιχνίδι συνεχίζεται και μετά το ματ" (Ασίμωφ).
    Να 'σαι καλά βρε Μάκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου συμφωνώ απόλυτα! Σημασία έχει να περνάμε καλά, να υπάρχει αλληλεπίδραση και τώρα οκ, εάν καταφέρω να σηκώσω την κούπα θα είναι ευχής έργον!😆😆😆😆

      Σε ευχαριστώ πολύ!

      ΥΓ. Δωσε μου λίγο από το μαγικό σου μελάνι να σαρώσω πλιζζζζζζ😁

      Διαγραφή
  5. Αχ βρε Μάκη μου, αυτό σου το αυθόρμητο χιούμορ, ειλικρινά σε χαίρομαι ρε φίλε, να το ξέρεις! Όπως χαίρομαι και τη γραφή σου κι ας λες ότι θες εσύ τώρα. Στο έξω ξαναπεί σε μια σειρά δημιουργίες σου.
    Να σού θυμίσω το "Τ' ακούς ρε;" στο 27ο Συμπόσιο, που ήταν στις κορυφαίες επιλογές; Το θυμάσαι;
    Όπως λες στο σημερινό σου ποίημα, γραμμένο σε ένα μοτίβο ταξιδιάρικο, νυχτερινό, ελκυστικό, σημασία έχει το ταξίδι Μάκη μου. Και το ταξίδι στο "συμπόσιο" είναι πάντα μαγικό ανεξάρτητα αν είμαστε στην ...κορυφή βαθμολογικά ή στον ...πάτο, όπως ήμουνα εγώ πρόσφατα χαχαχαχαχαχα.
    Άλλωστε είμαστε ανάμεσα σε αγαπημένες, εμπνευσμένες φίλες, που έχουν το χάρισμα της λυρικής έμπνευσης.
    Μάκη μου να είσαι καλά. Χρόνια σου πολλά και τα "Φώτα πορείας" δίνουν το φως σου στην καρδιά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου σε ευχαριστώ από καρδιάς για τα λόγια σου. Θυμήθηκες και εκείνη την συμμετοχή; Όντως θεωρώ και γω πως ήταν πολύ καλή (γκουχ γκουχ βλογάμε και τα γένια μας που και που).

      Συμφωνώ σε όλα φίλε, υπάρχουν τόσο αξιόλογοι άνθρωποι σε αυτή την διαδικτυακή μας συναναστροφή που σημασία έχει το ταξίδι και να περνάμε όμορφα.

      Ευχαριστώ για άλλη μια φορά!
      ΥΓ. Δώσε μου.λιγο και από το δικό σου μαγικό μελάνι ρε φίλε!😁

      Διαγραφή
  6. Συγγνώμη, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααα δεν ξέρω εδώ λογοκρισία δεν υπάρχει!😁

      Διαγραφή
    2. Τέλος πάντων, θα κάνω το διαλογισμό μου για να μην εκνευριστώ.
      Ότι μου άρεσε το ποίημά σου είχα γράψει.
      Ότι μου αρέσει η περιγραφικότητα της γραφής σου και το γεγονός ότι με αυτό τον τρόπο μας δημιουργείς εικόνες και συναισθήματα!

      Υ.Γ. Πιστεύω ότι τα είχα γράψει καλύτερα στο πρώτο μου σχόλιο, αλλά αυτή η τεχνολογία πχια, του διαβόλου είναι.

      Διαγραφή
    3. Πρώτον, ευχαριστώ που δεν εκνευρίστηκες και με την βοήθεια του διαλογισμού κατάφερες να σχολιάσεις 😁

      Δεύτερον ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια αλλά το ξέρω ότι σας δημιουργώ εικόνες και συναισθήματα 😆😆😆😆 μετριόφρων πάντοτε).

      ΥΓ. Δε μπορεί κάτι θα έγραψες που θα έκανε τον blogger να λογοκρίνει τον σχόλιο σου (μήπως, λέω μήπως έγραψες ότι θες να κερδίσεις και συ το Συμπόσιο; Γιατί ο blogger ξέρει εδώ και καιρό ότι αυτό το αξίζω εγώ και με το παραπάνω 😆)

      Διαγραφή
    4. Ας το κρίνει ο Θεός! Χαχαχα

      Διαγραφή
  7. Ήταν πολύ όμορφη η συμμετοχή σου Μάκη. Και είναι υπέροχο που το συμπόσιο έχει και αντρικές υφές γιατί αυτό το κάνει πολύ πιο ενδιαφέρον. Άλλωστε οι άντρες της παρέας, πάντα προσφέρετε ιδιαίτερες εμπνεύσεις.
    Καλό ξημέρωμα.
    Με το καλό να ανταμώσουμε και στα επόμενα δρώμενα μας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα ευχαριστούμε για τα καλά λόγια ( είδες ε, μιλάω εκ μέρους των αντρών του Συμποσίου 😁)

      Με το καλό να ανταμώσουμε ξανά και δημιουργικά όσο δεν πάει! Σε ευχαριστώ Μαρίνα μου!

      Διαγραφή

Αναγνώστες

Page translation