Πέμπτη 1 Ιουνίου 2023

Ιουνι-άρουμε...


 
Ροδοκέντητα χάδια, της καρδιάς μαϊστράλια 
και οι ήχοι αγγέλων ψαλμωδίες θυμίζουν 

Γελασμένη η ζωή σου και πώς να γλιτώσεις
απ' του πόθου την πλάνη κι απ' του νου τα τερτίπια;

Δαιδαλώδεις οι μέρες και οι νύχτες πονάνε
Πως αλήθεια να αγγίξεις κάτι που ξεμακραίνει;

Στου ονείρου την ζάλη όλα μοιάζουν παιχνίδι, 
 μα στο ξύπνημα νιώθεις της αλήθειας το κόστος

Μόνος και έρημος είσαι μα η αγάπη επιμένει,
 να σου δείξει τον τρόπο την ψυχή σου να σώσεις...
 
 
 
 Καλησπέρα ξανά και ξανά και να τος ο Ιούνης μπήκε φορτσάτος, προεκλομετεκλογικός και κοσμοϊστορικός ένα περίεργο πράγμα ρε παιδί μου. Έτσι πάει γιατί έτσι είναι. Όταν γίνονται εκλογές, να σου και οι διαστροφές (όχι ότι στο μεσοδιάστημα πετάμε χαρταετό, αλλά λέμε τώρα...).

Το παραπάνω ποιήμα, κείμενο, όπως θέτε πείτε το, το έγραψα ένα βράδυ κατά τις 3. Ξύπνησα δηλαδή και το έγραψα. Άλλη διαστροφή κι αυτή, από τα παλιά. Σκεφτόμουν "να το ανεβάσω, να μην το αναβάσω;". Ε, το ανέβασα.

ΥΓ. Σας αγαπώ, σας ασπάζομαι νοερά και τι και αν λείπω το τελευταίο διάστημα. Το μυαλό μου είναι πάντα (και) εδώ. 
 
ΥΓ2. Σας αφήνω, με ένα υπέροχο τραγούδι απο μια φωνή που αγάπησα πολύ, εκεί κάπου κοντά στην εφηβεία μου και λίγο αργότερα. Η ανεπανάληπτη και πραγματικά αναντικατάστατη Τίνα Τάρνερ μας έγνεψε αντίο στα 83 της χρόνια. Μια γυναίκα μύθος. Καλό μας μήνα!
 
 

 
 "There really is no difference
When you look beneath the skin
Someday I know we'll go beyond
This world we're living in...
"

8 σχόλια:

  1. Μάκη, αν έχεις τέτοιες εμπνεύσεις, φίλε, στις τρεις τα ξημερώματα και γράφεις τέτοια ποιήματα, τότε φίλε μου, να το κάνεις συχνά! Ναι!
    Δεν ξέρω τι θα κάνεις αλλά φρόντισε να το κάνεις!
    Εξαίρετο, το αγάπησα. Κράτα το στη συλλογή της καρδιάς σου.
    Ο Ιούνης ...μπήκε! Τώρα τι άλλο θα μάς ...μπει με όλα τούτα που ζούμε, ο Θεός κι η ψυχή του. Για να δούμε.
    Την καλησπέρα μου φίλε μου αγαπητέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχάχαχα θα το βάλω στο πρόγραμμα με τις αϋπνίες που έχω ώρες ώρες!

      Σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου Γιάννη! Όσο για το τι άλλο θα μας μπει έχω και γω τους φόβους και τις επιφυλάξεις μου φίλε😆

      Διαγραφή
  2. Δεν είναι κείμενο, είναι ποίημα και είναι υπέροχο!
    Καλό μήνα, Μάκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου, αφού λες ποίημα εσύ, ε τότε ναι οκ ποίημα!
      Σε ευχαριστώ πολύ, καλό μήνα αντεύχομαι💚

      Διαγραφή
  3. Και ύστερα μου λες ότι δεν το έχεις με την ομοιοκαταληξία! Σε πληροφορώ ότι έχεις φτάσει ήδη στο κατώφλι της και σκουπίζεις τα πόδια σου στο χαλάκι, προτού μπεις στο σπίτι της, ενώ εκείνη έχει ήδη ανοίξει την πόρτα και σε καλωσορίζει! Εξαιρετική έμπνευση είχες και καλά έκανες που την ανέβασες!
    Να έχεις έναν όμορφο και δημιουργικό Ιούνιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααα σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Είπα να προσπαθήσω να το κάνω όπως εσύ! Χαχα! Η αλήθεια είναι ότι μου βγήκε κάπως με την ομοιοκαταληξία αυτή την φορά!

      Επίσης καλή μου, εύχομαι επίσης έναν όμορφο και δημιουργικό Ιούνιο και για σένα!

      Διαγραφή
  4. Είναι υπέροχο το ποίημα που έγραψες. Τελεία και παύλα. Βλέπω να την ανεβαίνεις σιγά - σιγά την κορυφή του Συμποσίου.
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γιώτα! Να την ανεβαίνω σιγά σιγά αλλά μην γκρεμοτσακιστω μόνο από το πολύ ανέβασμα! Χαχαχα!

      Διαγραφή

Αναγνώστες

Page translation